اسکرین‌شات‌هایی از تنظیمات و رابط کاربری هوش مصنوعی اپل رؤیت شد

اپل در مراسم WWDC امسال علاوه‌بر رونمایی از سیستم‌عامل iOS 18، هوش مصنوعی اختصاصی خود را با نام Apple Intelligence معرفی کرد و ویژگی‌های آن را به‌نمایش گذاشت. کوپرتینویی‌ها به‌طور رسمی تنظیمات و رابط کاربری هوش مصنوعی خود را نشان ندادند، اما اکنون این بخش‌ها در اسکرین‌شات‌های جدید رؤیت شده‌اند.

ITHome

براساس اسکرین‌شات‌های منتشر شده توسط وب‌سایت آی‌تی هوم، بخش مربوط به هوش مصنوعی در تنظیمات گوشی آیفون، Apple Intelligence & Siri نام دارد و با باز کردن آن می‌توان برخی از گزینه‌ها نظیر اجازه دادن به اعلان‌ها را خاموش و روشن کرد.

یکی از اسکرین‌شات‌ها رابط کاربری قابلیت Image Playground را به‌نمایش می‌گذارد. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده دستورات متنی و از بین سه سبک مختلف به تولید تصاویر دلخواه بپردازند.

ITHome

اپل دو روز پیش بتای سوم iOS 18 را منتشر کرد و قابلیت‌های جدید آن را به‌نمایش گذاشت. هوش مصنوعی مولد اپل برای اجرا شدن نیاز به پردازنده‌ی A17 Pro یا M1 و بالاتر دارد و این یعنی درحال حاضر فقط گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با اپل اینتلیجنس سازگار هستند.

مقاله‌های مرتبط

انتشار گسترده‌ی سیستم‌عامل iOS 18 تا سال آینده طول خواهد کشید و برخی از ویژگی‌ها مانند سیری ارتقا یافته تا آن زمان در دسترس نخواهند بود.


منبع: https://www.zoomit.ir/os/423751-apple-intelligence-screenshots-surface-online/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

روان‌شناس المپیک: با این ترفند ساده، گوشی را به ابزاری برای بهبود تمرکز تبدیل کنید

بنابر گزارش CNET، این رسانه از راس فلاورز، روانشناس بالینی، ورزشی و عملکردی کمیته‌ی المپیک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد