استیون سودربرگ اثری را با الهام از تور تیلور سوئیفت می‌سازد

به نظر می‌آید که استیون سودربرگ فیلم یا سریالی را با الهام از Eras Tour تیلور سوئیفت خواهد ساخت.

سودربرگ گفت که اثر بدون عنوان جدیدش، که یا فیلم خواهد بود یا سریال، از The Eras Tour تیلور سوئیفت و فیلم کنسرت آن الهام گرفته است. او در این باره گفت:

من به پروژه‌ای فکر می‌کردم که در آن به تحلیل فعالیت‌ها در مقیاس بزرگ‌ و همکاری‌های موفق بپردازم. چرا فرودگاه‌ها کار می‌کنند؟ یا خطوط هوایی؟ یا به کنسرت تیلور سوئیفت نگاه کنید که در این مقیاس بزرگ موفق است. پس چرا نمی‌توانیم مسئله‌ای مثل سوریه یا مسائل دیگر را حل کنیم. طنز و شوخی روشی عالی برای انتقال یک مفهوم است و هیچ چیزی مثل موسیقی برای مغز جذاب نیست، پس بهتر است که این پروژه خنده‌دار باشد و یک عنصر موسیقی داشته باشد تا بتواند ذهن مخاطب را درگیر کند. می‌خواهم که پس از تماشای این اثر احساس متفاوتی داشته باشید.

سودربرگ در ادامه گفت که او تابحال کنسرت The Eras Tour را از نزدیک تماشا نکرده است و اگر بلیطش را پیدا کند، تماشا خواهد کرد. او همچنین در ادامه از اینکه در کلاس‌های دانشگاه درباره تیلور سوئیفت تدریس می‌شود حمایت کرد و گفت که این کار باید انجام شود چون که تابحال کسی مثل او این کار را نکرده است و میزان کنترلی که دارد بی‌نظیر است.

استیون سودربرگ به کارگردانی فیلم‌های Erin Brockovich ،Ocean’s Eleven ،Contagion و Logan Lucky مشهور است. آخرین فیلم او یعنی Presence با ژانر هیجانی-رواشناختی در جشنواره ساندنس ۲۰۲۴ پخش شد. تاریخ انتشار این فیلم هنوز اعلام نشده است.

همچنین او درحال ساخت یک فیلم جاسوسی و هیجانی با همکاری کیت بلانشت و مایکل فاسبندر با عنوان Black Bag است.

منبع: comingsoon


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

همسر و دختران زیبای کاظم نوربخش، سلمان «سریال نون خ» +عکس و بیوگرافی

کاظم نوربخش در ۱ مهر ۱۳۵۵ در بیجار زاده شده است. دیپلم ادبیات دارد. کاظم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *