استوری افعی واقعی تهران بعد لو رفتن هویتش+ عکس

قبل از پخش آخرین قسمت سریال افعی تهران پیمان معادی بازیگر نقش آرمان بیانی و سحر دولتشاهی بازیگر نقش مژگان مشکات استوری مشترکی را با نوشته” از من نمی ترسی؟ ” را منتشر نمودند، این استوری که به نظر برخی کاربران دیالوگی از آخرین قسمت افعی تهران است، موجب گمانه زنی هایی در فضای مجازی در مورد قاتل واقعی شد. اما افعی واقعی تهران کیست؟ در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان در مورد قاتل واقعی سریال افعی تهران صحبت می کنیم. با مجله گفتنی همراه باشید.

آخرین قسمت سریال افعی تهران منتشر شد و بالاخره پس از 14 قسمت گمانه زنی مخاطبان در مورد قاتل، افعی واقعی تهران مشخص شد. پایان درخشان و بی نظیر و متفاوت سریال افعی تهران سبب تعریف و تمجید بسیاری از مخاطبان از این سریال شده و بسیاری از افراد تماشای سریال افعی تهران را به دیگران پیشنهاد داده و آن را یکی از آثار ارزنده سریال های نمایش خانگی همچون شهرزاد و پوست شیر دانستند، سریالی که به نظر کاربران پایان درستش بعد از مدت ها توانست رضایت مخاطبان را کسب نماید و پایان بندی ضعیف برخی سریال ها چون گناه فرشته را بشوید.

استوری افعی واقعی تهران

پس از انتشار استوری مشترک پیمان معادی و سحر دولتشاهی (از من نمی ترسی) بسیاری از مخاطبان یکی از این دو فرد را قاتل سریال افعی تهران می دانستند اما افعی واقعی تهران بالاخره مشخص شد و کسی نیست جز آرمان بیانی!

استوری پیمان معادی و سحر دولتشاهی

پایان بندی این سریال از این جهت متفاوت است که به جز تراپیست آرمان کسی از قتل هایش با خبر نمی شود و همچون واقعیت که گاهی جرم و جنایت ها پنهان می مانند، افعی تهران نیز دستگیر نمی شود.

کارگردان این سریال پس از پخش قسمت آخر به تمجید از بازیگران و عوامل سریالش پرداخت و در مورد نقش آفرینی بی نظیر پیمان معادی نوشت:

و چه لذتی داشت همکاری با پیمان معادی در جایگاه بازیگر واقعا به نظرتون پیمان در این کار فوق العاده نیست؟ اگه بخواهی فقط تعداد دفعاتی که تحت تاثیر بازیش بغض کردی را بشماری به دردسر میفتی، همکاری دوباره من و پیمان بعد از بیست سال از ساخت کافه ستاره در تجربه افعی تهران با همه ی اختلاف نظرها دوباره نتیجه داد و خاطره خوشی دیگرشد.

یادداشت سامان مقدم برای پیمان معادی

 

نوشته استوری افعی واقعی تهران بعد لو رفتن هویتش+ عکس اولین بار در مجله اینترنتی گفتنی. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازیگر نقش هری پاتر در 34 سالگی با زنی که دو برابر خودش هیکل داره!+ عکس

بازیگر نقش هری پاتر دنیل جیکوب رَدکلیف (انگلیسی: Daniel Jacob Radcliffe؛ زادهٔ ۲۳ ژوئیهٔ ۱۹۸۹) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *