استودیو Playground Games سومین دفتر خود را افتتاح کرد

Playground Games به عنوان توسعه دهنده سری بازی‌های Forza Horizon شهرت جهانی دارد و به تازگی سومین استودیو خود را افتتاح کرده است.

Playground Games در حال حاضر چند پروژه در دست ساخت دارد که مهم‌ترین آن‌ها ریبوت مورد انتظار Fable محسوب می‌شود. این استودیو حالا سه دفتر متفاوت دارد و بر اساس اطلاعات منتشر شده در صفحه لینکدین این توسعه دهنده، دفتر جدید نیز مانند دو استودیوی قبلی در شهر لیمینگتون اسپا (Leamington Spa) قرار دارد.

با افتتاح این استودیو جدید، Playground Games تایید کرده است که دفتر مرکزی همچنان بر روی توسعه سری Forza Horizon تمرکز خواهد کرد. از این رو ۲ استودیو دیگر، از جمله استودیوی جدید، روی توسعه بازی Fable متمرکز خواهند بود.

این خبر نشان دهنده اهمیت فیبل برای مایکروسافت بوده، چون منابع بیشتری را برای توسعه این بازی صرف کرده است. در صفحه لینکدین این استودیو بیانیه زیر منتشر شده است: 

امروز، Playground دارای سه استودیوی کلاس جهانی در Leamington Spa است. در دفتر مرکزی اصلی ما، همچنان از جامعه بزرگ و پرانرژی Horizon پشتیبانی می‌کنیم. در استودیوهای جدید در سمت دیگر شهر، ما مشتاقانه در حال توسعه Fable هستیم، یک شروع جدید برای این فرانچایز افسانه‌ای.

بازی Fable در حال توسعه برای Xbox Series X/S و PC بوده و قرار است در سال 2025 به بازار منتشر شود. در حال حاضر خبری از تاریخ انتشار نسخه بعدی سری Forza Horizon منتشر نشده است. Forza Motorsport آخرین نسخه از این فرانچایز بود که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد و حالا طرفداران منتظر نسخه بعدی فورتزا هورایزن هستند. 


منبع: https://vigiato.net/p/486984

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ممکن است ریمیک Silent Hill 2 نوعی دنباله برای بازی اصلی باشد

به تازگی اطلاعات زیادی از نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 منتشر شد و حالا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد