استودیو سازنده سریال Arcane به دنبال ساخت اثر اقتباسی از مانگا Vagabond

استودیو Fortiche که با ساخت سریال Arcane عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در بین بهترین تولید‌کنندگان آثار انیمیشنی قرار گرفته، اعلام کرده به ساخت یک اثر اقتباسی از مانگا Vagabond علاقه‌مند است.

فعالیت در صنعت انیمیشن سخت و دشوار است، زیرا در این حوزه دیزنی، پیکسار و دریم‌ورکس کنترل را در دست دارند. با این حال استودیو‌هایی مثل Fortiche با محصولات شاخص خود به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده‌اند. این استودیو فرانسوی که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده، یکی از بهترین آثار تلویزیونی تاریخ یعنی سریال آرکین را به نمایش گذاشته است. حال این استودیو از آثار محبوب خود برای پروژه بعدی‌اش گفته است.

تریلر جدید فصل دوم سریال انیمیشنی Arcane منتشر شد + ویدیو

اخیرا سرویس کرانچی‌رول مصاحبه‌ای با پاسکال چارو، یکی از بنیان‌گذاران Fortiche، ترتیب داده که در قالب آن در مورد پروژه رویایی این استودیو پرسیده شده است. او به این واسطه از علاقه‌اش در مورد ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس مانگا مشهور و محبوب Vagabond گفت. پاسکال چارو در این باره گفته است: «این سوال سختی است. اولین اقتباسی که به ذهنم می‌رسد، واگاباند اثر تاکهیکو اینوئه است. این مانگا شاهکاری با عمق باور‌نکردنی و طراحی خیره‌کننده است که زنده کردن آن به شکل انیمیشن جذاب خواهد بود. اگر‌چه آثار نائوکی اوراساوا قبلا به شکل‌های مختلف اقتباس شده‌اند، اما همچنان منبع الهام مهمی برای ما هستند.»

با وجود شهرت و محبوبیت مانگا واگاباند تا‌کنون اثر اقتباسی از آن ساخته نشده است

مانگا Vagabond مانگا مشهوری از تاکهیتو اینوئه است که روند چاپ آن در سال ۱۹۹۸ شروع شد. در سال ۲۰۱۵ و انتشار جلد ۳۷، این اثر برای مدت نا‌معلومی متوقف و هنوز شماره جدیدی از آن منتشر نشده است. فروش ۸۲ میلیون نسخه‌ای مانگا مذکور را در بین پر‌فروش‌ترین‌ها قرار داده و طراحی دقیق و با‌جزئیات، Vagabond را به محبوبیت بالایی رسانده است. با این وجود هیچ انیمه‌ای بر اساس این اثر ساخته نشده است. در چنین شرایطی می‌توان علاقه Fortiche به ساخت انیمیشن اقتباسی را به فال نیک گرفت.

شخصیت محبوب سریال Arcane در فصل دوم بر‌می‌گردد

واگاباند از شخصیت افسانه‌ای و شمشیر‌زن بزرگ تاریخ، موساشی میاموتو الهام گرفته شده است. داستان از ۱۷ سالگی او و دورانی که هنوز با نام کودکی‌اش یعنی شینمن تاکزو شناخته شده و جوانی سر‌کش و ماهر در شمشیر‌زنی است، شروع می‌شود. پس از نبرد حماسی سکیگاهارا، تاکزو به یک بازمانده فراری از طرف بازنده جنگ تبدیل می‌شود. طبیعت شرور تاکزو باعث می‌شود که حتی از دهکده خود رانده شده و افراد مختلفی برای شکار او تلاش کنند. در چنین شرایطی، یک راهب عجیب و یک دوست دوران کودکی تنها کسانی هستند که به تاکزو کمک می‌کنند.

نظر شما در مورد مانگا Vagabond و علاقه استودیو سازنده سریال Arcane به ساخت یک انیمیشن اقتباسی از آن چیست؟ آیا این مانگا را خوانده و از طرفداران آن هستید؟ به جز واگاباند، دوست دارید سازنده سریال آرکین سراغ چه پروژه‌ای برود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


چرا سری PES شکست خورد؟ | مرگ شبیه‌ساز فوتبال کونامی


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی جدید باب اسفنجی به اسم The Patrick Star Game معرفی شد + تریلر

عارف حسین‌پور ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ در جدیدترین رویداد نینتندو دایرکت که در ماه آگوست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد