استودیو سازنده سریال آرکین اثر جدید خود را معرفی کرد

استودیو Fortiche که با ساخت سریال آرکین توانسته جایگاه خود را در بین بهترین سازندگان انیمیشن تثبیت کند، در جریان رویداد Annecy محصول جدید خود به نام Penelope of Sparta را معرفی کرد.

انیمیشن سینمایی Penelope of Sparta یک اثر علمی تخیلی بوده که استودیو سازنده سریال آرکین، آن را با الهام از اساطیر یونان ساخته است. این انیمیشن توسط بنیان‌گذار استودیو Fortiche و تهیه‌کننده سریال Arcane یعنی ژروم کومب و سیلیویا مارتلوسی، انیماتور انیمیشن‌های The Secret Life of Pets 2 و The Grinch، کارگردانی شده است.

تریلر جدید فصل دوم سریال آرکین منتشر شد + ویدیو

طبق اعلام Fortiche، انیمیشن سینمایی Penelope of Sparta از سبک طراحی منحصر‌‌به‌فرد این استودیو که پیش از این در سریال آرکین دیده‌ایم، استفاده خواهد کرد. به این واسطه اثر مذکور ترکیبی از افکت‌های دو بعدی به همراه بخش‌های سه بعدی شبیه به نقاشی است. ژروم کومب در رابطه با انیمیشن سینمایی Penelope of Sparta گفته است: «به دنبال موفقیت سریال آرکین، ما احساس کردیم که باید پروژه‌ای جدید را به طور خاص برای سینما بسازیم. در دورانی که اکثر پروژه‌ها ریبوت یا اقتباس از IPهای مشهور هستند، ما خود را به چالش کشیدیم تا در عین ارائه تجربه‌ای آشنا برای مخاطبان، اثری اورجینال را به وجود بیاوریم. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که یکی از قدیمی‌ترین IPهای تاریخ یعنی اودیسه هومر را اقتباس کنیم.»

کارگردان انیمیشن سینمایی Penelope of Sparta در ادامه چنین اضافه کرده است: «ساخت این اثر شرایطی را فراهم می‌کند که بتوانیم تخصص و استعداد‌های منحصر‌به‌فرد استودیو Fortiche را مورد استفاده قرار دهیم. پروژه جدید ما به داستان نا‌گفته پنلوپه پرداخته و نشان می‌دهد که او چه گذشته‌ای دارد. Penelope of Sparta پروژه رویایی است که علاقه ما به روایت‌های دوران بلوغ را با عناصر علمی تخیلی ترکیب می‌کند.»

Penelope of Sparta اثر جدید استودیو سازنده سریال Arcane

انیمیشن سینمایی جدید سازندگان سریال آرکین مخاطبان ۱۳ سال و بالاتر را هدف قرار داده است. انیمیشن سینمایی Penelope of Sparta که با اقتباس از اودیسه هومر و اساطیر یونان باستان ساخته شده، پنلوپه را به عنوان یک دختر ۱۷ ساله به تصویر می‌کشد. او در یک دبیرستان مخصوص خواص به همراه شخصیت‌های اساطیری مثل آشیل، هلن و اودیسوس درس می‌خواند.

پایان‌بندی فصل دوم سریال آرکین به لحاظ احساسی ویرانگر خواهد بود

با توجه به جایگاه و طبقه اجتماعی دانش‌آموزان این مدرسه، فضای رقابتی بین آن‌ها شدید بالا است. در حالی که اکثر آن‌ها تلاش می‌کنند تا یکدیگر را کنار بزنند، اما پنلوپه انگیزه‌های معمولی هم‌سالانش را نادیده گرفته و در عوض روی ماموریتی که پدرش، پادشاه اسپارت به او داده، تمرکز می‌کند. پنلوپه باید مردم اسپارت را از بند اسارت امپراتوری آتن آزاد کند.

نظر شما در مورد اثر جدید استودیو سازنده سریال آرکین چیست؟ آیا جنبه‌های مختلف انیمیشن سینمایی Penelope of Sparta توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Variety


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فصل دوم سریال ونزدی با بودجه خود رکورد شکنی می‌کند

فصل ابتدایی سریال ونزدی به خاطر محبوبیت بالای خود نزد مخاطبین موفق به شکستن رکوردهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *