استقبال بالای کاربران از توکن‌های دپین! کدام رمزارزها بیشترین تقاضا را دارند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی‌های برتر بازار ارزهای دیجیتال اخیرا شروع به لیست کردن توکن‌های بخش زیرساخت‌های فیزیکی غیرمتمرکز یا دپین (DePin) کرده‌اند. در همین راستا، توکن ایتیر (Aethir) با نماد ATH، امروز با لیست شدن در بیش از ۱۶ صرافی متمرکز، به یک نقطه عطف مهم دست یافته است.

از جمله این صرافی‌ها می‌توان به بیتفینکس (Bitfinex)، گیت.‌آی‌او (Gate.io) و اوکی‌ایکس (OKX)، اشاره کرد. با این حال، توکن ATH هنوز در صرافی‌هایی مانند بایننس، کوین‌بیس و کراکن فهرست نشده است.

تحلیلگران، ارزش بازار کاملا رقیق شده (Fully Diluted Valuation) توکن‌ ایتیر را حدود ۳ میلیارد دلار پیش‌بینی می‌کنند که به معنی قیمت ۰.۰۷ دلاری به ازای هر توکن است.

ایتیر از فناوری غیرمتمرکز برای افزایش کارایی رایانش ابری استفاده می‌کند. از توکن ATH می‌توان برای پرداخت کارمزد، شرکت در حاکمیت پروتکل و درآمدزایی از طریق استیکینگ، استفاده کرد.

علی‌رغم خوش‌بینی‌ها نسبت به آینده ایتیر، قیمت این توکن ممکن است نوسانات زیادی را تجربه کند؛ زیرا انتظار می‌رود دریافت‌کنندگان ایردراپ، توکن‌های خود را برای کسب سود به فروش برسانند.

علاوه بر این، برخی از اعضای جامعه از این پروژه ناامید شده‌اند؛ زیرا طی ایردراپ ماه می این پروژه، برای دریافت توکن واجد شرایط نشده‌ بودند.

در همین حال، صرافی بایننس توکن پروژه دپین Io.Net با نماد IO را لیست کرده و معاملات این توکن در این صرافی از ۱۱ ژوئن آغاز شده است. قیمت توکن IO در حال حاضر ۳.۷۸ دلار است و ارزش بازار کاملا رقیق شده آن تقریباً ۳ میلیارد دلار پیش‌یبنی می‌شود.

توکن IO در اکوسیستم Io.Net برای پرداخت هزینه خدمات، تراکنش‌ها و کارمزد‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، از این توکن برای پاداش دادن به مشارکت‌کنندگانی که قدرت پردازشی GPU خود را در اختیار شبکه قرار می‌دهند، استفاده می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته استقبال بالای کاربران از توکن‌های دپین! کدام رمزارزها بیشترین تقاضا را دارند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *