استفاده از یک آرمور انچنتمنت در بازی ماینکرفت باعث می‌شود اثر ویند چارج از بین برود

آپدیت ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft) اخیرا منتشر شده و آیتم جدیدی به نام wind charges به آن اضافه شد. این آیتم سلاح پرتابه جدیدی است که عمدتاً توسط ماب برییز به عنوان سلاح خود در اتاق‌های آزمایشی استفاده می‌شود. با این حال، بازیکنان همچنین می‌توانند آن‌ها را از طریق برییز راد بدست آورند و استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند از ویند چارج برای خود استفاده کنند تا پرش بلندتری داشته باشند. با این حال، یک انچنتمنت آرمور وجود دارد که می‌تواند اکفت ویژه ویند چارج را به طور کامل بلاک کند. این انچنتمنت blast protection است. با مجله بازار همراه باشید.

چگونه ویند چارج را در بازی ماینکرفت بدست آورده و از آن استفاده کنیم؟

ویند چارج را می‌توان از طریق برییز رادز (breeze rods) در بازی ماینکرفت بدست آورد.

در اکتبر ۲۰۲۳، استودیوی موجانگ آپدیت جدید Minecraft 1.21 را معرفی کرد و بسیاری از ویژگی‌های آن را به نمایش گذاشت. یکی از آن‌ها، ماب جدید برییز بود که منحصراً در اتاق‌های آزمایشی اسپاون می‌شد. این ماب با ویند چارج به دشمنان خود پاسخ می‌دهند. هنگامی که سازندگان بازی اسنپ شات‌ها را منتشر کردند، این پرتابه‌ها توسط بازیکنان قابل دستیابی نبود. با این حال، ماب برییز در آینده شروع به دراپ کردن آن‌ها کردند. هنگامی که سلاح گرز معرفی شد، ماب برییز شروع به دراپ کردن برییز رادز به جای ویند چارج کردند. برییز رادز را می‌توان به سادگی در یک کرفتینگ تیبل قرار داد تا ویند چارج ساخته شود.

ویند چارج می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا در نسخه ۱.۲۱ ماینکرفت پرش‌های بلندتری داشته باشند. .

پس از بدست آوردن آن‌ها، ویند چارج را می‌توان به سمت هر موجودی پرتاب کرد تا آن‌ها را از بین ببرد. از این آیتم می‌توان در موقعیت‌های وحشتناکی که چندین ماب دشمن یک بازیکن را احاطه کرده‌اند، استفاده کرد. از طرف دیگر، بازیکنان همچنین می‌توانند از آن در زیر خود استفاده کنند تا پرش بزرگی داشته باشند.

چگونه blast protection اثر ویند چارج را خنثی می‌کند؟

انچنتمنت blast protection به طور کامل هرگونه اثر ضربه‌ای ناشی از ویند چارج را خنثی می‌کند.

blast protection یک انچنتمنت رایج است که بازیکنان می‌توانند از enchanting tables یا enchantment books به عنوان لوت صندوق بدست آورند. همانطور که از نامش پیدا است، این پاورآپ به طور چشمگیری هرگونه اثر کوبنده ناشی از ضربه را کاهش می‌دهد، به ویژه از پرتابه‌هایی مانند گلوله‌های آتشین ارواح، فلش ها و غیره این محافظت را انجام می‌دهد. پس از بروزرسانی ۱.۲۱، با اضافه شدن ویند چارج، فهرست تعداد پرتابه‌ها افزایش یافت. از این رو، blast protection نیز شروع به خنثی کردن هرگونه افکتی که پرتابه جدید داشت، کرد.

چگونه پک‌های dynamic world را برای نسخه بدراک ماینکرفت دریافت کنیم؟

اگر بازیکنی از سطح چهارم blast protection در هر آرموری برخوردار باشد، ویند چارج تاثیری بر او نخواهد داشت. علاوه بر این، برای کسانی که god armor و حفاظت‌های متعدد blast protection دارند، استفاده از ویند چارج تقریباً بی فایده می‌شود. تنها راهی که بازیکنان می‌توانند به درستی از ویند چارج استفاده کنند، این است که یا محافظ blast protection ​ نداشته باشید یا برخی از آن‌ها را حذف کرده تا یک بار از آن استفاده کنید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هر آن چه که باید از ماد MineColonies ماینکرفت بدانید

برخی از طرفداران ماینکرفت (Minecraft) پایگاه‌های بزرگی را در دنیای خود ایجاد می‌کنند، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *