استریم مواجه شدن با هیروبراین در بازی ماینکرفت پس از سال‌ها پیدا شد

اگر در اوایل دهه ۲۰۱۰ ماینکرفت بازی می‌کردید، احتمالا نام هیروبراین (Herobrine) به گوش‌تان خورده است. این یکی از مشهورترین رازها و افسانه‌های بازی ماینکرفت است که با انتشار یک عکس در انجمن ۴chan در سال ۲۰۱۰ آغاز شد. فردی که این عکس را منتشر کرده بود، ادعا می‌کرد با یک کاراکتر شبیه استیو (شخصیت اصلی بازی ماینکرفت) مواجه شده که چشمان خیره و سفید دارد.

پس از انتشار این پست در انجمن ۴chan، طرفداران شروع به افسانه‌سرایی و ساختن داستان‌های ترسناک درباره هیروبراین کردند. عده‌ای می‌گفتند که او قدرتمندترین شخصیت در بازی ماینکرفت است و توانایی‌های منحصر به فردی دارد. بعضی‌ها هم او را خاطره‌ای از برادر فوت شده ناچ، خالق ماینکرفت می‌دانستند. اما بحث‌ها درباره هیروبراین زمانی به اوج رسید که یک استریمر به نام Copeland در یک استریم زنده با این شخصیت مواجه شد.

البته استریم Copeland کاملا ساختگی بود و بعدا مشخص شد که او با دستکاری تکسچرهای بازی، یک شخصیت معمولی را به شکل هیروبراین درآورده است. اما افسانه هیروبراین در بین طرفداران بازی ماینکرفت باقی ماند و حتی استودیوی موجانگ، سازنده بازی هم در آپدیت‌هایی که برای آن ارائه می‌کرد، چند بار به این کاراکتر اشاره کرده است.

استریم Copeland به عنوان یکی از منابع اصلی معرفی هیروبراین، محبوبیت زیادی در بین طرفداران بازی ماینکرفت به دست آورد. اما این استریم بعد از پخش زنده به کلی از دسترس خارج شد و علی‌رغم تلاش‌های زیادی که صورت گرفت، هیچکس نتوانست دوباره آن را ببیند. حتی خود Copeland هم اعلام کرد که نمی‌تواند ویدیوی ضبط شده این استریم را پیدا کند.

اولین تصویر هیروبراین که در انجمن ۴chan منتشر شد

بالاخره تلاش‌ها برای پیدا کردن این استریم مشهور نتیجه داد و یک یوتیوبر به نام Brutalillfjomp ویدیویی از این استریم را در کانال خودش منتشر کرد. این یوتیوبر اعلام کرد که از همان سال ۲۰۱۰ که استریم را تماشا کرده، ویدیوی آن را در کامپیوتر خودش ذخیره کرده بود، اما حتی فکرش را هم نمی‌کرد که این ویدیو تا این حد برای طرفداران بازی ماینکرفت اهمیت داشته باشد.

لحظه مواجه شدن Copeland با هیروبراین در استریم زنده

اگر می‌خواهید ویدیوی مربوط به استریم Copeland که در آن هیروبراین نشان داده می‌شود را ببینید، می‌توانید آن را از اینجا تماشا کنید. لحظه مواجه شدن با هیروبراین را می‌توانید در انتهای ویدیو ببینید.

وحشت بازیکن ماینکرافت از حضور ناگهانی Herobrine + ویدیو

البته حالا که می‌دانیم این استریم ساختگی بوده و هیروبراین واقعی احتمالاً وجود خارجی ندارد، کل ماجرا ممکن است احمقانه به نظر برسد. اما به هر حال این بخشی از تاریخچه ماینکرفت است. مهم نیست که هیروبراین واقعاً وجود دارد یا نه. این کاراکتر سال‌ها در ذهن طرفداران بازی ماینکرفت وجود داشته و داستان‌های زیادی درباره‌اش ساخته‌اند. احتمالا همه افسانه‌ها این شکلی به وجود می‌آیند.

منبع: Thegamer


چرا سری PES شکست خورد؟ | مرگ شبیه‌ساز فوتبال کونامی


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی های ماه سپتامبر ۲۰۲۴ پلی استیشن پلاس معرفی شدند

طرفداران هری پاتر که مشترک سرویس پلی استیشن پلاس هستند می‌توانند بازی کوییدیچ و دو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد