استریمرها برای تجربه‌ی بسته‌ی الحاقی الدن رینگ به شیوه‌های عجیب و غریب روی آوردند

با انتشار بسته‌ی الحاقی الدن رینگ با عنوان Shadow of the Erdtree، ظاهرا بازیکنان بار دیگر به تجربه‌ی بازی به روش‌های عجیب و غریب و ترفند‌های قدیمی خود بازگشته‌اند.

یک استیمر توییچ با نام Perrikaryal که قبلا بازی اصلی را با ذهن خود انجام داده بود، اکنون مشغول انجام Shadow of the Erdtree به همان شکل است. او Perrikaryal از یک دستگاه قابل حمل بلوتوثی برای تجزیه و تحلیل الگو‌های فعالیت مغز استفاده می‌کند و به همراه یک ردیاب چشم، آن‌ها را به ورودی تبدیل می‌کند. او سپس در مورد اقدامات خاصی فکر می‌کند، که باعث غلط خوردن، حملات و موارد مشابه در بازی می‌شود. به عنوان مثال او در ویدیوی خود می‌گوید که تصور هل دادن یک جعبه باعث می‌شود که آواتار او در بازی بدود.

این به استریمر این امکان را داد تا بدون استفاده از دسته‌هایی به فرم سنتی، الدن رینگ را تکمیل کند و اکنون، با انتشار بسته‌ی الحاقی او در حال حاضر دومین باس اصلی آن را شکست داده است.

استریمر دیگری به بازی اصلی بازگشته است و با هر بار غلط خوردن در بازی، یک غلط واقعی می‌خورد. GoodGameEthan این بازی را پنج ماه پیش آغاز کرد و بازی را با یک کنترلر انجام داد تا اینکه زمان غلط خوردن فرا رسید و مانند یک بشکه روی یک تشک غلتید! تا اینجای کار او به Maliketh رسیده است، اما قصد دارد بسته‌ی الحاقی بازی را نیز از این طریق بازی کند. او در اظهار نظری در رددیت گفت: «من خیلی تلاش کردم تا قبل از بسته‌ی الحاقی، بازی اصلی را تمام کنم، اما بعد از دو ساعت مبارزه با گادفری، زانو‌هایم از کار افتاد. سعی می‌کنم قبل از اینکه به بسته‌ی الحاقی بپردازم، بازی اصلی را تمام کنم.

در نهایت، استریمری با نام itzCBD کل بازی اصلی را یک بار در حالت معمولی و هفت بار در حالت نیو گیم پلاس بدون حتی یک بار مرگ و بدون افزایش سطح انجام داده است. این هشت نمایش کامل از بازی با همان شخصیت کلاس Wretch در سطح یک بوده است.

مواردی که دیدید، تنها بخشی از روش‌های عجیب و غریبی است که بازیکنان با آن‌ها توانسته‌اند بر بازی غلبه کنند و شاید بهتر باشد بار دیگر که از بازی عصبی شدید، در نظر بگیرید که با سطح یک هم می‌توان بازی را تا انتها انجام داد. با این حال، Shadow of the Erdtree سختی بازی را افزایش می‌دهد که همراه با مشکلات مربوط به پرفورمنس منجر به واکنش بازیکنان ناراضی در استیم شده است.

خود میازاکی در مصاحبه‌ای گفت که کم کردن سختی بازی، ماهیت خود بازی را از بین می‌برد، در حالی که ناشر باندای نامکو به عنوان ناشر به بازیکنان پیشنهاد کرده که روی افزایش سطح Scadutree Blessings تمرکز کنند.

منبع: Eurogamer


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ایکس‌باکس سری اس در مقابل ایکس‌باکس وان ایکس؛ وقتی کنسول قوی‌تر کم می‌آورد

شاید عجیب باشد که بخواهیم دو کنسول از دو نسل مختلف را با یکدیگر مقایسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *