استرایپ خرید ارز دیجیتال را آسان‌تر می‌کند! پیش‌بینی ChatGPT-۴ از تأثیر این خدمات بر قیمت رمزارزها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت پرداخت آنلاین استرایپ (Stripe)، در همکاری با کوین‌بیس، از گسترش خدمات خرید ارز دیجیتال به اتحادیه اروپا خبر داد. این قابلیت جدید به مصرف‌کنندگان امکان خرید بیت کوین، اتریوم و سولانا با کارت‌های اعتباری یا نقدی را می‌دهد.

هدف اصلی این توسعه، ساده‌سازی تراکنش‌های ارز دیجیتال و آسان‌تر کردن خرید و استفاده از دارایی‌های دیجیتال برای مصرف‌کنندگان عادی است. استرایپ با ارائه ابزارهای ویژه، به بازارهای ارز دیجیتال و فروشگاه‌های آنلاین امکان فروش آسان ارز دیجیتال را می‌دهد.

علاوه بر این،‌ استرایپ اخیراً پشتیبانی از پرداخت با استیبل‌کوین یو‌اس‌دی کوین (USDC) را آغاز کرده است. این ویژگی به فروشندگان آنلاین امکان تسویه و تبدیل فوری تراکنش‌ها به ارزهای رایج مانند یورو یا دلار را می‌دهد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


انتظار می‌رود این ابتکار با ارائه روشی کاربرپسند و امن برای خرید ارزهای دیجیتال، به طیف وسیعی از معامله‌گران و مصرف‌کنندگان کمک کند و بدین ترتیب، شکاف بین سیستم‌های مالی سنتی و اقتصاد نوظهور ارز دیجیتال را پر کند.

در همین راستا، برای بررسی تأثیر این رویداد بر قیمت ارزهای دیجیتال، فاین‌بولد (Finbold) از چت جی‌پی‌تی ۴ (ChatGPT-۴o)، هوش مصنوعی پیشرفته، کمک گرفته است.

چت جی‌پی‌تی ۴ بر این باور است که سه عامل کلیدی، دسترسی آسان‌تر، پذیرش بیشتر و احساسات مثبت بازار، باعث افزایش قیمت بیت کوین، اتریوم و سولانا خواهد شد.

این هوش مصنوعی برای بیت کوین، هدف قیمتی ۷۵ هزار دلار ، اتریوم ۴۲۰۰ دلار و برای سولانا ۱۸۰ دلار را در شش ماه آینده پیش‌بینی می‌کند.

این پیش‌بینی بر اساس افزایش تقاضا و استفاده از این ارزها با راه‌اندازی خدمات استرایپ در اتحادیه اروپا است. البته تحقق این اهداف به موفقیت‌آمیز بودن راه‌اندازی خدمات و حفظ خوش‌بینی بازار نسبت به ارزهای دیجیتال در اروپا بستگی دارد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

رشد سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال علی‌رغم افزایش نوسانات!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در ماه‌های اخیر، بازار ارز دیجیتال نوسانات چشمگیری را تجربه کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد