از ری تریسینگ تا شبیه‌سازی بی‌نظیر

شرکت الکترونیک آرتز برای اولین بار یک سری حالت‌های گرافیکی جدید به بازی EA Sports FC 25 اضافه کرده که در هیچ‌کدام از بازی‌های قبلی مجموعه فیفا وجود نداشت. ری تریسینگ برای اولین بار به سری بازی اف سی پا گذاشته است و گرافیک بازی جدید نسبت به FC 24 و نسخه‌های قدیمی، تفاوت قابل‌توجهی دارد.

دو حالت برای گرافیک بازی FC 25 در نظر گرفته شده است. حالت گرافیک بهبودیافته یا Enhanced Visuals اجازه‌ی اجرای بازی با وضوح 4K‌ و همچنین نورپردازی ویژه را می‌دهد. در حالت Favor Resolution اما نورپردازی استاندارد می‌بینیم و وضوح 4K بازی نیز کاملاً نیتیو است. باید خاطرنشان کرد که سرعت فریم بازی در هر دو حالت گرافیکی، 60 فریم در ثانیه است و بازی کاملاً روان اجرا می‌شود.

علاوه بر ری تریسینگ و بازتاب متفاوت نور روی چهره و لباس بازیکنان، شبیه‌ساز تکان خوردن پارچه‌ی لباس نیز اضافه شده است. در صورتی که تصویر کلوز از بازیکن گرفته شود، می‌توانید نحوه‌ی تکان خوردن دقیق پیراهن را ببینید. کیفیت سایه‌پردازی نیز بهتر شده است و بازیکنان و حتی تماشاگران، سایه‌ی دقیقی روی زمین و استادیوم می‌اندازند. حرکت خورشید نیز روی نورپردازی و سایه‌ها تاثیر می‌گذارد. ممکن است که نیمه‌ی اول یک جهنم گرم باشد و نیمه‌ی دوم، سایه بیفتد. یا نیمه‌ی اول دم غروب شروع شود و نیمه‌ی دوم نیز زیر نور چراغ‌های استادیوم.

تغییرات گرافیک بازی FC 25

فناوری هایپرموشن 5 نیز تغییرات به خود دیده است. تمامی بدن بیش از 1800 بازیکن مرد و 200 بازیکن زن به‌طور کامل اسکین شده است و انیمیشن‌های بسیار واقعی می‌بینیم. حرکات بازیکنان هم به واقعیت نزدیک شده است. بهبود گرافیک بازی FC 25 باعث شده تا یک حالت شبیه‌سازی کامل به نام Simulation اضافه شود. این حالت تنها در بخش تک‌نفره و آفلاین در دسترس است. می‌توان با فعال کردن حالت شبیه‌سازی، تأثیرات آب و هوا روی مسابقه را بیشتر کرد و همچنین هوش مصنوعی بهتری از سوی حریف دید.

حال و هوای مسابقات فوتبال هم در بازی اف سی 25 بهتر شده است. مربی‌ها واکنش‌های بیشتری در کنار زمین نشان می‌دهند. انیمیشن‌های بیشتری به تیم داوری و تعویض اضافه شده است. تماشاگران هم واکنش‌های بهتری به اتفاقات بازی نشان می‌دهند و در نهایت، عکاس‌ها و دوربین‌ها نیز اتفاقات داخل بازی را بهتر دنبال می‌کنند.

افرادی که بازی را تجربه کرده‌اند نوشته‌اند که گرافیک بازی FC 25 تغییرات خوبی داشته و بالاخره می‌توان یک بازی فوتبالی نسل جدید را تجربه کرد. گفتنی است مدیر استودیو EA Sports در گفتگو با IGN گفته است که از بازی‌های رقیب استقبال می‌کنند، اما ساخت یک بازی فوتبال عمیق و پر جزئیات کار ساده‌ای نیست. منظور وی شایعات ساخت بازی فیفا توسط شرکت 2K است. در پایان نظر شما چیست؟ آیا از تغییرات بازی EA Sports FC 25 رضایت دارید؟

منبع: IGN


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قیمت احتمالی و زمان عرضه کنسول PS5 Pro فاش شد

به تازگی اطلاعات جالبی از جف گراب، خبرنگار صعنت گیم منتشر شده که نشان می‌دهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد