از خدمات رایگان پزشکان و متخصصان تا فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی


وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: امسال برای دومین سال متوالی دانشگاه علوم پزشکی استان با مشارکت در جشن بزرگ عید غدیرخم با عنوان “میمانی خانوادگی غدیر” در بلوار ایت الله کاشانی، میزبان اقشار مختلف مردم بود.


به گزارش وبدا، سید علی درخشان در تشریح این خبر اظهار داشت:در این برنامه ۸ غرفه و موکب از سوی دانشگاه علوم پزشکی برپا شد:


وی افزود: در غرفه سیدالشهدا و ایستگاه درمان بیش از ۲۰۰ نفر از مردم خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند.


وی خاطرنشان کرد: در این موکب دکتر سمیه اکبری متخصص چشم، دکتر پدرام بابائی متخصص قلب و عروق و دکتر سیده فاطمه حسینی و دکتر علی اکبر نادری  پزشکان عمومی با ویزیت رایگان و تجویز دارو  سلامتی را به مردم هدیه کردند.


درخشان اضافه کرد: همچنین ایستگاه غربالگری فشارخون و قندخون و ایستگاه مادر و کودک در راستای جوانی جمعیت، ترغیب به ازدواج و فرزندآوری برپا شد.


وی یادآور شد: تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه سلامت استان، فعالیت های فرهنگی و انتخاباتی در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات از دیگر برنامه های انجام شده به همت نهادها و تشکل های دانشجویی معاونت فرهنگی دانشگاه بود.


درخشان ادامه داد: همچنین توزیع نذری، بروشورهای آموزشی با موضوع افزایش سلامت و نشاط جامعه از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جشن عید غدیرخم بود.


وی یادآور شد: استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، مدیرکل امور اجتماع و فرهنگی استانداری، ریاست و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و جمعی از مسئولان استانی با حضور در این غرفه ها از خدمات ارائه شده تقدیر کردند.


گفتنی است: این غرفه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۴ شامگاه دوشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۳ همزمان با عید سید غدیرخم روبه روی ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با استقبال پرشور اقشار مختلف مردم دایر بود.



مشاهده

تصاویر

بیشتر


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کشف جسد مثله شده زن جوان در بازار پرده فروشان

 بامداد ششم فروردین‌ماه سال 92 یکی از رفتگران شهرداری تهران با کلانتری 116 مولوی تماس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *