ارزش دارایی‌های دیجیتال ترامپ از ۱۰ میلیون دلار گذشت! او چه رمزارزهایی دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های پلتفرم آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، پرتفوی ارز دیجیتال ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، به نقطه عطف جدیدی رسیده و مجموع ارزش دارایی‌های دیجیتال او از ۱۰ میلیون دلار فراتر رفته است.

این موضوع در درجه اول به لطف افزایش قیمت میم‌کوین ترامپ (TRUMP) و رسیدن آن به ۱۲.۶۷ دلار میسر شده است. طبق آخرین داده‌ها، این سیاستمدار ۷.۳۴ میلیون دلار میم‌کوین TRUMP در اختیار دارد. قیمت این میم‌کوین اخیراً ۱.۴۰ دلار افزایش یافته که به طور چشمگیری ارزش پرتفوی او را تقویت کرده است.

سبد متنوع ارزهای دیجیتال ترامپ شامل چندین دارایی قابل‌توجه دیگر هم هست. او دارای ۴۶۳.۳۵ توکن اتریوم (ETH) به ارزش تقریبی ۱.۸۱ میلیون دلار و ۱ میلیون توکن ماگا وی‌پی (MVP) به ارزش ۴۸۰,۵۹۰ دلار است.

علاوه بر این، او ۲۰ میلیارد توکن کانن (CONAN) به ارزش ۳۱۲,۸۰۰ دلار و ۹۵۰ هزار توکن بیبی ترامپ (BABYTRUMP) به ارزش ۱۴۹,۸۴۰ هزار دلار در اختیار دارد.

وی همچنین ۵۳,۱۷۲۸ توکن TRUMP به ارزش ۱۳,۵۴۰ دلار و ۱۱,۹۸۹ استیبل‌کوین USDC به ارزش ۱۱,۹۹۰ دلار را نیز در پرتفوی خود نگهداری می‌کند.

تعامل ترامپ با حوزه کریپتو فراتر از سرمایه‌گذاری‌های شخصی است و وی اخیراً طی سخنرانی‌های خود از ارزهای دیجیتال حمایت کرده است. او اعتقاد دارد که ایالات متحده باید در این حوزه پیشتاز جهان باشد. علاوه بر این، کمپین انتخاباتی ترامپ، کمک‌های مالی طرفداران را در قالب ارز دیجیتال نیز می‌پذیرد.

حمایت وی از حوزه کریپتو به شدت در تضاد با مواضع دولت جو بایدن، رئیس جمهور کنونی ایالات متحده است. وی بیشتر به سنگ‌اندازی در مسیر پیشرفت این حوزه شناخته می‌شود.

در اظهارات اخیر خود، ترامپ متعهد شد از حق نگهداری از دارایی‌های دیجیتال محافظت کرده و از ایجاد یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) جلوگیری نماید.

مواضع حمایتی ترامپ، چشم‌انداز انتخاباتی او را تقویت کرده است. به گزارش پلی‌مارکت (Polymarket)، یک پلتفرم پیش‌بینی مبتنی بر رمزارز، شانس برنده شدن ترامپ در انتخابات ۵۶ درصد و شانس بایدن تنها ۳۸ درصد است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ارزش دارایی‌های دیجیتال ترامپ از ۱۰ میلیون دلار گذشت! او چه رمزارزهایی دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بهترین کالاف دیوتی برای PS4 + معرفی 4 بازی برتر

بهترین کالاف دیوتی برای ps4 بسته به سلیقه شما می تواند متفاوت باشد که در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *