اذعان رسانه‌های صهیونیستی به نژادپرستی پلیس رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» به اقدامات نژادپرستانه پلیس رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان ساکن کرانه باختری اذعان کرد.

یدیعوت آحارونوت به نقل از برخی منابع آگاه تاکید کرد: سال گذشته شاهد کاهش بازداشت یهودیان مظنون به اقدامات تروریستی در کرانه باختری بوده‌ایم. پلیس اسرائیل در کرانه باختری در برخی موارد انجام تحقیقات را در خصوص رخدادهایی که به کشتار فلسطینیان انجامیده، رد کرده است.

این روزنامه صهیونیستی ادامه داد: پلیس اسرائیل چشم خود را به روی رخدادهای گوناگون مرتبط با تعرض‌های شهرک‌نشینان در کرانه باختری بسته است.

همچنین این رسانه صهیونیست به نقل از برخی منابع اعلام کرد که نشانه‌های بحران میان ارتش و سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از یک سو و پلیس این رژیم به فرماندهی «ایتمار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از سوی دیگر، پدیدار شده است.

گفتنی است شهرک‌نشینان صهیونیست همه روزه تحت حمایت نظامیان صهیونیست به جان و مال فلسطینیان ساکن کرانه باختری تعرض می‌کنند و با کوچکترین مجازاتی از سوی مقامات صهیونیست یا سازمان‌های بین‌المللی مواجه نمی‌شوند؛ این جنایت‌های وحشیانه دهه‌هاست از سوی اشغالگران صهیونیست در حق مردم مظلوم فلسطین روا داشته می‌شود.


منبع: https://www.mehrnews.com/news/6152198/اذعان-رسانه-های-صهیونیستی-به-نژادپرستی-پلیس-رژیم-صهیونیستی

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

حماس:ادعاهای نتانیاهو نمایش درماندگی وشکست دربرابر افکارعمومی است

جنبش حماس در واکنش به اظهارات وقیحانه نخست‌وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی درباره آمار نسل کشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *