اختصاص اعتبار خرید از فروشگاه‌های افق کوروش به سفیران فعال تپسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تپسی در جدیدترین اقدام از اختصاص اعتبار ویژه خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به سفیران فعال خبر داد.

بر اساس این گزارش، معاون عملیات شرکت تپسی در این خصوص، گفت: بخش اول این طرح که در تیر ماه انجام شد با استقبال چشمگیر سفیران تپسی همراه بود. به طوری که تنها طی یک هفته، بیش از 40 هزار سفیر با مراجعه به فروشگاه‌ها از اعتبار هدیه استفاده کرده و به صورت رایگان از افق کوروش خرید کردند.

در این طرح که برای راننده‌های فعال در 3 ماه اخیر در نظر گرفته شده، معادل بخشی از درآمد هفتگی سفیران، اعتبار خرید از فروشگاه‌های افق کوروش به آنها اختصاص داده می‌شود.

مدیرعامل جدید تپسی اخیرا در مجمع سالانه این شرکت اعلام کرده بود به دنبال خلق ارزش برای کاربران تپسی از طریق برقراری ارتباط با کسب‌ و کارهای آنلاین و آفلاین گروه گلرنگ است. حالا به نظر می‌رسد چنین اقدامی، اولین گام در این راستا باشد.

احسان نصر معاون عملیات شرکت تپسی در این باره، گفت: زیرساخت این طرح از طریق پلتفرم اوزون که وظیفه تسهیل تعامل بین فضاهای آفلاین و آنلاین گروه گلرنگ را بر عهده دارد، فراهم شد. این طرح در بخش اول برای 8 شهر تهران، مشهد، کرج، شیراز، اصفهان، تبریز، قم و اهواز اجرا شد. استقبال سفیران از این طرح بیش از انتظار بود تا جایی که حدود 40 هزار سفیر تپسی از اعتبار تخصیص یافته استفاده کردند.

وی افزود: با توجه به بازخوردهای مثبت این طرح، بخش دوم طرح از 30 تیرماه آغاز می‌شود و میزان اعتبار دریافت‌شده توسط هر سفیر شنبه هر هفته به وی اطلاع داده خواهد شد. این اعتبار روی شماره تلفنی که سفیر با آن در تپسی ثبت نام کرده فعال می‌شود. به این ترتیب سفیران می‌توانند هنگام مراجعه به فروشگاه‌های افق کوروش، اعلام کنند که راننده تپسی هستند تا مبلغ هدیه‌ای که در ازای فعالیت دریافت کرده‌اند از فاکتور خرید آن‌ها کسر شود.

تپسی در گذشته نیز با اقداماتی مثل اعطای سهام به سفیران فعال و فراهم کردن تسهیلات ویژه خودرو از طریق پلتفرم تپسی گاراژ، نگاه ویژه‌ای به ارائه امکانات به سفیران داشت. مسیری که به نظر می‌رسد با توجه به اظهارات مدیرعامل این شرکت در مجمع سالیانه و اقدام اخیر در تخصیص اعتبار خرید افق کوروش، ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Max Fire Battlegrounds Offline برای اندروید

‏‏به بازی Multiplayer Battle Royale خوش آمدید! بازی تیراندازی Max Fire. وظیفه شما در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد