اختر سکوتش را شکست؛ سمیعی فقط پاداش که نه، ماشین هم گرفته است

ادموند اختر درباره پاداش فرشید سمیعی برای خودش گفت: سرپرست باشگاه فقط پاداش که نه، ماشین هم گرفته است.

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: ادموند اختر مهاجم اسبق استقلال می‌گوید نمی‌داند در باشگاه چه کسانی به دنبال جذب بازیکن هستند. اختر در این باره به خبرورزشی گفت: من اصلا نمی‌دانم در باشگاه استقلال چه کسانی کار می‌کنند. شما می‌دانید سرپرست و مدیرعامل باشگاه کیست یا در باشگاه چه کسانی دارند بازیکن جذاب می‌کنند؟ من که شخصا نمی‌دانم.

او در مورد اینکه گفته می‌شود دو بازیکن خارجی بدون نظر نکونام جذب شده اند هم گفت: اگر این موضوع صحت نداشته باشد، باید بگویم فاجعه رخ داده است. اگر باشگاه کمیته فنی قوی داشت که مورد اعتماد هواداران بودند، هیچ اشکالی نداشت. اصلا من نمی‌دانم در باشگاه چه کسی دارد بازیکن جذب می‌کند.

اختر در مورد پاداش نجومی بازیکنان در فصل گذشته هم گفت: ببینید در همه جای دنیا به بازیکنان پاداش می‌دهند، اما جریمه هم وجود دارد. مگر می‌شود تیمی که قهرمان نشده بازیکنانش جریمه نشوند. 


بیشتر بخوانید:  پاداش های سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال لو رفت


او در مورد اینکه فرشید سمیعی برای خودش بابت هرپیروزی پاداش در نظر می‌گرفته هم گفت: سرپرست باشگاه فقط پاداش که نه، ماشین هم گرفته است! پولش را هم باشگاه داده و بعدا پس داده است. همه می‌آیند و از استقلال بر می‌دارند و می‌روند. سرپرست استقلال چیزی هم به استقلال داده؟ فقط از این باشگاه گرفته است، چون نظارتی نیست و کسی جوابگو هم نیست.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

عبدالحمید از تحریم انتخابات به سخن‌پرانی درباره تشکیل کابینه رسید!

    سرویس سیاسی ـ امام جماعت مسجد مکی زاهدان که انتخابات را تحریم کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *