احساسات مثبت به بازار بانک بازگشت؛ پایان روند نزولی BONK؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم کوین بانک (BONK) ممکن است در حال بهبود باشد؛ زیرا سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال در چند روز گذشته تمایلات صعودی از خود نشان داده‌اند. این موضوع می‌تواند به بانک که در ماه گذشته ۵۰ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده بود، کمک کند تا ضررهای خود را جبران نماید.یکی از نشانه‌های اصلی خوش‌بینی سرمایه‌گذاران، تغییر فاندینگ ریت این میم‌کوین از منفی به مثبت پس از ۱۱ روز است. این تغییر نشان می‌دهد که تسلط پوزیشن‌های لانگ بر بازار بیشتر شده است، در حالی که در زمان فاندینگ‌ ریت منفی، پوزیشن‌های شورت بر بازار حاکم بودند.

فاندینگ‌ریت مثبت به این معنی است که معامله‌گران حاضرند برای حفظ موقعیت‌های خرید خود، هزینه اضافی پرداخت کنند و این امر، نشان‌دهنده افزایش اعتماد آنها به روند صعودی احتمالی است.

عامل مهم دیگری که بر قیمت بانک تاثیر می‌گذارد، همبستگی بالای آن با بیت‌کوین است. همبستگی فعلی این دو ارز دیجیتال برابر با ۰.۹۴ است. بنابراین هر گونه بهبودی در قیمت بیت‌کوین می‌تواند به طور قابل توجهی بر قیمت بانک نیز تاثیر بگذارد.

در حال حاضر، قیمت بانک با ۴.۱۸ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۱۱۱ دلار قرار دارد. اکنون برای اینکه روند صعودی قیمت تایید شود، این ارز دیجیتال باید بتواند از مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۵۰۰ دلار عبور کند. در صورت تداوم احساسات صعودی سرمایه‌گذاران، قیمت بانک می‌تواند تا ۰.۰۰۰۰۲۷۴۸ دلار افزایش یابد.

در مقابل، اگر قیمت بانک نتواند از مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۵۰۰ دلار عبور کند، ممکن است تا سطح ۰.۰۰۰۰۱۵۰۰ دلار کاهش یابد. چنانچه سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۱۵۰۰ دلار نیز شکسته شود، احتمال سقوط قیمت تا محدوده ۰.۰۰۰۰۱۳۷۵ دلار نیز وجود دارد که در این صورت، سناریوی صعودی بانک باطل خواهد شد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته احساسات مثبت به بازار بانک بازگشت؛ پایان روند نزولی BONK؟! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مهاجرت معامله‌گران از بازار بیت‌کوین به کاسپا! رکوردشکنی‌ KAS تا کجا ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال به نام جیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *