احتمالا گلکسی A56 به نسل بعدی تراشه Exynos1480 مجهز شود

سامسونگ در حال کار روی یک تراشه میان‌رده اگزینوس است که می‌تواند تراشه مورد استفاده در گلکسی A56 باشد. به گفته گلکسی کلاب، این تراشه دارای شماره مدل S5E8855 است و با نام رمز «سانتا» است.

گلکسی A55 که در ماه مارس سال جاری عرضه شد، مجهز به اگزینوس 1480 است. اگزینوس 1480 با اسم رمز «رز» و دارای شماره مدل S5E8845 است. احتمالا شماره مدل S5E8855 مجهز به تراشه Exynos 1580 باشد. این تراشه احتمالا سال آینده با گلکسی A56 رونمایی خواهد شد. البته راهی برای اطمینان از این موضوع جز شماره مدل و اسم رمز وجود ندارد و Galaxy Club نیز هیچ اطلاعاتی از آن فاش نکرده. عدم درز اطلاعات از گلکسی کلاب احتمالا به این دلیل است که هیچ اطلاعات دیگری در مورد Exynos 1580 در دسترس نیست.

در حالی که اسم رمز سانتا جالب است؛ اما هیچ اطلاعاتی از Exynos 1580 ارائه نمی‌دهد. اگزینوس 1580 یک تراشه شگفت انگیز است که به روز رسانی‌های قابل توجهی را همراه خود خواهد داشت. از جمله این تغییرات می‌توان به همراه داشتن پردازنده گرافیکی مجهز به AMD برای اولین بار در گوشی‌های میانرده سامسونگ را نام برد؛ اما ما انتظار نداریم که سامسونگ دو سال متوالی به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را برای یک تراشه میان‌رده ارائه کند. با این حال جالب است که سامسونگ در حال کار روی عملکرد بهتر تراشه اگزینوس است؛ چون این کار آوردن هوش مصنوعی روی گوشی‌های میانرده را نیز راحت می‌کند. البته این موضوع در حد حدس و گمان است و ممکن است سال‌های متوالی در انحصار پرچمداران سامسونگ بماند.

 

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اولین بزرگراه هوشمند در آمریکا ساخته می‌شود

فرایند احداث اولین بزرگراه هوشمند در ایالات متحده آغاز شده است که به کاهش تصادفات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *