اتریوم و سولانا در آستانه یک جهش بزرگ؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جاش (Josh)، تحلیلگر کریپتو ورلد (Crypto World)، با بررسی وضعیت اتریوم و سولانا، به الگوهای تکنیکالی که جهت احتمالی بازار را نشان می‌دهند اشاره کرده است. او می‌گوید که علی‌رغم برخورد اتریوم با سطح مقاومت، این ارز دیجیتال در حال نشان دادن علائم یک برگشت صعودی بزرگ است.
بر اساس تحلیل نمودار روزانه اتریوم، یک الگوی برگشت صعودی به نام بامپ اند ران (bump and run) در حال شکل‌گیری است. تکمیل این الگو وابسته به بسته شدن کندل روزانه بالای خط مقاومت ۳۲۷۰ دلار است. در صورت تأیید این شکست، قیمت اتریوم می‌تواند به سمت هدف تکنیکال ۳۴۰۰ دلار و بالاتر از آن حرکت کند.
در حال حاضر، اتریوم با مقاومت ۳۵۲۰ تا ۳۵۷۰ دلار مواجه است. این محدوده برای ادامه حرکت صعودی قیمت اهمیت دارد. همچنین جهش قیمت از محدوده حمایتی ۲۸۰۰ تا ۲۹۰۰ دلار، نشان‌دهنده پتانسیل افزایش قیمت یا حداقل تثبیت در همین حوالی است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


از طرفی تحلیل تکنیکال سولانا نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال با عبور از مقاومت ۱۴۴ دلار، به سمت مقاومت‌های بعدی یعنی ۱۵۴ دلار و ۱۶۰ دلار در حال حرکت است. همچنین در نمودار روزانه، الگوی احتمالی کف دوقلو در حال شکل‌گیری است که با شکست مقاومت ۱۵۴ دلاری و تثبیت قیمت بالای این محدوده، تأیید می‌شود. این اتفاق می‌تواند منجر به دستیابی به قیمت ۱۸۷ دلار شود که نشان‌دهنده پتانسیل افزایش ۲۱ درصدی است.
سطوح مقاومت کلیدی برای سولانا شامل ۱۶۰ دلار، ۱۷۰ تا ۱۷۵ دلار و ۱۸۳ تا ۱۸۷ دلار است. سطوح حمایتی نیز در صورت کاهش قیمت، ۱۴۰ تا ۱۴۴ دلار و در سناریوی بدبینانه‌تر، ۱۲۰ تا ۱۲۸ دلار است. عبور سولانا از مقاومت‌های ۱۵۴ و ۱۶۰ دلار می‌تواند نشانه‌ای از شروع یک روند صعودی کوتاه‌مدت باشد.


منبع

کوین پدیا




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جدیدترین پیش‌بینی‌ها از روند بازار ارزهای دیجیتال در آگوست 2024

بازار کریپتو در ماه گذشته شاهد نوسانات قابل توجهی بود و با ورود به دومین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد