ابراز حمایت صرافی بیت‌پاندا از فلوکی؛ قیمت FLOKI همچنان صعودی است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم کوین فلوکی (FLOKI) پس از لیست شدن در شاخص میم‌کوین‌های برتر صرافی اروپایی بیت‌پاندا (Bitpanda)، به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت.

این شاخص شامل برترین میم‌کوین‌ها بر اساس ارزش بازار آنها است. لیست شدن فلوکی در این شاخص، نشان‌دهنده‌ علاقه‌ فزاینده‌ سرمایه‌گذاران و اعتبار این ارز دیجیتال در حوزه‌ میم ‌کوین‌ها تلقی می‌شود.

بیت‌پاندا با اضافه کردن فلوکی به شاخص خود، فرصتی ساده و مؤثر برای سرمایه‌گذاری در این حوزه را از طریق یک سبد متنوع در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این شاخص به گونه‌ای طراحی شده که سرمایه‌گذاران بدون نیاز به مدیریت تک‌تک ارزها، بتوانند به میم ‌کوین‌های مطرح مانند دوج‌کوین، شیبا اینو و فلوکی دسترسی داشته باشند.

این اقدام صرافی بیت‌پاندا، بخشی از مجموعه‌ اخبار مثبت برای فلوکی است. پیش از این نیز این ارز دیجیتال در شاخص میم کوین‌های برتر شرکت سرمایه‌گذاری ون‌اک (VanEck) قرار گرفته بود. این اتفاقات باعث افزایش توجه و تأیید مشروعیت و پتانسیل فزاینده فلوکی در بازار می‌شود.

علاوه بر این‌ها، میم‌ کوین‌ها ‌بار دیگر محبوب شده‌اند و این بخش از بازار ارزهای دیجیتال به سرعت در حال رشد است. اکنون انتظار می‌رود دارایی‌های این بخش در آینده شاهد پذیرش و ارزش‌گذاری بیشتری نیز باشند.

در همین راستا، جاستین سان، خالق ترون، در کنفرانس توکن ۲۰۴۹ دبی، بر اهمیت و نقش منحصربه‌فرد میم‌کوین‌ها در تمایز قائل شدن بین صنعت ارزهای دیجیتال و سیستم‌های مالی سنتی تأکید کرد.

در زمان نگارش این خبر، فلوکی با قیمت ۰.۰۰۰۱۹ دلار معامله می‌شود که یک رشد بیش از ۱۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد.

جالب توجه است که حجم معاملات روزانه فلوکی نیز بیش از ۴۲۰ درصد افزایش یافته و به ۴۹۰ میلیون دلار رسیده است. در حال حاضر، فلوکی با ارزش کل بازار ۱.۸۵ میلیارد دلاری خود، در رتبه‌ ۵۳ بازار قرار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ابراز حمایت صرافی بیت‌پاندا از فلوکی؛ قیمت FLOKI همچنان صعودی است! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

حذف ۶ استیبل‌کوین برتر از صرافی آپ‌هولد از اول ماه جولای! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه صرافی رمزارزی آپ‌هولد (Uphold) با انتشار اطلاعیه‌ای برای کاربران اروپایی خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *