آیا NFTها مرده‌اند؟ کارشناسان بازار پاسخ می‌دهند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوین فینزر (Devin Finzer)، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل بازار اوپن‌سی (OpenSea)، در مصاحبه اخیر خود، وضعیت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTها) و آینده این بازار را مورد بحث قرار داده است. در پی افزایش گمانه‌زنی‌ها مبنی بر افت بازار ان‌اف‌تی‌ها، فینزر چشم‌انداز روشنی را برای ادامه رشد و نوآوری این بخش ترسیم کرده است.
فینزر تاکید کرد که بازار ان‌اف‌تی‌ها هنوز پویا و زنده است. در واقع، بازی‌ها و ‌ان‌اف‌تی‌های دارای پشتوانه فیزیکی، بخش‌هایی هستند که در بین فعالان بازار، مورد توجه قرار گرفته‌اند. به همین دلیل، اوپن‌سی با کورت‌یارد (Courtyard) در پروژه‌ کارت‌های پوکمون (Pokémon) و با توسعه‌دهندگان برجسته بازی مانند پارالل (Parallel) و ریوالوینگ گیمز (Revolving Games) همکاری می‌کند.

فینزر عنوان کرد که اوپن‌سی خانه‌ همه ان‌اف‌تی‌ها است و تلاش دارد ترند‌های مختلف و جدید را در خود جای دهد. این پلتفرم همچنین صفحات خود را اصلاح کرده و به سازندگان، صفحات غنی‌تر و قابل تنظیم برای بیان داستان پروژه خود ارائه می‌دهد.
به گفته فینزر، اوپن‌سی به تکامل منطبق بر ترندهای جدید تعهد دارد و هدف آن، این است که همواره بهترین مکان برای خرید، فروش و جمع‌آوری ‌ان‌اف‌تی‌ها باقی بماند. در حال حاضر، تمرکز اوپن‌سی بر بهبود تجربه کاربران در بخش بازی است. انتظار می‌رود صنعت عظیم بازی‌، باعث پذیرش بیشتر ‌ان‌اف‌تی‌ها شود.
پیشرفت‌های اخیر حوزه کریپتو با بهبود زیرساخت‌ها، تراکنش‌های ان‌اف‌تی‌ها را جذاب‌تر و اقتصادی‌تر کرده است. فینزر اعتقاد دارد این پیشرفت‌ها برای ورود موج بعدی کاربران ضروری است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آیا NFTها مرده‌اند؟ کارشناسان بازار پاسخ می‌دهند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مهاجرت معامله‌گران از بازار بیت‌کوین به کاسپا! رکوردشکنی‌ KAS تا کجا ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال به نام جیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *