آیا ancient city ماینکرفت ارزش لوت کردن دارد؟

ancient city یکی از ترسناک‌ترین بناها در کل ماینکرفت است. این سازه که در آپدیت ۱.۱۹ به بازی اضافه شد، به سرعت به یکی از بناهای وحشتناک بازی بدل شد. دلیل عمده این ترس و وحشت بلوک‌های sculk و ماب وحشتناک «واردن» است که قادر است حتی قوی‌ترین بازیکنان را هم به زانو در بیاورد. البته که علیرغم همه این سختی‌ها و مشکلات، ancient city می‌تواند به یکی از بهترین لوت‌های شما تبدیل شود که برای همیشه بازی را عوض کند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به این سازه داشته باشیم و بررسی کنیم که آیا ارزش دارد ریسک کنید.

ماب واردن را اصلا دست کم نگیرید!

واردن در ماینکرفت ancient city را به جهنم تبدیل کرده است.

با اطمینان می‌توان گفت که «واردن» یکی از مرگبارترین ماب‌های کل ماینکرفت است و چه بسا از باس‌فایت نهایی، اندر دراگون، هم قدرتمندتر است. موجانگ این ماب را در یکی از بهترین سازه‌های بازی گذاشته تا بازیکنان به محض مواجه شدن با آن سریعا فرار کنند و اغلب حتی فکر مقاومت هم نکنند. با اینکه راه‌هایی هم برای مقابله با واردن وجود دارد، اما توسعه دهندگان او را طوری ساخته اند که نباید با او در بیفتید.

بهترین معجون‌های ماینکرفت برای مبارزه با ماب واردن

واردن همیشه جایی ظاهر می‌شود که یک سنسور sculk بتواند sculk shrieker را بایوم deep dark فعال کند. سنسورهای sculk هر حرکتی که خواه از بایکن باشد یا نباشد را حس می‌کنند و ناگاه «واردن» را ظاهر می‌کنند. از آن جایی که ancient city همیشه در بایوم deep dark ماینکرفت پیدا می‌شود، طبیعتا منلع اصلی بلوک‌های sculk هم این ناحیه است. از این رو باز کردن صندوق‌ها و لوت کردنشان در این منطقه واقعا چالش بزرگی به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌کنم تا زمانی که «واردن» در ancient city حضور دارد، سمت این منطقه نروید.

این لوت‌های ماینکرفت در مکان‌های کم خطری هم پیدا می‌شوند

بعضا لوت‌های ancient city در دیگر سازه‌های ماینکرفت نیز پیدا می‌شوند.

با اینکه طبیعتا حضور «واردن» اصلی‌ترین دلیل دوری ما از ancient city در ماینکرفت به شمار می‌رود، اما نکته اینجاست که لوت‌های این ناحیه هم منحصر بفرد نیستند. بسیاری از آیتم‌های ارزشمندی که می‌تواند شما را در ancient city به کشتن بدهد، در مناطق دیگری از بازی نیز پیدا می‌شوند. مثلا سیب طلایی انچنتمنت دار که به وفور در این ناحیه پیدا می‌شود، ۲۲ درصد هم ممکن است در ominous trial vault هم پیدا شود که به مراتب لوت کردنش آسان‌تر است.

شاید ساخت و پیدا کردن ابزار الماسی که انچنتمنت هم داشته باشد کار راحتی نباشد، اما در کل بهتر است که در بنایی مخوف و ترسناک بخواهید لوت کنید که ممکن است زنده برنگردید. البته که این محدوده در ماینکرفت لوت‌های منحصر بفردی نظیر echo shards، disk fragments و swift sneak پیدا می‌شود، اما در کل آنقدر ارزش ندارند که بخواهید به خاطرش انقدر خطر کنید.

لوت کردن ancient city بستگی به مهارت بازیکن در ماینکرفت و شخصیتش دارد

در کل اینکه بخواهید ancient city را لوت کنید یا نه بستگی به شخصیت بازیکنان دارد. طبیعتا ورود به چنین منطقه خطرناکی هیجان خاص خودش را دارد که باید سعی کنید بلوک sculk را از کار بیندازید و صندوق‌هایی که شامل بهترین آیتم‌های بازی ماینکرفت را لوت کنید. از سوی مقابل اگر بخواهید امن بازی کنید و ریسک نکنید، بهتر است برای بدست آوردن این آیتم‌ها فکر دیگری کنید و به بناهای دیگر بروید.

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اولین تریلر انیمه Yaiba منتشر شد + ویدیو

محمد صادق شجاعی ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ به لطف تلاش‌های اعضای استودیو Wit، مانگا Yaiba …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد