آیا پرداخت‌های درون بازی The First Descendant واقعا بد است؟ • دیجی‌کالا مگ

بازی The First Descendant اخیرا منتشر شده است و در رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها سر و صدای زیادی به پا کرده است. در این میان، با محبوبیت بازی بازیکنان به تازگی شروع به شکایت در مورد نحوه‌ی درآمدزایی این بازی رایگان به ویژه در مقایسه با برخی از رقبای آن مانند وارفریم (Warframe) کرده‌اند.

کاربری در رددیت با نام Goompas را در نظر بگیرید که این مقایسه را به طور مستقیم در مورد Energy Activators انجام داده است. این آیتم‌ها که در فروشگاه درون‌ بازی به قیمت ۱۵۰۰ ارز درون بازی یا کالیبر وجود دارند، سلاح انتخابی شما یا ظرفیت مادها را بسیار افزایش می‌دهند. این مهم است، زیرا ماد‌ها قدرت، بقا و توانایی کلی تجهیزات شما را فراهم می‌کنند.

۱۵۰۰ کالیبر مبلغی روی دست شما خواهد گذاشت. در حال حاضر، شما نمی‌توانید مستقیما آنقدر زیاد از کالیبر بخرید و بازی گزینه‌ی ۱۰۶۰ کالیبر را با ۱۹.۹۹ دلار و ۵۲۰ کالیبر با ۹.۹۹ دلار را در دسترس قرار می‌دهد یا می‌توانید مقداری اضافی بگیرید و  تقریبا ۵۰ دلار برای ۲۷۵۰ کالیبر هزینه کنید که پول نقد زیادی برای یک آیتم درون بازی است. اکنون در نظر بگیرید که برای تمام سلاح‌های خود در مجموعه به چهار آیتم نیاز دارید که با ۶۰۰۰ کالیبر، حدودا ۱۰۵ دلار برای شما آب می‌خورد.

این را با کاتالیست یا راکتور Orikin در وارفریم مقایسه کنید. این‌ها ظرفیت ماود سلاح‌ها را دو برابر می‌کنند و ۲۰ پلاتین یا همان ارز درون بازی در فروشگاه آن قیمت دارند. کمترین مقدار پلاتینی که می‌توانید در فروشگاه بخرید ۷۵ است که با قیمت پایه ۵ دلار دلار به فروش می‌رسد.  ذکر این نکته مهم است که این‌ها فقط آیتم‌های تزئینی نیستند، بلکه ارتباط مستقیمی با قدرت شخصیت شما در بازی دارند.

هرچه ظرفیت ماد بیشتری داشته باشید، ماد‌های قدرتمندتری را می‌توانید انتخاب کنید. این را هم اضافه کنید که تنها راه برای دریافت این‌ها در بازی جدا از خرج کردن پول، پیدا کردن آن‌ها از طریق دراپ‌ها در برخی ماموریت‌های خاص است که بعضا زمان زیادی از شما خواهند گرفت.

بازی The First Descendant در حال حاضر برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: VG247


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Automata قدرتمندتر از همیشه بازگشته است • دیجی‌کالا مگ

در ژانویه‌ی ۲۰۲۳، یکی از بهترین اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی که تا به امروز ساخته شده،در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *