آیا می‌توان گزینه زیرنویس را در نسخه بدراک ماینکرفت فعال کرد؟

نسخه جاوای ماینکرفت (Minecraft Java) به شما این امکان را می‌دهد که قابلیت زیرنویس را روی بازی خود فعال کنید. از آنجایی که این عنوان هیچ دیالوگی ندارد، انجام این کار باعث می‌شود که بازی توضیحات مکتوب نویزهای محیطی را به ما نشان دهد. با این حال، آیا می‌توان زیرنویس را در نسخه بدراک فعال کرد؟ متأسفانه، این قابلیت فقط به نسخه جاوا محدود است. به این ترتیب، شما نمی‌توانید این گزینه را در نسخه بدراک فعال کنید. بازی ماینکرفت روی چندین پلتفرم در دسترس است. این پلتفرم‌ها شامل مک، پی سی و گوشی‌های هوشمند می‌شود. این بازی همچنین با دو نسخه بدراک و جاوا عرضه شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، با مجله بازار همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به این که چرا نسخه بدراک قالبیت زیرنویس ندارد؟

دلیل احتمالی نبودن قابلیت زیرنویس در نسخه بدراک ماینکرفت

بازیکنان در حال درخواست زیرنویس برای نسخه بدراک ماینکرفت هستند.

در حالی که مشخص نیست چرا نسخه بدراک زیرنویس ندارد، یک دلیل می‌تواند این باشد که تا حدودی این نسخه ضعیف‌تر از نسخه جاوا است که به دستگاه‌های پایین رده اجازه می‌دهد بازی را به درستی اجرا کنند. به این ترتیب، تمام ویژگی‌های نسخه جاوا را شامل نمی‌شود. همانطور که گفته شد، استودیوی موجانگ به آرامی در تلاش است تا فاصله بین این دو نسخه را پر کند. به عنوان مثال، اخیرا نسخه بدراک ماینکرفت بالاخره پس از سال ها انتظار، حالت هاردکور را دریافت کرد. علاوه بر این، هر دو نسخه در حال حاضر توانایی leash قایق‌ها را ارائه می‌دهند. حتی world generation نسخه جاوا به نسخه Bedrock اضافه شده است.

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

این مثال‌ها نشان می‌دهد که روزی تفاوت‌های این دو نسخه ناچیز خواهد بود. بازیکنان اغلب از استودیوی موجانگ درخواست می‌کنند که زیرنویس‌ها را به نسخه بدراک اضافه کند. با توجه به سرعت آن‌ها برای بهبود بازی، این نسخه ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۴ این ویژگی را دریافت کند. اگر نسخه جاوا Minecraft را دارید، می‌توانید به راحتی زیرنویس‌ها را در قسمت تنظیمات فعال کنید. این نسخه فقط برای پی سی و مک در دسترس است. اگر بازی را روی Xbox، PlayStation، iOS، Android یا Nintendo Switch تجربه می‌کنید، به این معنی است که نسخه بدراک را دارید. برای فعال کردن زیرنویس در نسخه جاوا، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله ۱: بازی را با استفاده از ماینکرفت لانچر (Minecraft Launcher) فعال کنید.
  • مرحله ۲: پس از شروع بازی، تنظیمات را باز کنید.
  • مرحله ۳: از تنظیمات، گزینه Accessibility را انتخاب کنید.
  • مرحله ۴: در اینجا، می‌توانید گزینه زیرنویس (Subtitle) را روشن یا خاموش کنید. پس آن را فعال کنید.

یکی از بازیکنان ماینکرفت برای تکمیل دنیای خود از دیگر طرفداران کمک خواسته است

فعال کردن زیرنویس در بازی چند ثانیه طول می‌کشد. این قابلیت می‌تواند برای افرادی که مشکل شنوایی دارند یا فقط بدون صدا بازی را انجام می‌دهند، عالی باشد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک گذاشته و از دیگر مطالب ماینکرفتی ما دیدن کنید.

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *