آیا ماد Distant Horizons برای بازی ماینکرفت ۱.۲۱ در دسترس است؟

ماد Distant Horizons ماینکرفت با دستیابی به چیزی که هیچ ماد دیگری ندارد، هیجان قابل توجهی را در بین بازیکنان ایجاد کرده است. با بروزرسانی جدید Tricky Trials، بازیکنان شروع به ایجاد جهان‌های جدیدی کرده‌اند تا از ویژگی‌های جدید با فواصل رندر بالاتر لذت ببرند. متاسفانه ماد Distant Horizons برای آپدیت Minecraft 1.21 هنوز منتشر نشده است. این ماد در حال حاضر برای نسخه ۱.۲۰.۶ (نسخه قبلی) در دسترس است که نشان می‌دهد نسخه Tricky Trial ممکن است خیلی زود منتشر شود. این مقاله بازیکنان را در مورد نحوه نصب ماد Distant Horizons هنگامی که برای بروزرسانی Minecraft 1.21 Tricky Trials به‌روزرسانی شد، راهنمایی می‌کند. در ادامه با مجله بازار همراه باشید.

راهنمای ماد Distant Horizons ماینکرفت ۱.۲۱

ماد Distant Horizons با شیدر که روی بازی ماینکرفت نصب شده است.

ماد Distant Horizons، همانطور که قبلاً به طور خلاصه توضیح داده شد، فاصله رندر بازی را تا سطوح شگفت انگیز افزایش می‌دهد. این ماد قادر است بازی را با بیش از صد قطعه فعال اجرا کند. قبل از پرداختن به جزئیات بیشتر، بازیکنان باید توجه داشته باشند که ماد Distant Horizons هنوز در مرحله آلفا یا همان آزمایشی است، به این معنی که می‌تواند برای بسیاری از کاربران عملکرد ناپایداری داشته باشد و با محصول نهایی که توسعه دهندگان منتشر خواهند کرد، فاصله زیادی خواهد داشت. با وجود این موضوع، باید اشاره کرد که کاربران چگونه می‌توانند ماد Distant Horizons را پس از بروز رسانی در ماینکرفت ۱.۲۱ نصب کنند:

  • مرحله ۱: installer Fabric را دانلود کنید.
  • مرحله ۲: installer دانلود شده را اجرا کرده و روی دکمه نصب با انتخاب نسخه ۱.۲۱ کلیک کنید.
  • مرحله ۳: آخرین نسخه ماد Distant Horizons را دانلود کنید. ما به کاربران توصیه می‌کنیم از وب‌سایت Modrinth برای دانلود مادها استفاده کنند، زیرا ثابت کرده است که گزینه ایمن‌تری نسبت به سایر موارد است.
  • مرحله ۴: فایل دانلود شده را به پوشه mods بازی منتقل کنید. این پوشه را می‌توان با فشار دادن WIN+R و وارد کردن %appdata%/.minecraft/mods پیدا کرد.

پس از انتقال فایل، لانچر بازی را باز کرده و نصب Fabric 1.21 را انتخاب کنید. بازیکنان می‌توانند این نصب را برای اجرای ماد Distant Horizons نصب کنند.

نحوه بهینه سازی ماد Distant Horizons

پرواز در محیط اطراف ماینکرفت با ۱۲۸ تکه فاصله رندر

اگرچه ماد Distant Horizons برای اجرا در فواصل رندر بالا طراحی شده است، ولی بازیکنان می‌توانند با معرفی چند ماد دیگر در Fabric، نرخ فریم خود را بیشتر بهبود بخشند. استفاده همزمان از ماد Distant Horizons با سدیم یک راه آسان برای بهبود عملکرد فنی بازی است. با این حال، این ماد برای کار با سدیم به ماد Indium نیاز دارد. بنابراین، برای بهینه‌سازی آن در جهت بدست آوردن فریم‌های بیشتر، بازیکنان باید هر دو حالت Sodium و Indium را که با همان نسخه ماینکرفت سازگار هستند را دانلود کرده و طبق همان فرآیند ذکر شده در بالا نصب کنند.

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

یکی از بازیکنان ماینکرفت آیتمی را پیدا کرده که نباید در بازی وجود داشته باشد

علاوه بر این، از آنجایی که در مراحل بالا یک ماد لودر Fabric نصب شده است، بازیکنان این امکان را دارند که شیدرهای Iris را به همراه این مادها برای اضافه کردن shader support نصب کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *