آیا ماجراجویی کردن اتاق‌های آزمایشی ماینکرفت ارزشش را دارد؟

اتاق‌های آزمایشی (Trial chambers) بزرگترین و خطرناک‌ترین محتوای اضافه شده از آپدیت ۱.۲۱ به بازی ماینکرفت (Minecraft) است که به طور رسمی به عنوان Tricky Trials شناخته می‌شوند. این مکان به سرعت تبدیل به خطرناک‌ترین جا در کل بازی شده است. در نتیجه، بازیکنان به این فکر می‌کردند که آیا لوت‌های موجود در داخل آن به اندازه‌ای خوب است که خطر بالقوه موجود در آن را توجیه کند؟ با این اوصاف است که اتاق‌های آزمایشی اضافه شده ارزش ریسک کردن را خواهد داشت. ما دقیقاً بررسی خواهیم کرد که اتاق‌های آزمایشی چقدر خطرات مختلف درون خود دارد و همچنین لوت شگفت انگیزی که برای جبران آن چالش‌ها به بازیکنان ارائه می‌دهد. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

تهدیدهای موجود در اتاق‌های آزمایشی ماینکرفت

ماب‌های دشمن که در مکان جدید اتاق‌های آزمایشی ماینکرفت سرگردان هستند.

اتاق‌های آزمایشی بدون شک مرگبارترین تجربه مبارزاتی را برای بازیکنان ماینکرفت به ارمغان می‌آورد. این سازه کشنده‌ترین ترکیب ماب‌ها و تله‌ها را در بین تمام سازه‌های بازی دارد و ماب‌های یافت شده در اتاق‌های آزمایشی کشنده هستند و شما ممکن است هر یک از ماب‌های زیر را بیابید:

  • Breeze
  • Zombies
  • Husks
  • Spiders
  • Slimes
  • Silverfish
  • Baby Zombies
  • Cave Spiders
  • Strays
  • Skeletons
  • Bogged

از این ماب‌ها، تعداد انگشت شماری هستند که اتاق‌های آزمایشی را ترسناک می‌کنند. این ماب‌ها breeze, husks, baby zombies, cave spiders, strays, skeletons, و bogged هستند. husk ها و baby zombie ها ساده‌ترین مورد هستند، اما ضربات مهلکی دارند. ماب husk همچنین نوار گرسنگی را تخلیه می‌کند، به این معنی که بازیکنان کمتر می‌توانند سلامتی خود را بازیابی کنند. بچه زامبی‌ها به دلیل سرعتشان، هیت باکس‌های سختی برای ضربه زدن دارند. اسکلتون‌ها، stray ها و اسکلتون‌های باتلاقی نیز خطری مشابه دارند. Stray ها گونه‌هایی از اسکلتون‌ها هستند که تیرهای سمی پرتاب می‌کنند. البته هر نوع اسکلت می‌تواند در تعداد زیاد خطرناک باشد، اما کاهش سرعت، مسموم شدن و شلیک تیر، می‌تواند به سرعت حتی بازیکنان زره پوش سنگین را نیز بکشد.

عنکبوت‌های غار (Cave Spiders) مانند اسکلتون‌های باتلاقی کشنده هستند. توانایی آن‌ها در مسموم کردن بازیکنان به آن‌ها این امکان را می‌دهد که حتی با پوشیدن زره هم بتوانند آسیب بزرگی به شما وارد کنند که به طور چشمگیری احتمال کشته شدن بازیکنان را افزایش می‌دهد. ماب بریبز آخرین ماب است که باید به آن اشاره کنیم. آن‌ها به اطراف می‌چرخند و با قدرت باد به بازیکنان حمله می‌کنند. در حالی که این حملات آسیب کمی به بازیکنان وارد می‌کنند، اما می‌توانند بازیکنان را به اطراف پرتاب کنند. این خطر فعال شدن تعداد بیشتری از اسپاونرهای آزمایشی را به همراه دارد و همچنین می‌تواند بازیکنان را از روی ارتفاعات بلند به پایین پرت کرده و آسیب بیشتری به آن‌ها وارد کند.

توضیح خطای Eroded Badlands ماینکرفت و همه راه حل‌های احتمالی

اتاق‌های آزمایشی را می‌توان با ورود به آن با افکت بد اومن جدید دشوارتر کرد. استفاده از این افکت باعث تبدیل این مکان به ominous trial chamber می‌شود که یک نوع سخت‌تر از این مکان با لوت‌های بهتر است. نیازی به گفتن نیست که اتاق‌های آزمایشی خطرناک هستند. بنابراین، باز هم آن‌ها حاوی چه لوتی هستند تا ریسک کردن ارزش آن را داشته باشد؟

اتاق‌های آزمایشی دارای لوت‌های با ارزشی هستند

تریدنت‌ها تا حد زیادی بهترین لوت دریافت شده از بلوک vault در اتاف‌های آزمایشی ماینکرفت هستند.

اسپاونرهای آزمایشی معمولی هر کدام ۵۰ درصد احتمال دارد که کلید آزمایشی را هنگام شکست خوردن دراپ کنند. این کلیدها بلوک vault را در اتاق های آزمایشی باز می‌کنند، جایی که لوت‌های با ارزش این مکان را می‌توانید بدست آورید. این لوت شامل golden apples, diamonds, emeralds, guster banner patterns, و enchanted books با برخی از بهترین جادوهای بازی است. این جادوها شامل fortune, silk touch, و mending می‌شود. با این حال، بهترین مورد در  بین لوت‌های بازی تریدنت است. این اسلحه به طور انحصاری از ماب drowned دراپ می‌شد و همین دستیابی به آن را دشوار می‌کرد.

لوت‌های Ominous

Ominous vault ها برای بدست آوردن لوت‌های بهتر در اتاق‌های آزمایشی می‌توانند عالی باشند.

همانطور که گفته شد، رویدادهای Ominous و اسپاونرها و vault هایی که در آن گنجانده شده، لوت بهتری نسبت به اتاق‌های آزمایشی معمولی دارند. اسپاونرهای آزمایشی شوم (Ominous trial spawners) در مقایسه با اسپاونرهای آزمایشی معمولی به طور متوسط ​​لوت بهتری را دراپ می‌کنند. آن‌ها همچنین به جای کلیدهای معمولی، کلیدهای آزمایشی شوم (ominous trial keys) برای باز شدن نیاز دارند. این کلیدها برای باز کردن فضای واقعی اتاق‌های آزمایشی استفاده می‌شوند که آن همان ominous vault است. این مورد نسخه‌ایی از vault ها با لوت‌های بسیار بهتری هستند که شامل سیب‌های طلایی مسحور شده کمیاب، فلش‌های slowness IV، تزئینات flow armor trims، بلوک‌های امرالد، الماس و آهن، الگوی بنر flow و دیسک موسیقی می‌شوند.

راهنمای ماد Farmer’s Delight ماینکرفت ؛ نصب، ویژگی‌ها و موارد دیگر

همچنین شامل بلوک هسته سنگین (heavy core) است که برای ساخت سلاح جدید گرز در بازی ماینکرفت مورد نیاز است. همچنین با یکی از سه جادوی گرز منحصر به فرد معرفی شده در Tricky Trials، فرصتی برای دریافت کتاب‌های جادویی وجود دارد. این شامل جادوی wind burst است که فقط از ominous vault ها بدست می‌آید و هرگز در enchanting setup یا تالارهای تجاری روستایی ظاهر نمی‌شود. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *