آیا طرفداران ماینکرفت با انتخاب «جک بلک» به عنوان استیو موافق هستند؟

فاصله زیادی تا انتشار فیلم ماینکرفت نداریم و قرار است تا این فیلم در ۲۰۲۵ بر روی پرده برود. البته که هنوز گره‌های زیادی در مسیر ساخت این فیلم وجود دارد و به نظر می‌رسد که پروژه پیش‌تولیدش هنوز هم ادامه دارد و تا به امروز هنوز هیچ محتوایی تحت عنوان تریلر یا حتی تیزر هم از منتشر نشده است. البته در این میان چند تصویر لیک شده که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود. با ما در مجله بازار همراه باشید تا سری به پرونده این فیلم عجیب و غریب بزنیم.

آیا جک بلک می‌تواند از پس استیو در ماینکرفت بربیاید؟

به نظر می‌رسد که حضور «جک بلک» و «جیسون موموآ» در فیلم ماینکرفت حتمی است

یکی از کاربران ردیت با نام Master2_27 تصویری را منتشر کرده که از پروژه فیلم ماینکرفت لو رفته است. در این تصویر ما شاهد نقش‌آفرینی «جک بلک» که پیشتر سابقه صداپیشگی، بازیگری و خوانندگی هم داشته، به عنوان استیو هستیم که تیشرت آبی معروف این شخصیت و شلوار تیره‌اش را هم بر تن دارد. به نظر «بلک» یک کلنگ سنگی در دست دارد که مشابه حضور او در رویداد ۱۵ سالگی ماینکرفت است.

این کاربر همچنین اضافه کرد: “من نمی‌توانم «جک بلک» را در نقش استیو ببینم!”. همچنین کاربر دیگری به نام xSluma نوشت: “واقعا ساخت لایو اکشن ایده افتضاحی بود”. بسیاری دیگر از طرفداران هم معتقد بودند که موجانگ باید راه رایوت گیمز و Arcane را پیش می‌گرفت و به جای لایو اکشن‌هایی که اغلب با شکست مواجه شدند، به سراغ یک روایت انیمیشنی زیبا و جذاب می‌رفت. شخصی به نام elissa00001 با عصبانیت نوشت: “من نمی‌دانم چرا موجانگ و مایکروسافت اینقدر به ساخت لایواکشن اصرار دارن و به سراغ انیمیشن نمی‌روند؟ در حال حاضر ویدیوهای انیمیشنی فوق‌العاده‌ای از ماینکرفت بر روی یوتیوب در دسترس است”.

باید دید آیا طرفداران ماینکرفت «بلک» را به عنوان استیو خواهند پذیرفت یا خیر

Master2_27 در ادامه کامنت کرد: “برای من سوال است که چرا اصلا «جک بلک» ریش‌های خود را کوتاه نکرده که شبیه به استیو شود؟ او تنها یک تیشرت آبی و شلوار لی پوشیده و واقعا فکر نمی‌کنم شباهت چندانی به شخصیت درون ماینکرفت داشته باشد. «بلک» و استیو با هم واقعا سنخیتی ندارند”.

البته این احتمال وجود دارد که این تصویر مربوط به زمان آغاز پروژه و حتی پیش از فیلم‌برداری بودهو شباهت لباس‌ها هم تصادفی باشد. در این تصویر لو رفته (به دلیل مسائل کپی‌رایت حتی ردیت هم این تصویر را پاک کرد)، همه چیز به نظر ناقص می‌آید و احتمالا در بخش‌های آغازین پروژه این تصویر گرفته شده است. امیدواریم در نهایت شخصیت‌ها و ماب‌های درون بازی بیش از پیش شبیه به هم‌نوعان خود در بازی باشند.

شخصی دیگری به نام WormOnCrack نوشت: “من عمیقا دوست داشتم که پروژه لایواکشن ماینکرفت به یک انمیشن بدل می‌شد و شخصی کاملا جدید نقش استیو را بر عهده می‌گرفت”. همچنین کاربر دیگری به نام Ascogyr-elda اضافه کرد: “در حال حاضر نتفلیکس مشغول ساخت این سریال انیمیشنی است و به همین خاطر موجانگ به یک لایو اکشن هم بسنده کرده است”.

سریال ماینکرافت

به نظر می‌رسد که نتفلیکس هم قرار است سریالی از ماینکرفت بسازد

سریال انیمیشنی جدیدی قرار است تا بر پایه دنیای ماینکرفت ساخته شود. منهای معرفی رسمی توسط سازندگان عملا هیچ اطلاعات دیگری از این سریال موجود نیست و هنوز چیزی از این پروژه به بیرون درز نکرده است و باید منتظر باشیم تا مشخص شود چه کسانی قرار است در آن نقش‌آفرینی کنند. در موازات این سریال هم فیلم Minecraft را داریم که قرار است تا در ۴ آوریل ۲۰۲۵ اکران شود و «جرد هس» کارگردانی‌اش را به عهده دارد.

ستارگان فیلم لایو اکشن ماینکرفت به جشن پانزدهمین سالگرد بازی پیوستند

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آنیا تیلور جوی به دنبال ایفای نقش السا در نسخه لایو اکشن Frozen

آنیا تیلوری جوی که این روزها به واسطه ایفای نقش اصلی فیلم Furiosa: A Mad …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد