آیا رسیدن به قیمت 110,000 دلار برای بیت کوین دست یافتنی است؟

بنا به اظهارات برخی از معامله‌گران کریپتو، علی‌رغم نگرانی‌ها از شکل‌گیری «کف و سقف‌های پایین‌تر» به عنوان الگویی نزولی در نمودار قیمت بیت کوین، این دارایی می‌تواند در رالی بزرگ بعدی خود به قیمت 110,000 دلار صعود کند.

بنیانگذار MN Capital ، مایکل ون د پوپ، در توییتی در تاریخ 17 جولای نوشت: «روند صعودی بعدی احتمالاً بیت کوین را به 110 هزار دلار خواهد رساند.» این در حالی است که سایر معامله‌گران اشاره می‌کنند که بیت کوین در رسیدن به سقف‌های قیمت‌های قبلی شکست خورده و در هر تلاش، سقف پایین‌تری شکل گرفته است.

پیتر برانت تریدر و تحلیلگر کهنه‌کار نیز در ایکس (توییتر سابق) اظهار داشت: «باید به این نکته توجه کنیم که توالی کف و سقف‌های پایین‌تر علی‌رغم هاوینگ و تایید ETFها ادامه دارد.»

با این حال، ون د پوپ چندان نگران به نظر نمی‌رسد و قیمت بی‌ثبات فعلی بیت کوین را به مشکلاتی که استخراج‌کنندگان، به دلیل افزایش هزینه‌های عملیاتی و کاهش پاداش‌های استخراج پس از هاوینگ در آوریل با آن روبرو هستند، مرتبط می‌داند.

او در این باره گفت:

کاهش نرخ هش و رسیدن به سطح پایین در اول جولای به اندازه زمان سقوط FTX سنگین بود.

از زمانی که بیت کوین در 13 مارس به بالاترین قیمت خود یعنی 73,679 دلار رسید، چندین بار از مرز 71,000 دلار عبور کرد؛ اما هنوز نتوانسته است دوباره به رکورد جدیدی برسد. همچنین 9 روز متوالی در ماه جولای را شاهد بودیم که بیت کوین نتوانست به بالای 60,000 دلار برسد، چیزی که از 28 فوریه رخ نداده بود. طبق داده‌های CoinMarketCap، کف اخیر قیمت بیت کوین در 54,274 دلار در 5 جولای، پایین‌ترین قیمت این دارایی در چهار ماه گذشته بود.

نمودار ماهانه بیت کوین

با این حال، برانت گفت که تحت تاثیر افزایش قیمت اخیر بیت کوین قرار گرفته است که باعث شد این رمزارز در یک دوره دوهفته‌ای به سطح حمایت کلیدی خود بازگردد و در 17 جولای به 65,735 دلار رسید.

در حالی که نمی‌توان جدول زمانی برای روند صعودی بعدی قیمت ارائه داد، برخی تحلیلگران در مورد به زودی بیت کوین بتواند از مرز 100,000 دلار عبور کند، کمی شک دارند.

پیر روچارد، معاون تحقیقات Riot Platforms معتقد است که ممکن است این اتفاق در مقطعی قبل از جولای 2025 رخ دهد. روچارد در پستی در ایکس نوشت:

بیت کوین می‌تواند در 12 ماه آینده به 100,000 دلار برسد.

مارکو یوهانینگ، معامله‌گر و سرمایه‌گذار کریپتو، عقیده دارد که بیت کوین به 100,000 دلار نمی‌رسد؛ «حداقل نه این بار». او هدف قیمت خود را 19 درصد پایین‌تر در نظر گرفته است و گفت: کف جدید در 53,400 دلار، اهداف قیمت بیت کوین را به 81 یا 94 هزار دلار تغییر داد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرداخت با ارزهای دیجیتال توسط روسیه در پاسخ به فشار تحریم‌های آمریکا

دولت روسیه به زودی آزمایش‌هایی را برای مبادلات رمزارزها و استفاده از دارایی‌های دیجیتال برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد