آیا بازی LEGO Horizon Adventures برای ایکس باکس منتشر می‌شود؟

کارگردان LEGO Horizon Adventures در مورد عرضه این بازی برای ایکس باکس توضیح می‌دهد.

اخیراً استودیوی گوریلا گیمز از بازی LEGO Horizon Adventures رونمایی کرد؛ اثری از دنیای لگو که در قلب جهان Horizon قرار دارد و داستان بازی‌های Zero Dawn و Forbidden West را در بر می‌‌گیرد. این بازی با همکاری استودیوی گوبو در حال توسعه است و اواخر سال جاری برای پلی استیشن، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد؛ اما خبری از ایکس باکس نیست.

در جدیدترین پست وب‌سایت گیم فایل، استفن توتیلو اعلام کرد که با جیمز ویندلر، کارگردان LEGO Horizon Adventures صحبت کرده است. هنگامی که از جیمز ویندلر در مورد نسخه ایکس باکس این بازی سؤال شد او حرف زیادی برای گرفتن نداشت.

بازی LEGO Horizon Adventures در ابتدا وعده می‌دهد که یک نمایش معتبر از دنیای پساآخرالزمانی Horizon باشد و این مجموعه محبوب را به مخاطبان کاملاً جدیدی ارائه دهد. این بازی ذاتاً چندپلتفرمی طراحی شده است و دارای قابلیت کوآپ خواهد بود که برای اولین‌بار در سری هورایزن شاهد به‌کارگیری آن هستیم.

در آخرین پست وب‌سایت گیم فایل، استفن توتیلو با جیمز ویندلر از استودیوی گوریلا گیمز مصاحبه می‌کند و از او می‌پرسد که چرا قرار نیست این بازی در اواخر سال جاری برای ایکس باکس منتشر شود؟ ویندلر در پاسخ می‌گوید: «می‌دانید، ما در حال حاضر چیزی برای گفتن در مورد ایکس باکس نداریم.»

بااین‌حال هنگامی که در مورد نسخه نینتندو سوییچ بازی LEGO Horizon Adventures صحبت می‌‌شود، جیمز ویندلر با اشتیاق بیشتری سخن می‌گوید و تاکید می‌کند که تیم گوریلا گیمز می‌خواهند این بازی را به «مخاطبان جوان‌تر و خانواده‌های آن‌ها» ارائه دهند.

بازی LEGO Horizon Adventures در سال ۲۰۲۴ برای نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369645-guerrilla-dodge-lego-horizon-xbox/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازار‌یابی بازی GTA 6 احتمالا از اواخر امسال تشدید پیدا می‌کند گیمفا

تریلر بعدی بازی GTA 6 احتمالاً در ماه دسامبر (آذرماه) منتشر خواهد شد. از زمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *