آیا بازی Iron Man چند شخصیت اصلی خواهد داشت؟

در حال حاضر چیز زیادی درباره بازی Iron Man که استودیوی EA Motive مسئول توسعه آن است، نمی‌دانیم. تنها چیزی که با اطمینان درباره این بازی می‌توان گفت آن است که در حال حاضر مراحل توسعه را طی می‌کند. کمپانی الکترونیک آرتز قرارداد ساخت سه بازی مختلف بر اساس ابرقهرمانان مارول را امضا کرده که یکی از مهم‌ترین آنها همین بازی مرد آهنی است. مرد آهنی یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان مارول است و اینکه بتوانیم کنترل او را در یک بازی ویدیویی به دست بگیریم و با پوشیدن لباس فوق پیشرفته‌اش در آسمان پرواز کنیم و با دشمنان مختلف به مبارزه بپردازیم، واقعا هیجان‌انگیز خواهد بود. اما بازی آیرون من می‌تواند علاوه بر این شخصیت دوست‌داشتنی، یک یا چند شخصیت اصلی دیگر هم داشته باشد.

در حال حاضر بازی‌هایی که بر اساس ابرقهرمانان مارول ساخته می‌شوند وضعیت مطلوبی دارد. برای مثال می‌توان به بازی‌های Spider-Man ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز یا بازی آینده Marvel Rivals اشاره کرد. حالا الکترونیک آرتز هم قصد دارد سه بازی بر اساس ابرقهرمانان مارول بسازد که فعلاً اطلاعات زیادی از هیچ کدام‌شان در دست نیست. استودیوی EA Motive وظیفه ساخت مهم‌ترین بازی یعنی Iron Man را بر عهده دارد و گفته می‌شود برای ایجاد تنوع بیشتر، برخی از شخصیت‌های همراه و دوست تونی استارک را به این بازی اضافه می‌کند.

مروری بر بازی‌های مارول که بزودی منتشر خواهند شد

محافظت از دنیا حتی برای شخصیت قدرتمندی مثل مرد آهنی هم کار دشواری است و تونی استارک به تنهایی نمی‌تواند این وظیفه را انجام دهد. در طول سال‌هایی که شخصیت آیرون من را می‌شناسیم، او با قهرمانان مختلفی همکاری کرده است که برخی از آنها به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده‌اند و داستان اختصاصی خودشان را در کمیک‌ها داشتند. برای مثال شخصیت‌هایی مثل آیرون‌هارت (Ironheart) یا ماشین جنگ (War Machine) به عنوان یاران قابل اعتماد آیرون من شناخته می‌شوند و می‌توانند در بازی Iron Man هم نقش پررنگی داشته باشند.

شخصیت آیرون‌هارت سابقه کمتری در کمیک‌های مارول دارد، اما در بین طرفداران بسیار محبوب است. این شخصیت با نام اصلی ریری ویلیامز، فوق‌العاده باهوش بوده و علاقه زیادی به اختراع کردن دارد. همین هوش و کنجکاوی به او کمک کرده تا برای خودش یک لباس شبیه لباس مرد آهنی بسازد. سپس تونی استارک او را به عنوان کارآموز به خدمت گرفت و بعدها به یک ابرقهرمان به اسم آیرون‌هارت تبدیل شد.

یکی از آشناترین شخصیت‌های همراه آیرون من، جیمز رودز (رودی) است. او که با لقب ماشین جنگ شناخته می‌شود، در تعدادی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول (MCU) حضور داشته است. در مقایسه با آیرون من، لباسی که ماشین جنگ به تن می‌کند، به یک اسلحه مسلسل و موشک‌انداز مجهز شده و در واقع مثل یک زرادخانه متحرک عمل می‌کند. حضور او در بازی Iron Man می‌تواند منجر به صحنه‌های نبرد سنگین‌تر و هیجان‌انگیزتری شود.

یکی دیگر از شخصیت‌های همراه مرد آهنی که می‌تواند در بازی جدید این ابرقهرمان حضور داشته باشد، پپر پاتز است. او که با پوشیدن لباس Mark XLIX لقب Rescue را به دست آورد، ارتباط خیلی نزدیکی با تونی استارک دارد، بنابراین بسیار عجیب خواهد بود اگر او را در بازی Iron Man نبینیم. به احتمال زیاد او نقش پررنگی در داستان بازی خواهد داشت، اما EA Motive می‌تواند او را در قالب شخصیت Rescue و به عنوان یک کاراکتر قابل بازی در کنار آیرون من قرار دهد.

۱۰ تیم برتر همکاری در دنیای سینمای مارول (MCU) | رتبه‌بندی‌شده

پروژه ساخت بازی Iron Man فعلاً در سکوت خبری دنبال می‌شود، اما اوایل امسال استودیوی EA Motive اطلاعات کمی درباره این بازی منتشر کرد. بازی مرد آهنی در حال حاضر یکی از جدی‌ترین پروژه‌ها برای الکترونیک آرتز است و یک خط داستانی کاملا جدید را دنبال می‌کند. این بازی تک نفره و داستان محور خواهد بود و ماجراهای آن ربطی به آنچه در فیلم‌های MCU دیده‌ایم ندارد. به احتمال زیاد هیچ‌گونه حالت چند نفره (از جمله Co-Op) در بازی وجود نخواهد داشت و در صورت حضور چند شخصیت اصلی، ممکن است امکان سوئیچ کردن بین آنها وجود داشته باشد.

در حال حاضر طرفداران مارول امید زیادی به بازی Iron Man الکترونیک آرتز دارند. واقعیت این است که پتانسیل زیادی هم برای موفقیت یک بازی تک نفره داستان محور بر اساس شخصیت مرد آهنی وجود دارد، اما برای رسیدن به این هدف لازم است که گیم‌پلی بازی متعادل و متنوع باشد. حضور چند شخصیت قابل بازی با توانایی‌ها و قدرت‌های مختلف می‌تواند رسیدن به این تنوع و تعادل را تضمین کند. احتمالاً در آینده نزدیک EA Motive اطلاعات بیشتری از بازی Iron Man منتشر می‌کند. پس بهتر است تا آن زمان منتظر بمانیم.

منبع: Gamerant


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess تجربه‌ای حداقل ۲۰ ساعته خواهد بود

تهیه‌کننده بازی Kunitsu-Gami، اخیراً اعلام کرده است که پس از اتمام مراحل اصلی ۲۰ ساعته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *