آیا بازی فارکرای ۷ حالت سوم شخص دارد؟

بر اساس آگهی شغلی که اخیراً منتشر شده، احتمال دارد شاهد یک تغییر بزرگ در مجموعه بازی‌های Far Cry باشیم. می‌دانیم که بازی Far Cry 7 در دست ساخت قرار دارد، اما به دلیل عدم وجود اطلاعات رسمی درباره این بازی، بازار شایعات آن حسابی داغ است. یکی از جدیدترین شایعاتی که درباره بازی فارکرای ۷ منتشر شده، بیان می‌کند که این بازی دارای حالت سوم شخص خواهد بود.

البته این شایعه یک مبنای حقیقی دارد؛ کمپانی یوبیسافت به تازگی یک آگهی شغلی برای این بازی منتشر کرده و در آن به دنبال استخدام فردی است که بتواند انیمیشن‌های مربوط به حالت سوم شخص را طراحی کند. در این آگهی شغلی، یوبیسافت اعلام کرده که فرد مورد نظر باید علاوه بر ساخت انیمیشن‌های مورد نیاز برای حالت اول شخص، توانایی طراحی انیمیشن برای حالت سوم شخص را نیز داشته باشد. همین موضوع باعث شده که طرفداران مجموعه فارکرای، احتمال تغییر سبک گیم‌پلی بازی فارکرای ۷ به شوتر سوم شخص را مطرح کنند.

لیست تمام نسخه‌های بازی فار کرای (از بدترین تا بهترین)

این خبر اولین بار به نقل از یک خبرگزاری پرتغالی به نام Geekinout در ردیت منتشر شده است. در پست مربوطه، افراد زیادی به بحث و اظهارنظر درباره این موضوع پرداخته‌اند. بعضی از آنها تغییر گیم‌پلی بازی به شوتر سوم شخص را جذاب و هیجان‌انگیز می‌دانند. برخی دیگر هم ‌گویند که طراحی انیمیشن‌های سوم شخص برای بازی اصلاً چیز جدیدی نیست؛ این افراد استدلال می‌کنند که انیمیشن‌های مربوط به حالت سوم شخص در بخش چندنفره بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی دیگر از مواردی هم که در همین پست ردیت مطرح شده، نارضایتی کاربران از بازی فارکرای ۶ است. آنها معتقدند که یوبیسافت باید از اشتباهات خود در این بازی درس بگیرد و آنها را در بازی فارکرای ۷ تکرار نکند.

همانطور که گفتیم، در حال حاضر شایعات زیادی پیرامون بازی فارکرای ۷ وجود دارند که هنوز هیچ کدام از آنها تایید نشده‌اند. تقریباً یک ماه پیش بود که شایعه شد این بازی در کشور کره شمالی جریان خواهد داشت. حتی به جزئیات داستان نیز اشاره شده بود؛ مثلاً گفته شد که بازی در جزیره‌ای نزدیک به سواحل کره شمالی جریان دارد و یک گروه شورشی تحت عنوان پسران حقیقت (Sons of Truth)، خانواده شخصیت اصلی بازی را گروگان گرفته‌اند. بازیکن‌ها نیز با هدایت شخصیت اصلی باید برای نجات خانواده او تلاش کنند و برای این کار تنها ۷۲ ساعت زمان دارند که این محدودیت زمانی ظاهراً روی طراحی گیم‌پلی و مراحل بازی هم تاثیرگذار خواهد بود.

به هر حال بهتر است تا زمان معرفی رسمی بازی فارکرای ۷ و انتشار اطلاعات و اخبار قابل اطمینان از این بازی، کمی صبر کنیم و به شایعات منتشر شده توجه چندانی نداشته باشیم.

منبع: Gamingbible


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *