آیا امیدی به رشد بازار آلت کوین‌ها هست؟

بسیاری از معامله‌گران منتظر آلت سیزن هستند؛ اما روند آلت کوین‌ها هر روز ضعیف‌تر می‌شود.

خلاصه خبر

  • تحلیلگران باور دارند که آلت ‌کوین‌ها بعد از رفع مشکلات فعلی بازار رشد می‌کنند.
  • توجه سرمایه‌گذاران نهادی به آلت‌ کوین‌ها جلب شده است.

به گزارش کوین تلگراف، تحلیلگران باور دارند که آلت کوین‌هایی با مارکت کپ کم‌تر از ۱۰ میلیارد دلار ممکن است فرصت‌های سرمایه‌گذاران خوبی ارائه کنند؛ زیرا از زمانی که بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۴ به اوج جدیدی رسید، کاهش یافته‌اند. جیمی کوتس (Jamie Coutts)، تحلیلگر ارشد ارزهای دیجیتال در شرکت «RealVision»، اعلام کرده است:

دارایی‌های دیجیتال کوچک از مارس سال جاری (اسفند ۱۴۰۲) در شرایط سختی قرار گرفته‌اند.

شایان ذکر است که قیمت بیت کوین

BTC:


در ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) به اوج خود در بالای محدوده ۷۳٬۶۰۰ دلار رسید اما در حال حاضر در پایین مرز ۶۷٬۰۰۰ دلار قرار دارد. کوتس اضافه کرد:

اگر این یک اصلاح منظم در اواسط چرخه باشد (که به نظر من هست)، پس انتظار داشته باشید که پس از حل شدن مشکلات بازار، فرصت‌های جدیدی در آلت کوین‌های متوسط ​​و کوچک به وجود آید.

شاخص هم وزن ۲۰۰ ارز در برابر ارزش بازار

داده‌های پلتفرم بیت‌فورمنس (Bitformance) نشان می‌دهد که در سه ماه گذشته، شاخص هم وزن ۲۰۰ ارز (که وزن ارزهای دیجیتال را به طور مساوی بدون توجه به مارکت کپ آن‌ها محاسبه می‌کند) بیش از ۳۰ درصد در برابر شاخص ارزش بازار (مارکت کپ) کاهش یافته است. این امر نشان می‌دهد آلت کوین‌های کوچک‌تر عملکرد ضعیف‌تری در مقایسه با ارزهای بزرگ‌تر داشته‌اند. کوتس خاطرنشان کرد:

توکن‌های مرتبط با بخش متاورس با بازدهی منفی ۴۵ درصدی خود کم‌ترین بازدهی را طی ۳ ماه گذشته‌ داشته‌اند.

شایان ذکر است که قیمت دیسنترالند

MANA:


برای مثال در ۳ ماه گذشته بیشتر از ۴۰ درصد کاهش یافته‌ است. با این حال به نظر می‌رسد توجه سرمایه‌گذاران نهادی به آلت کوین‌ها جلب شده است. در این مورد برای مثال می‌توان به شرکت مدیریت دارایی فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) اشاره کرد که قصد دارد صندوق مخصوص آلت ‌کوین‌ها را صرفاً برای سرمایه‌گذاران نهادی راه‌اندازی کند. البته این شرکت مشخص نکرد که دقیقاً روی کدوم آلت کوین‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند اما قبلاً به شدت از شبکه سولانا تعریف کرده بود. تحلیلگر مشهوری به اسم «Moustache» هم اعلام کرده‌ است:

آیا می‌دانستید که آلت کوین‌ها در ابتدای چرخه صعودی خود قرار دارند؟ تصویر پایین و شاخص QQE به راحتی این موضوع را نشان می‌دهد. در چرخه‌های قبلی (مثل ۲۰۱۶ یا ۲۰۲۰)، بازارهای صعودی بعد از اولین کندل سبز خود حدود یک سال ادامه داشتند. روند فعلی فقط یک اصلاح است.

مارکت کپ بازار آلت کوین‌ها

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته آیا امیدی به رشد بازار آلت کوین‌ها هست؟ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سکوت تپ سواپ و عصبانیت کاربران؛ ماجرا چیست؟

توسعه‌دهندگان تپ سواپ قبلاً اعلام کرده بودند که در ۱ جولای (۱۱ تیر) توکن خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *