آپدیت جدید بازی Dead By Daylight با محوریت محتویات جدید و لارا کرافت

جدیدترین Tome بازی Dead By Daylight که با نام Mythic شناخته می‌شود قرار است بخش بیش‌تری از داستان دنیای بازی را تعریف کند. این Tome با محوریت شخصیت‌هایی نظیر یوی کیمورا و اسپیریت است و علاوه بر این، شاهد اضافه شدن شخصیت لارا کرفت از سری Tomb Raider نیز هستیم.

بازی Dead By Daylight هم درست مانند هر ویدیو گیم آنلاین و چندنفره دیگری به صورت مستمر میزبان محتویات جدیدی می‌شود تا مخاطبین خود را از دست ندهد. حال در جدیدترین این محتواها که در قالب یک به روز رسانی عرضه می‌شوند، بیستمین Tome بازی با نام Mythic در دسترس قرار می‌گیرد. با این به روز رسانی داستان‌ها، چالش‌ها و اسکین‌های جدیدی به بازی مذکور می‌آیند که می‌توانید برای شخصیت‌هایی نظیر Yui Kimura، The Spirit، The Clown، David King، Sable Ward بگیرید. البته به این شخصیت‌ها باید نام یک چهره معروف دیگر را هم اضافه کنیم: لارا کرافت از فرنچایز توم ریدر (Tomb Raider).

لارا کرافت به جمع شخصیت‌های بازی Dead by Daylight اضافه می‌شود

اما اگر بخواهیم به آورده‌های داستانی آپدیت Mythic اشاره کنیم باید بدانید که قرار است با یک دنیای جدید روبرو شویم که توسط موجودات فراطبیعی تسخیر شده. این موجودات که خیلی عجیب به نظر می‌رسند ریشه و اهداف مشخصی ندارند و ما هنوز از این مسائل باخبر نیستیم. حال باید بدانید که ساکنین این دو دنیا به دو دسته نگهبانان و سایه‌ها تقسیم می‌شوند. نگهبانان موجودات شرافتمندی هستند که فقط به دنبال افراد عادل و نیک سرشت می‌گردند. در دستی دیگر ما سایه‌ها را داریم که فقط و فقط به دنبال تاریکی و دنباله‌کنندگان آن می‌روند.

این دو گروه تاثیر عجیب و غریبی روی محیط می گذارند، به گونه‌ای که هرکدام کنترل یک سری حیوان را به دست می‌گیرند. از این روند اسکین‌ها یا به قولی Outfitهای مختلفی برای بازی Dead By Daylight به وجود می‌آیند که می‌توانید آن‌ها را برای شخصیت‌های مذکور به دست آورده و استفاده کنید. به گفته سازندگان این اسکین‌ها با هرآنچه که پیش از این در بازی دیده‌ایم متفاوت هستند و برای مخاطبین ظاهری تازه و بدیع خواهند داشت. شما می‌توانید در ادامه تریلر Tome جدید بازی با نام Mythic را مشاهده کنید:

همان‌طور که پیش از این هم گفتیم آپدیت جدید چالش‌های مختلفی را در دسترس مخاطب قرار می‌دهد که با تکمیل آن‌ها در Tomeها و Riftهای مربوطه پیشرفت می‌کند. Tomeها به چند لایه متفاوت تقسیم می‌شوند که هر کدام داستان‌ها، چالش‌ها، Bloodpoint و Rift Fragmentهای خاص خود را دارند. خود سازندگان پیشنهاد می‌کنند که برای پیشرفت در این آپدیت به سراغ شخصیت یوی کیمورا بروید و به استفاده از قابلیت‌ها و چالش‌های مخصوص آن بپردازید.

ظاهر لارا کرافت در بازی Dead By Daylight

اما آن نکته‌ای که طرفداران بازی Dead By Daylight بیش‌تر از هرچیز دیگری منتظرش بودند حالت جدید ۲ vs 8 است. این حالت برای اولین دفعه در تاریخ بازی شرایطی را فراهم می‌آورد که در طی آن Killerها بتوانند با همکاری یکدیگر به شکار Survivorها بپردازند. حالت ۲ علیه ۸ بازی مورد بحث در تاریخ ۴ مرداد در دسترس قرار می‌گیرد و صرفا برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود. به همین خاطر اگر دوست دارید به تجربه آن بپردازید بهتر است فرصت به وجود آمده را از دست ندهید.

درآمد صنعت بازی تا سه سال آینده به ۳۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید

درست مانند همان‌طور که در تیتر مطلب هم اشاره کردیم احتمالا هیجان‌انگیزترین افزونه این آپدیت اضافه شدن شخصیت لارا کرافت باشد. همزمان با عرضه Tome شماره ۲۰، شخصیت لارا کرافت به عنوان یک Survivor به بازی Dead By Daylight اضافه می‌شود تا طرفدارن بتوانند کنترل او را به دست بگیرند. فرار کردن از دست هیولاها در قالب یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های مونث دنیای ویدیو گیم جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Deadbydaylight.com


بازی PES چرا و چطوری از فیفا شکست خورد؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کونامی به عرضه Metal Gear Solid 4 در پلتفرم‌های مدرن واکنش نشان داد

نوریاکی اوکامورا، تهیه کننده بازی‌های Metal Gear Solid در کونامی در واکنش به سؤالی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد