آپدیت بزرگ تابستانه هاگوارتز لگسی با محوریت محتویات جدید؛ اضافه شدن حالت عکاسی

پس از یک وقفه طولانی مدت بازی هاگوارتز لگسی قرار است بالاخره میزبان یک به روز رسانی بزرگ شود. این آپدیت جدید که که به مناسبت نزدیک شدن فصل تابستان در دسترس قرار می‌گیرد محتویات جذاب و جدیدی را به طرفداران ارائه خواهد داد.

استودیو اولانچ سافتور فردا مورخ ۱۷ خرداد (۶ ژوئن) آپدیت تابستانه بازی Hogwarts Legacy را منتشر خواهد کرد. این به روز رسانی نه تنها محتویات جدیدی در بر خواهد داشت، بلکه یک سری محتویات اختصاصی قدیمی را هم در دسترس تمامی گیمرها قرار می‌دهد. در واقع مراحل و محتویاتی که پیش از این فقط در انحصار کنسول‌های پلی استیشن بودند با آپدیت جدید برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر خواهند شد.

بازی هاگوارتز لگسی در کجای خط داستانی دنیای هری پاتر جریان دارد؟

از جمله محتویات جذابی که با آپدیت تابستانه هاگوارتز لگسی به بازی اضافه می‌شود می‌توانیم به ماموریت فرعی مغازه هاگزمید، لباس زندان آزکابان و عینک شکسته هری پاتر اشاره کنیم (همان عینکی که در فیلم‌های هری پاتر هرماینی آن را با یک جادوی ساده ترمیم کرد). اما مکانیک تازه‌ای که راه خود را به بازی مورد بحث باز می‌کند به حالت عکاسی یا همان فوتو مود مربوط می‌شود؛ حالتی که به طرفداران اجازه می‌دهد لحظات به یاد ماندنی و جذاب ماجراجویی خود را ضبط و ثبت کنند. این حالت عکاسی شامل امکاناتی نظیر تغییر زمان، تغییر ژست‌های شخصیت اصلی، تنظیم نور و Depth of Field خواهد بود تا بتوانید بهترین عکس‌های ممکن را بگیرید. در صورت تمایل می‌توانید در ادامه ویدیو مربوط به این به روز رسانی جذاب را مشاهده کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

اما درست مانند هر آپدیت و پچ دیگری، به روز رسانی جدید هاگوارتز لگسی یک سری از مشکلات فنی و باگ‌های قدیمی بازی را نیز رفع می‌کند. بدین ترتیب انتظار داریم که پس از دانلود و نصب این آپدیت بهینه‌ترین تجربه ممکن را به دست آوریم. نکته دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد به امکان ریست کردن درخت مهارت‌ها باز می‌گردد. در واقع شما می‌توانید به کمک این ویژگی برخی از مهارت‌های خود را ریست کنید و Skill Pointهای خود را پس بگیرید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد Skillهای خود را تغییر دهید و سبک مبارزه و گیم‌پلی خود را به طور مجدد شخصی‌سازی کنید.

بزرگ‌ترین ویژگی این به روز رسانی به اضافه شدن حالت عکاسی مربوط می‌شود

با گذر از تمامی این بحث‌ها آنچه که باعث ناامیدی می‌شود غیبت هرگونه محتوای داستانی جدیدی است. بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که تیم سازنده در آپدیت بزرگ بعدی خود به رونمایی از یک بسته الحاقی داستانی بپردازد و به یک سری از سوالات پاسخ دهد. اما ظاهرا فعلا چنین خبری نیست و تیم اولانچ سافتور تصمیمی برای عرضه یک DLC داستانی ندارد. از آنجایی که هاگوارتز لگسی فروش عظیمی را تجربه کرده و بسیاری از رکوردها را شکسته انتظار داشتیم که تیم سازنده به پشتیبانی مستمر از آن ادامه دهد. ولی ظاهرا از این خبرها نیست و برای تجربه محتویات جدید باید منتظر دنبال این بازی باشیم.

از این به بعد با دوستان خود به تجربه بازی هاگوارتز لگسی بپردازید

آپدیت بزرگ هاگوارتز لگسی فردا برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد. اگر خود بازی اصلی را خریده باشید دریافت این به روز رسانی رایگان است و هیچ هزینه خاصی را به همراه ندارد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: IGN


ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند

</a


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه کامپیوتر را به کنسول بازی تبدیل کنیم؟ آموزش تبدیل کامپیوتر به کنسول

آموزش تبدیل کامپیوتر به کنسول بازی از آن دست موضوعات محبوب و پرطرفدار حوزه گیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *