آهنگ مخصوص برند گلکسی سامسونگ توسط بند TXT به گوش همه می‌رسد!

اگر هفته گذشته یعنی تاریخ 10 جولای 2024 را به یاد بیاورید، کمپانی سامسونگ از محصولات جدیدش که 2 گوشی گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6، 2 ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ 7، 2 هندزفری بلوتوثی بادز 3 و بادز 3 پرو بودند، در کنار گلکسی رینگ رونمایی کرد. حال خبر رسیده که این کمپانی با همکاری گروه موسیقی پسران کره‌ای TXT از موزیک برند گلکسی رونمایی کرد.

برای خرید انواع گوشی سامسونگ، به‌خصوص گوشی سری Z به وبسایت تکنولایف مراجعه کنید.

مشخصات آهنگ برند گلکسی

آهنگ مخصوصی که بند موسیقی پسران کره‌ای TXT برای سامسونگ ساخته است، Open Always Wins نام دارد که در موزیک ویدیو این آهنگ، پسران Tomorrow X Together چندین بار از گوشی گلکسی Z Flip6 استفاده کرده‌اند. یکی از ویژگی‌های جذاب این موزیک ویدیو این است که شما لوکیشن‌هایی از پاریس و لس آنجلس را درون آن مشاهده می‌کنید.

نکته اینجاست که اگر اخبار سامسونگ را دنبال کرده باشید، سامسونگ امسال میزبان المپیک تابستانی‌ای است که قرار است در پاریس اجرا شود. از جمله جلوه‌های ویژه موزیک ویدیو گلکسی 2024 سامسونگ می‌توان به ورزشکاران تیم گلکسی هم اشاره کرده که با جالب‌ترین روش‌ها، ورزش‌هایی مانند موج‌سواری، اسکیت‌برد و بریک‌دنس را تمرین می‌کنند.

چالش رقص سامسونگ برای طرفدارانش

اگر علاقه دارید تا تک آهنگ منتشر شده Open Always Wins را گوش دهید، می‌توانید از طریق پلتفرم‌هایی مانند YouTube، Spotify، Melon، Genie، Bugs، Flo و Vibe اقدام کنید. همچنین نکته جالب این موزیک ویدیو اینجاست که سامسونگ برای طرفدارانش چالش رقصی طراحی کرده و از آن‌ها خواسته تا همراه با موزیک این چالش را انجام دهند. سامسونگ در ادامه گفته که شما با انجام این چالش می‌توانید ورزشکار مد نظر خود را همراهی کرده و حس حمایت را به او القا کنید؛ پس بلند شوید و با موزیک برقصید!

 

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اپل موزیک امکان انتقال پلی‌لیست به یوتیوب موزیک را فراهم کرد

براساس سندی که وب‌سایت MacRumors در قسمت پشتیبانی اپل موزیک پیدا کرده است، اکنون امکان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد