آنر ۲۰۰ پرو؛ گوشی رسمی رویداد جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی!

جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی هفته آینده در کشور عربستان سعودی آغاز می‌شود، جایی که بازیکن‌های مختلف در ورزش‌های الکترونیکی یا بهتر است بگوییم بازی‌های مختلف با هم به رقابت می‌پردازند. در آستانه این رویداد مقامات برگزار کننده به توافق برای همکاری با شرکت چینی آنر رسیده‌اند.

گوشی آنر ۲۰۰ پرو به صورت رسمی گوشی جام جهانی الکترونیکی خواهد بود و بازیکنان برای اجرای بازی‌های مختلف از جمله Free Fire و Honor of Kings باید از آن استفاده کنند.

مدیر عامل جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی اعلام کرده که بازیکنان برای این رویداد بهترین و بالاترین سطح از عملکرد را می‌خواهید و این دقیقا همان چیزی است که گوشی آنر ۲۰۰ پرو ارائه می‌دهد و حتی پا را از این هم فراتر می‌گذارد.

آنر ۲۰۰ پرو گوشی جدیدی از سازنده چینی است که پنلی ۶٫۷۸ اینچی OLED با رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۲۲۴ دارد، صفحه نمایشی که بیشتر از ۹۰ درصد بخش روبرویی را به خود اختصاص داده و از گستره رنگی ۱ میلیاردی، HDR و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

این محصول از تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 قدرت می‌گیرد و به همین جهت می‌تواند از پس هر کاری در بالاترین سطح ممکن بربیاید. برای آنر ۲۰۰ پرو یک باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی سیمی و ۶۶ واتی بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

آنر با همکاری در این رویداد قصد دارد خود را بیشتر از هر زمان دیگری در دید کاربران جهانی قرار دهد و به فروش بالاتری دست پیدا کند. نظر شما در مورد این گوشی و رقابت جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی چیست؟

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

شایعه: گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی طراحی متفاوتی خواهد داشت

براساس آخرین شایعات منتشرشده از سوی یک افشاگر معروف، گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *