آموزش کامل ربات تلگرامی داگز (DOGS)؛ فقط با داشتن حساب تلگرام ایردراپ بگیرید

داگز (DOGS) یکی از مینی‌اپلیکیشن‌های جدید و پرسروصدای تلگرام است که در مدت زمانی بسیار کوتاه موفق به جذب بیش از ۱۰ میلیون کاربر شده است. در این ربات تلگرامی، برخلاف بازی‌هایی مانند همستر کامبت، نیاز به انجام فعالیت خاصی نیست و صرفاً بر اساس قدمت و میزان فعالیت حساب تلگرام خود پاداش دریافت می‌کنید. در این مطلب از مجله نوبیتکس با ربات تلگرامی داگز آشنا شده و نحوه عضویت در آن را آموزش می‌دهیم.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.

فهرست عناوین

داگز چیست؟

داگز یک ربات تلگرامی است که بر اساس قدمت، میزان فعالیت و چند عامل دیگر، به هر یک از حساب‌های کاربری تلگرام یک توکن می‌دهد. این توکن فعلاً فقط درون خود برنامه است و در صرافی‌های ارز دیجیتال عرضه نشده است. هرچه حسابی که با آن در ربات داگز عضو می‌شوید، قدیمی‌تر باشد، پاداش بیشتری هم دریافت خواهید کرد. در کنار فعالیت‌های هر حساب تلگرام، با دعوت دوستان خود به ربات نیز مقداری پاداش دریافت خواهید کرد.

همان‌طور که گفته شد داگز هنوز روی بلاکچین و صرافی‌های رمزارز عرضه نشده، اما صرافی ارز دیجیتال Gate.io یک بازار پیش از عرضه یا پری مارکت (Pre-market) برای آن راه‌اندازی کرده است. اطلاعات زیادی درباره تیم توسعه و همین‌طور برنامه‌های آینده این پروژه در دسترس نیست. برای نمونه، هنوز مشخص نشده است ایردراپ داگز در چه تاریخی توزیع خواهد شد و شرایط توزیع آن نیز نامعلوم است. با وجود این، داگز هم‌اکنون بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد که بر اساس سابقه فعالیت خود در تلگرام، پاداشی درون این مینی‌اپلیکیشن دریافت کرده‌اند.

آموزش ربات داگز تلگرام

برای عضویت در ربات داگز تلگرام باید چند مرحله ساده را پشت سر بگذارید. اول ربات رسمی این پروژه به آدرس t.me/dogshouse_bot را باز کرده و آن را فعال (Start) کنید. با ورد به برنامه، صفحه‌هایی حاوی برخی اطلاعات مربوط به حساب تلگرام شما از جمله تعداد سال‌های عضویت در تلگرام، نمایش داده می‌شود. در این مرحله، بسته به میزان سابقه و داشتن اشتراک پرمیوم مقداری DOGS دریافت می‌کنید.

صفحه اصلی

با عبور از این مراحل، صفحه اصلی برنامه را خواهید دید. پایین صفحه منویی قرار دارد که از طریق آن به بخش‌های مختلف برنامه دسترسی دارید. وسط صفحه نیز می‌توانید اطلاعاتی را مشاهده کنید که نشان می‌دهد توکن‌های دریافتی شما به تفکیک به کدام معیار مربوط می‌شود.

مشاهده رتبه

با زدن روی دکمه Leaderboard رده‌بندی برنامه به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید رتبه خود را با سایر کاربران مقایسه کنید. دکمه‌‌ای با عنوان Boost score نیز در این صفحه دیده می‌شود. با زدن این دکمه وارد بخشی می‌شوید که در آن می‌تواند با پرداخت ارز استارز تلگرام، مقداری DOGS دریافت کنید. در نظر داشته باشد هیچ تضمینی وجود ندارد که خرید داگز از طریق استارز به‌صرفه بوده و در آینده برای شما آورده مالی داشته باشد.

دعوت از دوستان

برای دریافت لینک ریفرال و دعوت دوستان‌تان به بازی، می‌توانید به بخش Friends مراجعه کنید. نام کاربرانی که قبلاً به برنامه دعوت کرده‌اید نیز در این صفحه قابل مشاهده است.

قیمت داگز چقدر است؟

همان‌طور که ابتدا گفته شد، DOGS فعلاً تنها یک دارایی درون برنامه است و ارزش مشخصی ندارد. با این حال، آخرین قیمت داگز در بازار پیش از عرضه صرافی ارز دیجیتال Gate.io حدود ۰.۰۱ دلار است.

نمودار قیمت داگز در بازار پیش از عرضه

پرسش‌های متداول

داگز چه زمانی در صرافی‌ها لیست می‌شود؟

تاریخ دقیق عرضه رسمی داگز در صرافی‌های مشخص نیست.

چگونه داگز بخریم؟

در حال حاضر امکان خرید و فروش مستقیم داگز در صرافی‌های رمزارز وجود ندارد، اما درون برنامه می‌توان با پرداخت ارز استارز تلگرام مقداری DOGS خرید.

داگز روی کدام بلاکچین عرضه می‌شود؟

داگز به احتمال زیاد روی بلاکچین تون کوین عرضه می‌شود.

ایردراپ داگز چه زمانی انجام می‌شود؟

تاریخ دقیق و شرایط توزیع ایردراپ داگز مشخص نیست.

آیا ربات داگز در تلگرام کلاهبرداری است؟

داگز هم‌اکنون بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد و گزارشی درباره مشکوک‌بودن فعالیت‌های آن منتشر نشده است.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری را پیدا کنیم؟ آموزش انتخاب رمزارزهای مناسب خرید

اگر کمی با فضای ارزهای دیجیتال درگیر شده باشید، احتمالاً می‌دانید که هزاران رمزارز مختلف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد