آموزش کامل بازی تایم فارم (Time Farm) تلگرام

تام فارم (Time Farm) یکی از بازی‌های محبوب تلگرام است که در آن از گذر زمان پاداش دریافت می‌کنید. تایم فارم مثل تپ سواپ یا نسخه قدیمی نات کوین مبتنی بر کلیک‌کردن روی صفحه نیست و پاداش خود را باید هر ۴ ساعت یک بار دریافت کنید. با خرید ساعت‌های قوی می‌توانید میزان سود خود در هر ۴ ساعت را نیز بالا ببرید. در این مطلب از مجله نوبیتکس با ربات تلگرامی بازی تایم فارم آشنا می‌شویم.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.

فهرست عناوین

تایم فارم چیست؟

تایم فارم یک بازی تلگرامی است که در آن به ازای گذر زمان یک توکن درون بازی به اسم SECOND، به معنی «ثانیه» دریافت می‌کنید. باید هر ۴ ساعت یک بار به بازی سر بزنید تا پاداش خود را بگیرید و اگر بیشتر از ۴ ساعت به بازی سر نزنید، تا مراجعه بعدی سکه جدید دریافت نخواهید کرد.

در بازی تایم فارم می‌توانید از طریق خرید ساعت‌های پیشرفته‌تر، سود دریافتی خود در هر دوره ۴ ساعته را بیشتر کنید. از طریق انجام برخی فعالیت‌های مثل دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی پروژه و دعوت دوستان خود به بازی نیز، پاداش دریافت خواهید کرد.

تایم فارم فعلاً تنها یک توکن درون بازی است و روی بلاکچین یا صرافی‌های ارز دیجیتال عرضه نشده است. زمان و شرایط برگزاری ایردراپ این بازی نیز فعلاً مشخص نیست. تایم فارم یک پروژه بر بستر تلگرام است و توکن آن نیز در آینده روی شبکه تون کوین عرضه خواهد شد. این بازی هم‌اکنون بیش از ۱۵ میلیون کاربر دارد تعداد کاربران فعال روزانه آن چیزی حدود ۵ میلیون است.

آموزش بازی تایم فارم

برای شروع بازی باید وارد ربات رسمی تایم فارم به آدرس t.me/TimeFarmCryptoBot شده و ربات را استارت کنید.

صفحه اصلی

صفحه اصلی بازی حاوی اطلاعاتی از جمله میزان سکه‌های SECOND شما و دسترسی به بخش‌های مختلف برنامه است. بعد از هر بار ورود به بازی بعد از ۴ ساعت مشخص‌شده، باید روی دکمه Claim زده و سکه‌های خود را دریافت کنید. پس از آن نیز لازم است روی دکمه Start بزنید تا فرایند دریافت سکه از سر گرفته شود.

خرید ساعت‌های پیشرفته‌تر

بالای صفحه اول بازی، گزینه‌ای تحت‌عنوان Upgrade وجود دارد. با وجود به این بخش می‌توانید ساعت‌هایی را خریداری کنید که در هر ۴ ساعت سود بیشتری به شما می‌دهند. این ساعت‌ها می‌توانند سرعت دریافت سکه شما را ۲ تا ۱۳ برابر بیشتر کنند.

دریافت سکه‌های بیشتر از بخش Tasks

در بخش Tasks مأموریت‌هایی از جنش دنبال‌کردن تایم فارم در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است که با انجام هریک از آنها مقدار مشخصی SECOND دریافت می‌کنید.

دعوت دوستان به بازی

در بخش Frens می‌توانید لینک دعوت خود را برای دوستانتان ارسال کنید. معادل ۲۰ درصد از پاداش هر کاربری که مستقیماً خودتان به بازی دعوت کنید، متعلق به شما خواهد بود. برای لایه‌های بعدی (ریفرال‌های دوستتان) ۱۰ تا ۱.۲۵ درصد برای لایه پنجم دریافت خواهید کرد. پاداش هر دعوت نیز ۱۵٬۰۰۰ سکه برای شما و ۳۰٬۰۰۰ سکه برای دوستتان است.

رده‌بندی بازیکنان

از طریق بخش Activity می‌توانید رده‌بندی بازیکنان تایم فارم بر اساس تعداد دعوت‌هایشان به بازی را ملاحظه کنید.

پاسخ به سؤال روزانه تایم فارم و استیکینگ

از بخش Earn به دو قسمت از بازی برای دریافت توکن‌های SECOND بیشتر دسترسی دارید؛ استیکینگ (Staking) و سؤال روزانه یا Oracle of Time. در بخش استیکینگ می‌توانید مقداری از توکن‌های خود را برای یک دوره زمانی مشخص قفل کرده و بعد پایان دوره همراه با سود آن دریافت کنید.

بخش Oracle of Time اما یکی از قسمت‌های محبوب بازی تایم فارم است که در آن می‌توانید هر روز به یک سؤال پاسخ دهید و ۱۰۰٬۰۰۰ سکه دریافت کنید. این سؤالات همگی درباره تاریخ یک اتفاق مهم در دنیای ارزهای دیجیتال هستند که جواب آن را می‌توانید با جست‌وجو در گوگل هم به‌سادگی پیدا کنید.

اتصال کیف پول به بازی

با مراجعه به بخش Wallet می‌توانید کیف پول مبتنی بر تون کوین خود مانند تون کیپر را به تایم فارم متصل کنید.

پرسش‌های متداول

قیمت تایم فارم چقدر است؟

توکن SECOND تنها یک دارایی درون بازی تایم فارم است و قیمت مشخصی ندارد.

ایردراپ تایم فارم چه زمانی انجام می‌شود؟

تاریخ و شرایط ایردراپ تایم فارم نامشخص است.

تام فارم کلاهبرداری است؟

تایم فارم یک بازی تلگرامی است و تاکنون گزارشی درباره کلاهبرداری بودن آن منتشر نشده است.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری را پیدا کنیم؟ آموزش انتخاب رمزارزهای مناسب خرید

اگر کمی با فضای ارزهای دیجیتال درگیر شده باشید، احتمالاً می‌دانید که هزاران رمزارز مختلف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد