آموزش وصل کردن کیف پول به همستر کامبت + تغییر کیف پول

بازی تلگرامی پرطرفدار همستر کامبت (Hamster Kombat) به‌تازگی امکان اتصال کیف پول به ربات را برای کاربران خود فراهم کرده است. اتصال کیف پول به ربات همستر کامبت برای دریافت ایردراپ این بازی کاربرد دارد. این کار نیاز به در نظر داشتن نکاتی دارد که در این مطلب به آنها اشاره کرده‌ایم.

آموزش اتصال کیف پول به همستر کامبت

برای اتصال کیف پول خود به همستر کامبت نیاز است به صفحه Airdrop در بازی مراجعه کنید. در ادامه روی Connect your TON wallet بزنید. در پیام جدیدی که نمایش داده می‌شود، از شما خواسته شده تا یک کیف پول تون کوین را به بازی وصل کرده یا اگر از قبل کیف پول ندارید، یک کیف پول جدید بسازید. در این مرحله هم باید مجدد روی Connect your TON wallet بزنید.

در مرحله بعد فهرست برخی کیف پول‌های تون کوین به‌علاوه کیف پول خود تلگرام یا همان ربات wallet@ نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که wallet@ یک کیف پول امانی یا حضانتی است که به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کند. این کیف پول سابقه مسدود‌کردن تراکنش و حساب کاربران ایرانی را دارد و به همین خاطر به‌هیچ‌عنوان گزینه مناسبی جهت اتصال به بازی همستر کامبت نیست.

بهترین گزینه کیف پول تون کیپر است. اگر از قبل کیف پول تون کیپر ندارید، می‌توانید مطلب آموزش کامل کار با کیف پول تون کیپر را بخوانید یک ولت جدید بسازید. به‌طور کلی هم توصیه می‌شود جهت حفظ امنیتی دارایی‌های خود، به جای اتصال کیف پول اصلی‌تان به بازی‌های تلگرامی، از یک کیف پول جایگزین بدون موجودی استفاده کنید.

بعد از انتخاب تون کیپر، به محیط اپلیکیشن هدایت می‌شوید. حالا باید با زدن روی دکمه Connect wallet، مجوز اتصال ربات به تون کیپر خود را تأیید کنید. برای نهایی‌شدن اتصال لازم است رمز ورود به کیف پول خود را نیز در مرحله بعدی وارد کنید. در نهایت صفحه‌ای مشابه تصویر شماره ۷ به شما نمایش داده خواهد شد که در آن بخشی از آدرس شما نیز دیده می‌شود.

آموزش تغییر کیف پول در همستر کامبت

اگر کیف پول خود را در گذشته به همستر کامبت وصل کرده‌اید و حالا به هر دلیل نیاز است آن را عوض کنید، می‌توانید مجدد از صفحه Airdrop این کار را انجام دهید. روی همان Connect your TON wallet بزنید. در صفحه‌ای که نمایش داده شد، روی علامت ضربدر کنار آدرس زده و در نهایت دکمه Yes را بزنید. بعد از این کار کیف پول قبلی از ربات جدا شده و می‌توانید با طی‌کردن مراحل بالا، کیف پول جدیدی را به بازی متصل کنید.

بهترین کیف پول‌های همستر کامبت

برای ارتباط با ربات همستر کامبت در تلگرام به یک کیف پول مبتنی بر تون کوین نیاز دارید. در حال حاضر کیف پول‌های تون کیپر، مای تون ولت (MyTonWallet) و تون هاب (Tonhub) جزو بهترین گزینه‌ها برای کاربران ایرانی هستند. معرفی کامل این سه کیف پول را می‌توانید در مطلب بهترین کیف پول‌های تون کوین بخوانید.

سؤالات متداول

امکان تغییر کیف پول در همستر کامبت وجود دارد؟

بله، می‌توانید با مراجعه به صفحه Airdrop کیف پول خود را تغییر دهید.

بهترین کیف پول همستر کامبت کدام است؟

تون کیپر یکی از بهترین کیف پول‌ها برای همستر کامبت است.

وصل کردن کیف پول به همستر کامبت امن است؟

جهت بالابردن امنیت، می‌توانید یک کیف پول خالی غیرضروری را به بازی وصل کنید.

نوشته آموزش وصل کردن کیف پول به همستر کامبت + تغییر کیف پول اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه با نوسانات زیادی مواجه شده است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *