آموزش واریز و برداشت تون کوین بین نوبیتکس و کیف پول MyTonWallet

مای تون ولت (MyTonWallet) در کنار تون کیپر (Tonkeeper) یکی از کیف پول‌های محبوب اکوسیستم ارز دیجیتال تون کوین است. بسیاری از کاربران از این کیف پول برای نگهداری از تون کوین استفاده می‌کنند. در جریان عرضه نات کوین در صرافی‌ها نیز، میزان استقبال از این کیف پول بیشتر از قبل شده است. در این مطلب واریز و برداشت تون کوین بین نوبیتکس و کیف پول مای تون ولت را به‌طور کامل آموزش می‌دهیم. اگر به‌تازگی نات کوین‌های خود را به تون کوین تبدیل کرده‌اید و می‌خواهید آنها را به نوبیتکس واریز کنید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا در انتقال تون کوین از مای تون ولت دچار اشتباه نشوید.

انتقال TON از مای تون ولت به نوبیتکس

برای واریز تون کوین از کیف پول مای تون ولت به نوبیتکس، باید وارد حساب خود شوید. اگر از قبل در نوبیتکس حساب ندارید، می‌توانید در عرض چند دقیقه در نوبیتکس ثبت‌نام کنید و یک حساب جدید بسازید. برای تکمیل مراحل ثبت‌نام می‌توانید از بخش راهنمای نوبیتکس کمک بگیرید.

پس از ورود به حساب، مطابق تصویر زیر وارد بخش «کیف پول» شده، نام ارز «تون کوین» را جست‌وجو کنید و روی دکمه «واریز» بزنید.

در ادامه از شما خواسته می‌شود شبکه مورد نظر برای واریز را انتخاب کنید. برای تون کوین شبکه اصلی یعنی «The Open Network» در دسترس است که باید همان را انتخاب کنید. در مرحله بعدی به شما هشدار داده می‌شود که برای واریز تون کوین به نوبیتکس حتماً علاوه‌بر آدرس، کامنت (Comment) را نیز در کیف پول مبدأ وارد کنید. صرافی‌های ارز دیجیتال از ممو یا کامنت برای تفکیک موجودی کاربران خود برای بعضی از رمزارزها استفاده می‌کنند. تیک «نسبت به ریسک عدم ثبت کامنت آگاهی دارم» را بزنید. حالا آدرس و کامنت کیف پول تون کوین نوبیتکس شما نمایش داده می‌شود. هر دو مورد را برای وارد کردن در کیف پول مبداً کپی کنید.

حالا که آدرس و کامنت کیف پول خود را کپی کرده‌اید، می‌توانید وارد مای تون ولت شوید و برای برداشت اقدام کنید. روی گزینه «Send» بزنید. در ادامه صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که آدرس کیف پول، مقدار مورد نظر برای برداشت و همین طور کامنت را باید در آن وارد کرد.

توجه داشته باشید که کیف پول مای تون ولت از پیام‌های رمز‌گذاری شده یا «Encrypted Message» نیز پشتیبانی می‌کند. این مورد چیزی متفاوت از کامنت یا ممو است و نباید این دو را با هم اشتباه گرفت. قبل از برداشت از مای تون ولت، مطمئن شوید که این فیلد روی حالت «Comment or Memo» قرار دارد. در نهایت می‌توانید روی دکمه «Send TON» بزنید و برداشت خود را کامل کنید.

انتقال TON از نوبیتکس به مای تون ولت

واریز تون کوین از نوبیتکس به مای تون ولت ساده‌تر است و نیاز به واردکردن ممو یا کامنت ندارد. مطابق تصویر زیر، روی آدرس خود در صفحه اصلی کیف پول مای تون ولت بزنید تا کپی شود. سپس مطابق مراحل بالا، وارد کیف پول تون کوین خود در نوبیتکس شوید و به جای واریز گزینه «برداشت» را انتخاب کنید. در صفحه برداشت، آدرس کیف پول خود را وارد کنید و سپس روی تیک «بدون برچسب» بزنید تا فعال شود. در ادامه مبلغ برداشت را مشخص کرده و روی دکمه «برداشت تون کوین» بزنید.

سؤالات متداول

آیا می‌توانیم TON را در صرافی نوبیتکس واریز و برداشت کنیم؟ 

بله. امکان واریز و برداشت تون کوین در نوبیتکس فراهم است. 

واریز تون کوین به نوبیتکس نیاز به ممو دارد؟

بله. واریز تون کوین به نوبیتکس نیاز به ممو یا همان کامنت دارد و وارد نکردن کامنت هنگام واریز می‌تواند به از دست رفتن دارایی شما منجر شود.

برداشت تون کوین از نوبیتکس به کیف پول مای تون ولت نیاز به کامنت دارد؟

خیر. در برداشت از نوبیتکس به مقصد کیف پول غیرامانی مای تون ولت نیاز به واردکردن ممو یا کامنت نیست.

نوشته آموزش واریز و برداشت تون کوین بین نوبیتکس و کیف پول MyTonWallet اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه با نوسانات زیادی مواجه شده است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *