آموزش نحوه بهینه کردن Nether در بازی ماینکرفت با استفاده از مادها

دنیای Nether در بازی ماینکرفت (Minecraft) اولین دنیای جایگزینی بود که به بازی اضافه شد، در نسخه Indev 0.31 از دسامبر ۲۰۰۹. در طول سال‌ها، این دنیا تعداد زیادی از محتوای جدید و جالب به آن اضافه شده که به نسخه ۱.۱۶ مورد علاقه طرفداران ختم شده است. با این حال، از زمان این بروز رسانی بزرگ، این دنیا تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. خوشبختانه، صدها ماد مختلف وجود دارد که Nether را حتی بهتر از آنچه که هست، می‌کند. هر آنچه که باید در مورد نصب این مادها بدانید، در ادامه به آن اشاره شده است. با مجله بازار همراه باشید.

۱) یک لانچر را باز کنید

امکان استفاده از هر لانچر جایگزین بسیار راحت است.

اولین کاری که برای به‌روزرسانی Nether با استفاده از مادها باید انجام دهید، باز کردن یکی از بهترین لانچرهای جایگزین ماینکرفت است. مادهای زیادی وجود دارد که روی دنیای ذکر شده در Modrinth و CurseForge متمرکز شده‌اند، بنابراین می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

۲) یک پروفایل ایجاد کنید

پروفایل جدید برای مادهای Nether بازی ماینکرفت

هنگامی که لانچر باز شد، می‌توانید یک پروفایل جدید بسازید. وقتی نوبت به این رسید که از کدام نسخه ماینکرفت استفاده کنید، مهم است که به خاطر داشته باشید که نسخه ۱.۲۱ آنقدر جدید است که بسیاری از مادها هنوز برای آن بهینه نشده‌اند. این بدان معنی است که نسخه ۱.۲۰ ممکن است گزینه بهتری برای کسانی باشد که می‌خواهند واقعاً Nether خود را عوض کنند.

۳) جستجوی عبارت Nether

این بازی دارای بسیاری از مادهای مختلف برای Nether از بازی ماینکرفت است.

به نوار جستجوی لانچر بروید و «Nether» را جستجو کنید. با این کار، همه مادهایی که از این کلمه در نام خود استفاده می‌کنند، پیش روی شما به نمایش گذاشته می‌شوند. برخی از بهترین این مادهای مبتنی بر Nether در دسترس شما عبارتند از: Better Nether Fortresses، Bygone Nether، Nether Depths Upgrade و Amplified Nether از YUNG. این مادها می توانند طیف وسیعی از محتوای جدید را به دنیای یاد شده اضافه کنند، از جمله ویژگی‌های جدید زمین، بیوم‌ها، مکان‌ها، ماب و موارد دیگر.

۴) مادها را نصب کنید

برخی از مادهای دنیای Nether که در پروفایل جدیدی نصب شده‌اند.

در میان این لیست از مادها اسکرول کنید و هر کدام را که جالب به نظر می‌رسد، بررسی کنید. اگر می‌خواهید آن‌ها را به ماد پک ماینکرفت سفارشی خود اضافه کنید، به سادگی روی دکمه install کلیک کنید. این کار ماد را به لیست پک‌ها اضافه می‌کند. حتماً توضیحات ماد را بخوانید، زیرا این جایی است که نیازمندی‌های دیگر ماد فهرست شده‌اند. شما باید مطمئن شوید که مادهای مورد نیاز را نصب کرد‌ اید، زیرا در غیر این صورت بازی به درستی کار نمی‌کند.

Fortune در بازی ماینکرفت چیست و چه کاربردی دارد؟ + ویدئو

۵) رسورس پک‌ها و شیدرها را نصب کنید

محبوب‌ترین شیدرهای موجود در حال حاضر برای ماد ماینکرفت

در حین نصب محتوای اضافی، چند دقیقه بیشتر وقت بگذارید و بخش‌های رسورس پک و شیدرهای ماینکرفت را بررسی کنید. اگرچه انجام این مرحله اختیاری است، اما این پیشرفت‌های بصری Nether ارتقا یافته را هیجان‌انگیزتر می‌کند.

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

۶) از Nether بروز شده در بازی ماینکرفت لذت ببرید

این مادها کاوش در دنیای Nether را بسیار جالب‌تر می‌کند.

اکنون که همه این مادهای مربوط به دنیای Nether نصب شده‌اند، وارد بازی شوید و دنیایی را در حالت کریتیو شروع کنید. یک پورتال را به سمت این دنیا فعال کرده و از آن عبور کنید. محتوای ماد شده باید به راحتی نمایان شود، با فرض این که مادها به درستی کار می‌کنند. اگر محتوای جدید همانطور که باید به نظر برسد، می‌توانید یک دنیای سورویوال جدید در بازی ماینکرفت شروع کرده و شروع به کار برای رسیدن به دنیای Nether کنید. نظر شما چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

دو انچنتمنت ساده که هر تجهیزاتی باید در ماینکرفت داشته باشد

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *