آموزش نحوه بدست آوردن کلیدهای آزمایشی در ماینکرفت ۱.۲۱

بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft) تمرکز زیادی روی مکان جدید اتاق‌های آزمایشی خود دارد. این سازه‌ها با بلوک‌ها و آیتم‌های جدید برای جمع آوری و استفاده پر شده‌اند. یکی از این بلوک‌ها و آیتم‌های بی‌شمار، کلید آزمایشی است که می‌تواند برای بدست آوردن لوت اضافی در حین کاوش در اتاق‌های آزمایشی مفید باشد. کلیدهای آزمایشی، مانند بسیاری از جنبه‌های ماینکرفت ۱.۲۱، آیتمی است که به صراحت برای استفاده در اتاق‌های آزمایشی ساخته شده است. راه‌های متعددی برای بدست آوردن آن‌ها وجود دارد، اگرچه استفاده از آن‌ها در بیشتر موارد منحصر به فرد است. با در نظر گرفتن این موضوع، با مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به نحوه بدست آوردن و استفاده از کلیدهای آزمایشی بیندازید.

نحوه بدست آوردن کلیدهای آزمایشی در اتاق‌های آزمایشی ماینکرفت ۱.۲۱

کلیدهای آزمایشی را می‌توان از اسپاونرهای آزمایشی ماینکرفت ۱.۲۱ و از طریق بلوک‌های خاص دریافت کرد.

شما می‌توانید کلیدهای آزمایشی را در ماینکرفت ۱.۲۱ از صندوق‌های موجود در ورودی اتاق آزمایشی، گلدان‌های تزئین‌شده موجود در راهروهای اتاق آزمایشی و بلوک‌های تخمگذار آزمایشی که در سراسر اتاق‌ها پراکنده شده‌اند، دریافت کنید. در هر دو نسخه جاوا و بدراک بازی، اسپاونرهای آزمایشی قابل اعتمادترین راه برای دریافت کلیدهای آزمایشی هستند، اما ممکن است بخواهید از مقدار دراپ‌های آن آگاه باشید.

  • اتاق‌های آزمایشی در نسخه جاوا: گلدان‌های راهرو (۲.۸٪)، صندوق ورودی (۶.۸٪)، اسپاونر آزمایشی (۵۰٪).
  • اتاق‌های آزمایشی در نسخه بدراک: گلدان‌های راهرو (۱.۶٪ احتمال ۱-۳ کلید)، صندوق ورودی (۶.۸٪)، اسپاونر آزمایشی (۵۰٪).

گلدان‌های راهرو و صندوق‌های ورودی با کلیک راست یا دکمه use/place مورد روی کنترلر قابل باز شدن هستند. با این حال، دریافت یک کلید آزمایشی از یک اسپاونر آزمایشی، مستلزم این است که به یکی از آن‌ها نزدیک شوید و همه ماب‌هایی را که اسپاون می‌کند را شکست دهید. اسپاونر آزمایشی مجموعه‌ای از آیتم‌ها را دراپ می‌کند و بعد از اسپاون مقدار مشخص ماب، به حالت خنک شدن می‌رود.

کلید آزمایشی در ماینکرفت ۱.۲۱ چه کاربردی دارد؟

از کلیدهای آزمایشی می‌توان برای باز کردن بلوک‌های vault در بروز رسانی ۱.۲۱ استفاده کرد.

در حال حاضر، تنها استفاده از کلیدهای آزمایشی در Minecraft 1.21 (به غیر از قرار دادن آن‌ها در یک قاب آیتم برای تزئین) باز کردن قفل بلوک‌های vault استاندارد در اتاق‌های آزمایشی است. این بلوک‌ها را می‌توان در سرتاسر اتاق‌های آزمایشی یافت و با تکسچر جمجمه در جلوی بلوک و همچنین شعله‌های آتش و مواردی که در داخل آن دیده می‌شود، شناسایی می‌شوند.

یکی از بازیکنان ماینکرفت برای تکمیل دنیای خود از دیگر طرفداران کمک خواسته است

هنگامی که یک کلید آزمایشی دارید، تنها کاری که باید انجام دهید، این است که کلید آزمایشی را از طریق هاتبار در دستان خود قرار داده و به بلوک vault نزدیک شوید. سپس، کلیک راست کنید یا دکمه use/place را فشار دهید تا کلید استفاده شده و قفل بلوک vault باز شود. در نتیجه این کار باعث می‌شود که بلوک vault مجموعه‌ای از آیتم‌های مختلف لوت را قبل از بازگشت به حالت قفل خود ارائه کند. لازم به ذکر است که بلوک‌های vault فقط یک بار برای هر بازیکن باز می‌شوند، بنابراین اگر در حالت تک نفره بازی را تجربه می‌کنید، باید یک بلوک vault متفاوت برای باز کردن با کلید آزمایشی بعدی خود پیدا کنید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *