بلیز پودر (Blaze powder) در بازی ماینکرفت (Minecraft) یکی از سخت‌ترین چیزهایی است که در بازی بدست می آید. ماینکرفت ممکن است یک بازی صلح آمیز و بی خطر به نظر برسد اما می‌تواند به سرعت بسیار سخت شود. پیشرفت در بازی مستلزم تلاش زیاد و رویارویی با ماب‌های بسیار چالش برانگیز است. یکی از این ماب‌ها بلیز (blaze) نام دارد و برای بدست آوردن بلیز پودر باید بلیز را بکشید که یک آیتم ضروری برای شروع ساخت معجون و دم کردن آن است. اما سوالی که همچنان باقی مانده٫ این است که چگونه می‌توانید بلیز پودر را در ماینکرفت بدست آورد؟ در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا بدانید چگونه این می‌توان این‌ آیتم را بدست آورد.

نحوه بدست آوردن بلیز پودر در بازی ماینکرفت

برای بدست آوردن بلیز پودر در ماینکرفت باید ابتدا ماب بلیز را شکست دهید.

بلیز پودر در بازی به راحتی بدست نمی‌آید. لازم است شما مدتی بازی را انجام دهید، منابعی مانند کلنگ الماس را داشته و حداقل یک زره کامل آهنی داشته باشید، اگرچه زره الماس ترجیح داده می‌شود. مطمئن شوید که یک سپر نیز دارید. همه این‌ها با ورود به بعد خطرناک Nether نیازتان خواهد شد. پس تا می‌توانید استخراج کنید و الماس پیدا کنید تا کلنگ الماس درست کنید. از کلنگ الماس برای استخراج ابسیدین استفاده کنید. ممکن است کمی طول بکشد، پس صبور باشید. در حالی که برای ساختن پورتال Nether به ۱۲ ابسیدین نیاز دارید، اطمینان حاصل کنید که فقط برای ایمن بودن یک جفت دیگر نیز همراه خود دارید.

یکی از کاربران ماینکرفت بیکینی باتن را در بازی ساخته است

با استفاده از قاب ابسیدین و سنگ flint و استیل یک پورتال Nether درست کنید. حالا قسمت مشکل ماجرا این است که ماب بلیز را فقط می‌توان در Nether fortresses پیدا کرد که بسیار کم یاب هستند و نیاز به جستجو کردن دارند. مشکل این است که کاوش در Nether یک کار بسیار خطرناک است زیرا تقریباً همه ماب‌ها در آنجا سعی می‌کنند شما را بکشند، به خصوص ghast ها که به شما رحم نخواهند کرد. به همین دلیل است که داشتن سلاح های خوب، ست کاملی از زره‌ها و سپر هنگام جستجوی قلعه مهم است.

Nether fortress را برای دریافت بلیز پودر در بازی ماینکرفت پیدا کنید.

هنگامی که قلعه‌هایی را پیدا کردید، باید وارد آن شوید و با ماب‌ها مبارزه کنید. در آنجا بلیز و ویتر اسکلتون برای شما چالش برانگیز خواهند بود. تا جایی که می‌توانید بسیاری از ماب‌های بلیز را شکست دهید زیرا هرگز نمی‌توانید به اندازه کافی بلیز پودر داشته باشید. کشتن ماب بلیز blaze rod را به شما می‌دهد. آن را بدست آورید و راه خود را به سمت خروج از Nether پیش ببرید. پس از ورود به جهان عادی، از کرفتینگ تیبل استفاده کنید تا blaze rod را به بلیز پودر تبدیل کنید. فقط مطمئن شوید که در حالی که blaze rod را به overworld می‌برید٫ نمی‌میرید. بنابراین، به طور خلاصه:

  • برای بدست آوردن کلنگ الماس و ست ارمور بهتر در بازی پیشرفت کنید.
  • یک پورتال Nether درست کرده و به Nether سفر کنید.
  • یک سپر همراه خود حمل کنید و در هنگام جستجوی قلعه‌های ندر مراقب باشید.
  • ماب بلیز را بکشید و blaze rod را بدست‌ آورید.
  • از blaze rod برای ساخت بلیز پودر استفاده کنید.

ممکن است کمی تلاش لازم باشد و بسیاری سعی کنند حتی قلعه‌های ندر را پیدا کنند. اما شما باید این کار را انجام دهید زیرا بلیز پودر برای دم کردن معجون مهم است که به شما توانایی‌های خاصی می‌دهد. این کل فرآیند بدست آوردن بلیز پودر در ماینکرفت بود. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

&

;

ساخت این سازه در ماینکرفت ۳ سال طول کشیده است

منبع: sportskeeda