آموزش نحوه استفاده از کریکینگ هارت در بازی ماینکرفت

ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ (Minecraft Live) بایوم پیل گاردن (Pale Garden) را معرفی کرد که در آن ماب خطرناکی به نام کریکینگ حضور دارد. بلوک‌های هارت که در بایوم پیل گاردن یافت می‌شوند، مسئول اسپاون ماب‌های کریکینگ در هنگام شب و کنترل آن‌ها مانند عروسک‌ها هستند. یک ماب کریکینگ می‌تواند تا زمانی که بلوک هارتش که به آن متصل است٫ آسیبی ندیده٫ زنده بماند. اما چگونه می‌توان از این بلوک‌ها استفاده کرد؟

با بکارگیری مناسب بلوک‌ها و انچنتمنت‌ها، می‌توانید بلوک‌های هارت کریکینگ را از بایوم پیل گاردن ماینکرفت جمع‌آوری کنید و با کمی بیشتر از حس جهت‌گیری از آن‌ها در جای دیگری استفاده کنید. توجه داشته باشید که این اطلاعات بر اساس بلوک‌های کریکینگ هارتی است که در اسنپ شات ۲۴w40a نسخه جاوا در دسترس قرار گرفته‌اند و از آنجایی که این نسخه آزمایشی است، بلوک کریکینگ هارت ممکن است در طول زمان تنظیم و تغییر کنند. با مجله بازار همراه باشید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

چگونه در بازی ماینکرفت یک بلوک کریکینگ هارت بدست آوریم؟

برای بدست آوردن یک کریکینگ هارت به یک ابزار انچنت شده سیلک تاچ در بازی ماینکرفت نیاز خواهید داشت.

برای بدست آوردن یک بلوک کریکینگ هارت به جای نابود کردن آن در ماینکرفت، به ابزاری نیاز دارید که با طلسم سیلک تاچ (Silk Touch) انچنت شده باشد. خود ابزار تا زمانی که با سیلک تاچ انچنت شده باشد٫ اهمیتی ندارد که چه چیزی باشد.

&

;

پس برای این کار، به یک بایوم پیل گاردن بروید و در طول شب به دنبال تکسچر نارنجی درخشان روی درختان بلوط باغ باشید (البته باید مراقب خرچنگ‌هایی هم باشید که ممکن است به شما حمله کنند). برای بدست آوردن بلوک کریکینگ هارت، شما باید تا شب در بایوم پیل گاردن منتظر بمانید و با دستان خود یا سلاح/ابزار ماب کریکینگ را بزنید. سپس ذرات اسپور مانندی ظاهر می‌شوند و به محل بلوک کریکینگ هارت شما را هدایت خواهند کرد. از این طریق به سادگی به بلوک هارت می‌توانید نزدیک شوید، بعد آن را با ابزار انچنت شده با سیلک تاچ بشکنید و در نهایت بلوک را بدست آورید. این کار همچنین هر گونه ماب متصل به بلوک هارت را از بین می‌برد.

بازیکن ماینکرفت ایده جالبی را در مورد پیل گاردن به اشتراک گذاشته است

چگونه در بازی از بلوک کریکینگ هارت استفاده کنیم؟

بلوک‌های کریکینگ هارت در بازی ماینکرفت باید با کنده‌‌های بلوط/چوب کم رنگ تراز شوند تا بتوانند کار کنند.

بلوک‌های کریکینگ هارت می‌تواند در خارج از بایوم پیل گاردن در ماینکرفت باعث فعال شدن و اسپاون ماب‌های کریکینگ شود، اما برای این کار باید از آن‌ها به درستی استفاده کنید. به طور خاص، شما به دو کنده بلوط کم رنگ یا دو بلوک چوب بلوط کم رنگ (اسلب‌های چوبی بلوط کم رنگ و انواع آن‌ها در این مورد کار نمی‌کنند) نیاز دارید. هنگامی که آن‌ها را بدست آوردید، کنده‌ها/چوب‌ها را در همان جهتی که در تصویر نشان داده شده٫ روی هم قرار دهید.

بلوط کم رنگ، چوب بلوط کم رنگ، و کنده‌های بلوط کم رنگ که برای فعال کردن بلوک کریکینگ هارت در ماینکرفت استفاده می‌شود.

با قرار دادن دو بلوک کم رنگ بلوط/بلوک به صورت عمودی یا افقی، سپس با قرار دادن بلوک کریکینگ هارت بین آن‌ها در جهت یکسان، این بلوک فعال خواهد شد. این نشان می‌دهد که بلوک کریکینگ هارت به درستی راه اندازی شده است و بنابراین بدون در نظر گرفتن بایوم و فاصله‌اش از بایوم پیل گاردن، پس از پایان شب شروع به اسپاون می‌کند.

طرفداران ماینکرفت به حضور الکس در فیلم لایو اکشن امیدوار هستند

هنگامی که یک ماب کریکینگ هارت شروع به اسپاون می‌کند، به طور متفاوتی با بلوک هارت که در پیل گاردن قرار دارد٫ وصل می‌شود. با این حال، هنگام پرسه زدن در اطراف سایر بایوم‌ها، این کریکینگ مقداری از خاصیت پنهان‌کاری خود را از دست می‌دهد. صرف نظر از این، درست مانند بایوم جدید پیل گاردن، هنگامی که بلوک کریکینگ هارت از بین می‌رود، ماب کریکینگ متصل به آن نیز از نابود می‌شود. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه در ماینکرفت ماشین بسازیم؟

اگر دوست دارید در ماینکرفت یک ماشین بسازید، این راهنما دقیقاً برای شماست! البته باید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد