آموزش ساخت فارم کاکتوس در نسخه بدراک ماینکرفت

فارم‌های کاکتوس در بازی ماینکرفت (Minecraft) مفیدتر از آن چیزی هستند که در ابتدا به نظر می‌رسند. در حالی که کاکتوس، به عنوان یک ماده، تنها چند کاربرد خاص دارد، مانند تبدیل به رنگ سبز، پرورش شتر و داشتن ۵۰ درصد شانس برای پیشبرد سطح کمپوستر، توانایی برداشت خودکار و استفاده از گیاه برای کشاورزی XP مفید است. XP جمع آوری شده به عنوان کاکتوس ذوب می‌شود تا زمانی که آن را به طور انبوه جمع آوری کنید تا در یک کوره ذخیره شود. در ادامه به هر آنچه که باید در مورد ساخت یک فارم کاکتوس ساده، قابل ارتقا و خودکار برای دریافت XP بدانید را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. با مجله بازار همراه باشید.

مواد مورد نیاز برای ساخت فارم کاکتوس در بازی ماینکرفت

مواد مورد نیاز برای ساخت یک فارم ساده کاکتوس در بازی ماینکرفت

از آنجایی که کاکتوس در کنار بلوک دیگری به طور خودکار می‌شکند، فارم‌های کاکتوس ماینکرفت برای ساختن بسیار ارزان هستند. برای جمع آوری آیتم‌های مورد نیاز به طراحی یا ساخت مجموعه‌ای از observer ها و پیستون‌های ماینکرفت نیاز نیست. گران‌ترین بخش این سازه، دو قیف استفاده شده است که ساخت این مزرعه را بسیار آسان می‌کند.

۱) یک محیط مربعی شکل را به عنوان زیر بنا بسازید

طرح کلی دال ساده فارم کاکتوس در بازی ماینکرفت

اولین کاری که باید انجام دهید٫ این است که طرح کلی دال ۱۱×۱۱ ایجاد کنید. این کار مرزهای بیرونی مزرعه را مشخص می‌کند و مانع از جاری شدن آب در ساخت ماین کرافت در همه جا می‌شود. اضافه کردن یک ردیف دوم از اسلب‌ها یک بلوک بالاتر از ردیف اول مانع از سرگردانی ماب‌ها در داخل می‌شود، اما این کاملا اختیاری است.

۲) یک سیستم جمع آوری ساده اضافه کنید

داخل سیستم جمع آوری ساده فارم کاکتوس

هنگامی که این طرح کلی را ایجاد کردید، به مرکز دقیق مربع داخلی بروید و چند بلوک را حفر کنید. یک چست دوتایی اضافه کنید، و سپس قیف‌های موجود در بازی ماینکرفت که به داخل آن منتهی می‌شوند را به سازه اضافه کنید. قیف‌ها را تا زمانی قرار دهید که با زمینی که شروع به حفر این چاله کرده‌اید٫ همسطح شوند. از پنج بلوک بیرون بکشید و سپس یک پله یا نردبان به سمت بالا بسازید. این امکان دسترسی آسان به فارم ماینکرفت را در آینده فراهم می‌کند تا بتوانید کاکتوس تولید شده را جمع آوری کنید.

۳) اجزای داخلی فارم کاکتوس را اضافه کنید

اجزای داخلی فارم کاکتوس در بازی ماینکرفت فوق العاده ارزان هستند.

هنگامی که سیستم جمع آوری را به بازی اضافه کردید، نوبت به اضافه کردن اجزای داخلی فارم است. ابتدا باید یک ورودی یا گیت را در بالای قیف قرار دهید و سپس باز کنید. این کار آب را متوقف می‌کند، اما اجازه می‌دهد آیتم‌ها عبور کنند. سپس، بلوک‌های شنی را طوری قرار دهید که یک بلوک از تمام بلوک‌های اطراف، از جمله لبه‌های مزرعه فاصله داشته باشند. سپس، یک بلوک منبع آب را در هر گوشه از طرح مربعی که در مرحله اول ایجاد شده است، قرار دهید. این باید باعث شود که آب در اطراف بلوک‌های شنی قرار داده شده جریان یابد و همه چیز در نهایت به قیف مرکزی منتهی شود.

چرا بازیکنان ماینکرفت به آرمور تریم اهمیت نمی‌دهند؟

قسمت نهایی داخلی مزرعه این است که از بلوک‌های temporary عبور کرده و از آن‌ها برای افزودن حصاری بین ستون‌های شنی استفاده کنید. مطمئن شوید که پایه‌های حصار را یک بلوک بالاتر از ماسه قرار دهید. این پایه‌های حصار کاکتوس را به طور خودکار در حین رشد می‌شکنند و باعث می‌شوند فارم کار کند.

۴) کاکتوس بکارید

مشعل‌ها عضو اختیاری فارم هستند، زیرا کاکتوس برای رشد نیازی به نور ندارد.

در این مرحله، تنها دو کار کوچک باقی مانده است تا قبل از راه اندازی مزرعه کاکتوس انجام شود. شما باید از آن عبور کنید و روی هر بلوک شنی که قبلاً قرار داده‌اید، یک کاکتوس بکارید. سپس، یک مشعل در بالای هر میله نرده اضافه کنید. این کمک می‌کند که مطمئن شوید که این منطقه به اندازه کافی روشن است که هیچ گونه ماب دشمن را ایجاد نمی‌کند، که می‌تواند آیتم‌هایی را که سیستم ذخیره سازی مزرعه را مسدود می‌کند، دراپ کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

طرفداران دوربین ماینکرفت دانجنز را در بازی ساخته‌اند

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از اتمام رد دد ردمپشن چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

رد دد ردمپشن که اولین دفعه در سال ۲۰۱۰ منتشر شد یک وسترن ماندگار است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد