آموزش ساخت بازی با سی شارپ + نقشه راه و منابع

زبان برنامه‌نویسی سی شارپ (C#‎) یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین زبان‌ها برای توسعه بازی‌های رایانه‌ای است. این زبان توسط مایکروسافت توسعه یافته و به دلیل ساختار ساده و قدرتمند خود، انتخاب بسیاری از توسعه‌دهندگان بازی است. در این مقاله، به بررسی مراحل ساخت بازی با سی شارپ پرداخته و نکات کلیدی را برای شروع به کار در این زمینه ارائه می‌دهیم.

چرا سی شارپ برای ساخت بازی؟

سی شارپ به دلیل قابلیت‌های منحصر به فرد خود، از جمله پشتیبانی از شیء‌گرایی، هماهنگی با موتور بازی‌سازی یونیتی (Unity) و داشتن کتابخانه‌های گسترده، به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای توسعه بازی تبدیل شده است.

مراحل ساخت بازی با سی شارپ

ساخت بازی با زبان سی شارپ نیازمند یک سری پیش‌نیازها و مراحل بوده که در زیر این مراحل آمده است:

کاملترین مرجع آموزش سی شارپ در ایران + اعطای گواهینامه برای بازار  کار

 

نصب ویژوال استودیو:

  • برای شروع به کار با سی شارپ، ابتدا باید نرم‌افزار ویژوال استودیو (Visual Studio) را نصب کنید. این نرم‌افزار محیطی یکپارچه برای برنامه‌نویسی است که امکانات متنوعی برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند.

دانلود و نصب یونیتی:

  • یونیتی یکی از قدرتمندترین موتورهای بازی‌سازی است که از سی شارپ پشتیبانی می‌کند. با نصب این موتور، می‌توانید به راحتی پروژه‌های بازی‌سازی خود را شروع کنید.

نکته: ساخت بازی با C#‎ بدون استفاده از یونتی هم امکان پذیر است اما یونیتی فرایند ساخت بازی را به عنوان نوعی موتور بازی بسیار آسان خواهد کرد.

ایجاد پروژه در یونیتی:

  • پس از نصب یونیتی، یک پروژه جدید ایجاد کنید. برای این کار، نرم‌افزار یونیتی را باز کرده و از منوی File گزینه New Project را انتخاب کنید.

تنظیمات اولیه پروژه

  • در مرحله ایجاد پروژه، تنظیمات اولیه مانند نام پروژه، محل ذخیره‌سازی و پلتفرم هدف را تعیین کنید. سپس بر روی Create Project کلیک کنید تا پروژه شما ایجاد شود.

ایجاد اسکریپت‌ها:

  • در یونیتی، اسکریپت‌های سی شارپ برای کنترل رفتار اشیاء بازی استفاده می‌شوند. برای ایجاد یک اسکریپت جدید، بر روی پوشه Scripts راست کلیک کرده و Create > C# Script را انتخاب کنید.

نوشتن اولین کد:

  • در اسکریپت جدید، اولین کد خود را بنویسید. به عنوان مثال، می‌توانید کدی برای حرکت یک شیء به سمت جلو بنویسید.
using UnityEngine;




public class MoveForward : MonoBehaviour

{

    public float speed = 5f;




    void Update()

    {

        transform.Translate(Vector3.forward * speed * Time.deltaTime);

    }

}


فرایند و نقشه راه بازی سازی با سی شارپ

ساخت بازی با سی شارپ نیازمند داشتن یک نقشه راه مشخص و دنبال کردن مراحل مختلف است. در این بخش، به بررسی مراحل اصلی ساخت بازی با استفاده از سی شارپ می‌پردازیم و شما را با فرایندهای مختلف این مسیر آشنا می‌کنیم.

آموزش زیرساخت زبان برنامه‌نویسی سی شارپ (Beginner)

 

  1. آشنایی با مبانی سی شارپ

اولین قدم در ساخت بازی با سی شارپ، یادگیری مبانی این زبان برنامه‌نویسی است. باید با مفاهیم پایه‌ای مانند متغیرها، حلقه‌ها، شرط‌ها، توابع و کلاس‌ها آشنا شوید.

  1. آشنایی با یونیتی

یونیتی یکی از محبوب‌ترین موتورهای بازی‌سازی است که از سی شارپ به عنوان زبان برنامه‌نویسی اصلی استفاده می‌کند. با یادگیری نحوه کار با یونیتی، شما می‌توانید بازی‌های دو بعدی و سه بعدی با کیفیت بالا ایجاد کنید.

  1. طراحی ایده بازی

ابتدا باید ایده بازی خود را طراحی کنید. این مرحله شامل تعیین داستان، کاراکترها، محیط‌ها و مکانیک‌های بازی است. تهیه یک طرح اولیه یا مستند طراحی بازی (Game Design Document) می‌تواند به شما در این مرحله کمک کند.

  1. طراحی و ایجاد دارایی‌های بازی

برای ایجاد بازی نیاز به گرافیک‌ها و انیمیشن‌های مختلف دارید. می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند Photoshop، Illustrator، Blender و غیره برای ایجاد دارایی‌های گرافیکی استفاده کنید. صداها و موسیقی‌ها نیز بخش مهمی از بازی هستند. می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند Audacity برای ضبط و ویرایش صداها استفاده کنید.

  1. پیاده‌سازی بازی

با استفاده از یونیتی، محیط‌های بازی خود را ایجاد کنید. این شامل افزودن گرافیک‌ها، تعیین محیط‌ها و تنظیمات اولیه بازی است. اکنون نوبت به نوشتن کدهای مربوط به مکانیک‌های بازی می‌رسد. این شامل حرکت کاراکترها، برخوردها، امتیازدهی و سایر مکانیک‌های بازی است. با استفاده از سی شارپ و یونیتی، می‌توانید این مکانیک‌ها را پیاده‌سازی کنید.

  1. تست و رفع اشکال

پس از پیاده‌سازی اولیه، بازی خود را تست کنید تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید. در این مرحله باید بازی را بر روی دستگاه‌های مختلف و در شرایط مختلف تست کنید. هر گونه اشکال و مشکل که در طی تست شناسایی می‌شود را رفع کنید. این مرحله ممکن است زمان‌بر باشد، اما برای ایجاد یک بازی پایدار و بدون اشکال ضروری است.

  1. بهینه‌سازی بازی

عملکرد بازی را بهبود بخشید. این شامل بهینه‌سازی کدها، کاهش استفاده از منابع سیستم و بهبود سرعت بازی است. اگر نیاز به بهبود گرافیک‌ها و انیمیشن‌ها دارید، این مرحله مناسب است. مطمئن شوید که گرافیک‌ها و انیمیشن‌ها با عملکرد بازی متناسب هستند.

  1. انتشار بازی

پس از تکمیل بازی، آن را برای انتشار آماده کنید. این شامل ایجاد نسخه نهایی، بسته‌بندی و تست نهایی است. بازی خود را بر روی پلتفرم‌های مختلف منتشر کنید. این شامل فروشگاه‌های دیجیتال مانند Steam، Google Play، App Store و غیره است.

  1. بازخورد و به‌روزرسانی

پس از انتشار بازی، بازخورد کاربران را جمع‌آوری کنید. این بازخوردها می‌تواند به شما در بهبود بازی و شناسایی مشکلات کمک کند. بر اساس بازخوردهای دریافتی، بازی خود را به‌روزرسانی کرده و اشکالات را رفع کنید. همچنین می‌توانید محتواهای جدیدی به بازی اضافه کنید تا تجربه کاربران را بهبود بخشید.

ساخت بازی با سی شارپ نیازمند داشتن دانش و مهارت‌های مختلف است. با دنبال کردن مراحل فوق و استفاده از ابزارهای مناسب، می‌توانید بازی‌های حرفه‌ای و جذابی ایجاد کنید. مهم‌ترین نکته در این مسیر، صبر و پشتکار است. با تلاش و تمرین، می‌توانید به یک توسعه‌دهنده موفق بازی تبدیل شوید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش اصول SOLID در سی شارپ + مثال عملی

ساخت بازی دوز با سی شارپ

بازی دوز یکی از ساده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌ها است که می‌توان با سی شارپ ایجاد کرد. در این جا یک نمونه کد آماده برای ساخت بازی دوز با سی شارپ آورده شده است. این بازی شامل یک صفحه بازی 3×3 است که دو بازیکن به نوبت علامت‌های X و O را در خانه‌های آن قرار می‌دهند تا سه علامت متوالی را در یک خط قرار دهند.

مرجع کامل آموزش یونیتی برای ساخت بازی از صفر تا صد

 

نکته: ما در این پروژه از سی شارپ ساده استفاده کردیم و این پروژه بدون نیاز به یونتی هم قابل اجرا است. همچنین می‌توان این پروژه را با ترکیب سی شارپ و یونیتی هم ساخت. کد ساخت این بازی به صورت زیر است:

using System;




class TicTacToe

{

static char[] arr = { '0', '1', '2', '3', '4', '5', '6', '7', '8', '9' };

static int player = 1; // By default player 1 starts

static int choice; // User choice for position

static int flag = 0; // 1: someone has won, -1: it's a draw, 0: continue playing




static void Main(string[] args)

{

do

{

Console.Clear();

Console.WriteLine("Player 1: X and Player 2: O");

Console.WriteLine("\n");

if (player % 2 == 0)

{

Console.WriteLine("Turn Player 2");

}

else

{

Console.WriteLine("Turn Player 1");

}

Console.WriteLine("\n");

Board();

choice = int.Parse(Console.ReadLine());




// Checking which position user wants to mark and setting that mark

if (arr[choice] != 'X' && arr[choice] != 'O')

{

if (player % 2 == 0)

{

arr[choice] = 'O';

player++;

}

else

{

arr[choice] = 'X';

player++;

}

}

else

{

Console.WriteLine("Sorry; the row {0} is already marked with an {1}.", choice, arr[choice]);

Console.WriteLine("\n");

Console.WriteLine("Please wait 2 seconds; board is loading again...");

System.Threading.Thread.Sleep(2000);

}

flag = CheckWin();

}

while (flag != 1 && flag != -1);




Console.Clear();

Board();




if (flag == 1)

{

Console.WriteLine("Player {0} has won!", (player % 2) + 1);

}

else

{

Console.WriteLine("Draw!");

}

Console.ReadLine();

}




private static void Board()

{

Console.WriteLine("     |     |      ");

Console.WriteLine("  {0}  |  {1}  |  {2}", arr[1], arr[2], arr[3]);

Console.WriteLine("_____|_____|_____ ");

Console.WriteLine("     |     |      ");

Console.WriteLine("  {0}  |  {1}  |  {2}", arr[4], arr[5], arr[6]);

Console.WriteLine("_____|_____|_____ ");

Console.WriteLine("     |     |      ");

Console.WriteLine("  {0}  |  {1}  |  {2}", arr[7], arr[8], arr[9]);

Console.WriteLine("     |     |      ");

}




private static int CheckWin()

{

#region Horzontal Winning Condtion

// Winning Condition For First Row

if (arr[1] == arr[2] && arr[2] == arr[3])

{

return 1;

}

// Winning Condition For Second Row

else if (arr[4] == arr[5] && arr[5] == arr[6])

{

return 1;

}

// Winning Condition For Third Row

else if (arr[6] == arr[7] && arr[7] == arr[8])

{

return 1;

}

#endregion




#region Vertical Winning Condtion

// Winning Condition For First Column

else if (arr[1] == arr[4] && arr[4] == arr[7])

{

return 1;

}

// Winning Condition For Second Column

else if (arr[2] == arr[5] && arr[5] == arr[8])

{

return 1;

}

// Winning Condition For Third Column

else if (arr[3] == arr[6] && arr[6] == arr[9])

{

return 1;

}

#endregion




#region Diagonal Winning Condition

else if (arr[1] == arr[5] && arr[5] == arr[9])

{

return 1;

}

else if (arr[3] == arr[5] && arr[5] == arr[7])

{

return 1;

}

#endregion




#region Checking For Draw

// If all cells are filled with X or O then no player has won

else if (arr[1] != '1' && arr[2] != '2' && arr[3] != '3' && arr[4] != '4' && arr[5] != '5' && arr[6] != '6' && arr[7] != '7' && arr[8] != '8' && arr[9] != '9')

{

return -1;

}

#endregion




else

{

return 0;

}

}

}


شرح کد

  1. متغیرها: آرایه arr برای نگهداری وضعیت صفحه بازی استفاده می‌شود. player نشان‌دهنده نوبت بازیکن است. choice برای ذخیره انتخاب بازیکن و flag برای تعیین وضعیت بازی (برنده شدن، تساوی یا ادامه بازی) استفاده می‌شود.
  2. متد Main: در این متد، بازی شروع شده و حلقه‌ای تا زمان تعیین وضعیت نهایی بازی (برنده شدن یا تساوی) اجرا می‌شود. در هر نوبت، بازیکن شماره خانه مورد نظر را وارد کرده و علامت خود را در آن قرار می‌دهد. سپس وضعیت بازی با استفاده از متد CheckWin بررسی می‌شود.
  3. متد Board: این متد صفحه بازی را با استفاده از آرایه arr رسم می‌کند.
  4. متد CheckWin: این متد وضعیت بازی را بررسی کرده و تعیین می‌کند که آیا یکی از بازیکنان برنده شده است یا بازی به تساوی کشیده شده یا باید ادامه یابد.

با استفاده از این کد، شما می‌توانید یک بازی دوز ساده در محیط کنسول با سی شارپ بسازید و تجربه‌ای متفاوت از ساخت بازی بدون استفاده از موتور بازی‌سازی داشته باشید.

پروژه‌های پیشرفته‌تر برای ساخت بازی با C#‎

در این بخش چند پروژه ساخت بازی با سی شارپ به همراه سورس معتبر ارائه شده است:

ساخت بازی مار با سی شارپ:

بازی مار یکی دیگر از بازی‌های کلاسیک است که می‌توان با سی شارپ ساخت. در این بازی، بازیکن باید مار را به سمت غذاها هدایت کند و از برخورد با دیوارها و بدن خود جلوگیری کند. بازی مار یکی از بازی‌های ساده و جذاب است که می‌توان آن را با استفاده از سی شارپ در محیط کنسول ایجاد کرد.

دانلود سورس کد ساخت بازی مار

ساخت بازی منچ با سی شارپ:

بازی منچ یکی از بازی‌های کلاسیک و پرطرفدار است که می‌توانید با سی شارپ بسازید. برای ساخت این بازی، باید قوانین بازی منچ را پیاده‌سازی کرده و رابط کاربری مناسبی برای آن طراحی کنید.

دانلود سورس کد بازی منچ یا مار و پله 

ساخت بازی سنگ کاغذ قیچی با سی شارپ:

بازی سنگ کاغذ قیچی نیز یکی از بازی‌های ساده‌ای است که می‌توانید با سی شارپ بسازید. در این بازی، بازیکنان یکی از سه گزینه سنگ، کاغذ یا قیچی را انتخاب می‌کنند و نتیجه بازی بر اساس قوانین مشخصی تعیین می‌شود.

دانلود سورس بازی سنگ – کاغذ – قیچی با سی شارپ

بازی هایی که با سی شارپ نوشته شده

بسیاری از بازی‌های معروف و موفق با استفاده از سی شارپ و موتور یونیتی ساخته شده‌اند. از جمله این بازی‌ها می‌توان به بازی‌های معروفی مانند Hollow Knight، Cuphead و Ori and the Blind Forest اشاره کرد.

نکات کلیدی در ساخت بازی با سی شارپ

نکات زیر در ساخت بازی با C#‎ اهمیت زیادی دارند:

دوره آموزش کامل بازی سازی با اسکرچ

 

  • بهینه‌سازی کدها: بهینه‌سازی کدها یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در توسعه بازی به آن توجه کنید. کدهای بهینه می‌توانند عملکرد بازی را بهبود بخشیده و تجربه بهتری را برای بازیکنان فراهم کنند.
  • استفاده از الگوهای طراحی: استفاده از الگوهای طراحی مانند الگوی Singleton یا Observer می‌تواند به سازماندهی بهتر کدها و افزایش خوانایی آن‌ها کمک کند.
  • تست و دیباگینگ: تست و دیباگینگ کدها از مراحل حیاتی در توسعه بازی است. با تست دقیق کدها و دیباگینگ مشکلات، می‌توانید از عملکرد صحیح بازی خود اطمینان حاصل کنید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش حلقه while در سی شارپ با بیانی ساده

مزایا و معایب سی شارپ برای ساخت گیم

سی شارپ (C#‎) یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی قدرتمند و محبوب است که برای توسعه بازی‌ها نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما مانند هر زبان برنامه‌نویسی دیگری، سی شارپ نیز مزایا و معایب خود را دارد. در ادامه به بررسی مزایا و معایب سی شارپ در ساخت بازی می‌پردازیم.

مزایای سی شارپ در ساخت بازی

سی شارپ برای ساخت بازی مزایای زیر را دارد:

  1. سادگی و یادگیری آسان

یکی از بزرگ‌ترین مزایای سی شارپ، سادگی و ساختار قابل فهم آن است. سی شارپ به گونه‌ای طراحی شده است که یادگیری و استفاده از آن آسان باشد، به خصوص برای کسانی که تازه وارد دنیای برنامه‌نویسی شده‌اند.

  1. پشتیبانی قوی از شیءگرایی

سی شارپ یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا است که این ویژگی باعث می‌شود کدنویسی تمیزتر، قابل فهم‌تر و مدیریت پروژه‌های بزرگتر آسان‌تر باشد.

  1. پشتیبانی از یونیتی

یونیتی یکی از محبوب‌ترین موتورها برای ساخت بازی‌های دو بعدی و سه بعدی است و سی شارپ به عنوان زبان اصلی برنامه‌نویسی آن انتخاب شده است. این بدان معناست که توسعه‌دهندگان می‌توانند از ابزارها و امکانات قدرتمند یونیتی استفاده کنند.

  1. پشتیبانی از کتابخانه‌ها و فریم‌ورک‌های مختلف

سی شارپ دارای کتابخانه‌ها و فریم‌ورک‌های متعددی برای توسعه بازی‌ها است که این امر توسعه‌دهندگان را در ایجاد بازی‌های پیچیده و حرفه‌ای یاری می‌کند.

  1. مدیریت حافظه خودکار

سی شارپ دارای مدیریت حافظه خودکار (Garbage Collection) است که این ویژگی باعث می‌شود برنامه‌نویسان کمتر نگران مدیریت دستی حافظه باشند و بتوانند بیشتر بر روی منطق بازی تمرکز کنند.

  1. تطابق با پلتفرم‌های مختلف

با استفاده از سی شارپ و یونیتی، توسعه‌دهندگان می‌توانند بازی‌های خود را برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله ویندوز، مک، لینوکس، اندروید، iOS، و حتی کنسول‌های بازی منتشر کنند.

معایب سی شارپ برای ساخت گیم

سی شارپ برای ساخت بازی معایب زیر را دارد:

آموزش جامع پایگاه داده در سی شارپ ADO.NET

 

  1. عملکرد کمتر نسبت به زبان‌های سطح پایین

در مقایسه با زبان‌های سطح پایین مانند سی++، سی شارپ ممکن است عملکرد کمتری داشته باشد. این به دلیل وجود مدیریت حافظه خودکار و اجرای کد بر روی ماشین مجازی دات‌نت است.

  1. وابستگی به محیط دات‌نت

سی شارپ بر پایه دات‌نت کار می‌کند و این ممکن است برای برخی از پروژه‌ها محدودیت‌هایی ایجاد کند. همچنین، نیاز به نصب محیط دات‌نت برای اجرای برنامه‌ها ممکن است برای برخی از کاربران مشکل‌ساز باشد.

  1. هزینه‌های مجوز برای برخی از ابزارها

برخی از ابزارها و فریم‌ورک‌های مورد استفاده در توسعه بازی با سی شارپ نیاز به مجوز دارند که این می‌تواند هزینه‌های اضافی برای توسعه‌دهندگان ایجاد کند.

  1. یادگیری ابزارهای مرتبط

برای استفاده کامل از قابلیت‌های سی شارپ در توسعه بازی، برنامه‌نویسان نیاز به یادگیری ابزارها و فریم‌ورک‌های مرتبط مانند یونیتی دارند که این ممکن است زمان‌بر باشد.

  1. محدودیت‌های Garbage Collection

در حالی که مدیریت حافظه خودکار یک مزیت است، ممکن است در برخی مواقع که نیاز به کنترل دقیق‌تری بر روی حافظه دارید، مشکلاتی ایجاد کند. Garbage Collection می‌تواند باعث توقف‌های ناگهانی در بازی شود که این برای بازی‌های با عملکرد بالا مشکل‌ساز است.

پیشنهاد مطالعه: آموزش حلقه ها در سی شارپ به زبان ساده + مثال‌های عملی

پرسش‌های متداول

توجه به سوالات متداول زیر در رابطه با آموزش ساخت بازی با C#‎ اهمیت زیای دارند:

آموزش برنامه نویسی شی گرا در سی شارپ با زبان ساده

 

۱. آیا برای شروع به ساخت بازی با سی شارپ نیاز به دانش قبلی برنامه‌نویسی دارم؟

بله، داشتن دانش اولیه برنامه‌نویسی می‌تواند کمک بسیاری به شما کند. اما اگر تازه‌کار هستید، می‌توانید با آموزش‌های مقدماتی سی شارپ شروع کنید.

۲. بهترین منبع برای یادگیری ساخت بازی با سی شارپ چیست؟

منابع زیادی برای یادگیری وجود دارد، اما پیشنهاد می‌شود از دوره‌های آنلاین و کتاب‌های تخصصی استفاده کنید.

۳. آیا می‌توانم با سی شارپ بازی‌های موبایل بسازم؟

بله، با استفاده از یونیتی و سی شارپ می‌توانید بازی‌های موبایل برای پلتفرم‌های مختلف مانند اندروید و iOS بسازید.

۴. چگونه می‌توانم بازی خود را منتشر کنم؟

پس از تکمیل بازی، می‌توانید آن را در فروشگاه‌های مختلف مانند گوگل پلی، اپ استور یا استیم منتشر کنید.

۵. آیا ساخت بازی با سی شارپ هزینه‌بر است؟

ساخت بازی به خودی خود هزینه‌ای ندارد، اما برای انتشار و بازاریابی بازی ممکن است به هزینه‌هایی نیاز داشته باشید.

۶. با سی شارپ برای کدام پلتفرم‌ها می‌توان بازی ساخت؟

با استفاده از سی شارپ می‌توان برای پلتفرم‌های زیر بازی ساخت:

  • ویندوز
  • مک
  • لینوکس
  • اندروید
  • iOS
  • کنسول‌های بازی (مانند Xbox و PlayStation)
  • وب (با استفاده از WebGL)
  • واقعیت مجازی (VR)
  • واقعیت افزوده (AR)

نتیجه‌گیری

ساخت بازی با سی شارپ یک تجربه هیجان‌انگیز و مفید است که می‌تواند مهارت‌های برنامه‌نویسی شما را بهبود بخشد. با استفاده از این زبان قدرتمند و موتور بازی‌سازی یونیتی، می‌توانید بازی‌های ساده و پیچیده‌ای را ایجاد کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و شما را در مسیر ساخت بازی با سی شارپ یاری کند.

آموزش بازی سازی با مکتب خونه

یا به دنبال یادگیری برنامه‌نویسی بازی‌های ویدیویی هستید؟ آیا دوست دارید مهارت‌های جدیدی را کسب کنید و به دنیای جذاب توسعه بازی‌ها وارد شوید؟

آموزش صفر تا صد سی شارپ به صورت پروژه محورر

 

مکتب خونه با افتخار دوره‌های آموزش سی شارپ و آموزش یونیتی را برای علاقه‌مندان به توسعه بازی‌ها ارائه می‌دهد. با شرکت در این دوره‌ها، شما می‌توانید از ابتدا تا پیشرفته، مهارت‌های لازم برای ساخت بازی‌های حرفه‌ای را یاد بگیرید و به جمع برنامه‌نویسان حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی بپیوندید.

چرا دوره‌های مکتب خونه؟

  • مدرسان حرفه‌ای: بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ی اساتید مجرب
  • محتوای جامع و به‌روز: پوشش تمامی مباحث از مبانی تا پیشرفته
  • پروژه‌های عملی: یادگیری از طریق انجام پروژه‌های واقعی
  • پشتیبانی آموزشی: امکان ارتباط با اساتید و دریافت راهنمایی‌های لازم

فرقی نمی‌کند که شما یک تازه‌کار هستید یا یک برنامه‌نویس با تجربه، این دوره‌ها برای همه مناسب هستند. با یادگیری سی شارپ و یونیتی، شما می‌توانید بازی‌هایی خلق کنید که روی پلتفرم‌های مختلف از جمله ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS اجرا شوند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

لاراول یا جنگو؟ در یک کلام کدام انتخاب منطقی تری است!

جنگو و لاراول، دو فریمورک محبوب در دنیای توسعه وب هستند که هر یک ویژگی‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد