آموزش خرید نات کوین در ایران؛ چگونه NOT بخریم؟

نات کوین (Notcoin) یکی از پرسروصداترین پروژه‌های حوزه ارز دیجیتال در سال‌های اخیر به حساب می‌آید. این بازی که با ایده «کسب درآمد از طریق کلیک‌کردن» یا «Tap to Earn» موفق شد میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کند، حمایت مستقیم تیم توسعه پیام‌رسان تلگرام و البته بنیاد تون کوین را دارد. با توجه به علاقه کاربران برای خرید و فروش نات کوین، در این مطلب، خرید نات کوین را ویژه کاربران ایرانی آموزش می‌دهیم.

توجه داشته باشید این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و به‌هیچ‌وجه نباید توصیه‌ای برای خرید نات کوین یا سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال در نظر گرفته شود. معامله‌گری ریسک‌های خاص خود را دارد و قیمت ارزهای دیجیتال مرتب در حال نوسان است. بنابراین، با اشراف کامل به خطرات احتمالی و تحقیق بیشتر در مورد خرید نات کوین تصمیم‌گیری کنید.

آموزش مرحله‌به‌مرحله خرید نات کوین در ایران

آسان‌ترین راه برای خرید نات کوین در ایران، مراجعه به یک صرافی یا بازار معاملاتی ایرانی ویژه ارزهای دیجیتال است. صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس، با توجه به در اختیار داشتن بیشترین حجم معاملات، دریافت کمترین کارمزد، حفظ امنیت دارایی کاربران، پشتیبانی همیشگی و ارائه خدمات معاملاتی متنوع، بهترین گزینه برای خرید ارز دیجیتال NOT در ایران است.

اگر از قبل در نوبیتکس حساب ساخته و تجربه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این پلتفرم را دارید، با مراحل خرید نات کوین نیز آشنا هستید. در مقابل، اگر تجربه فعالیت در صرافی‌های ارز دیجیتال را ندارید، نگران نباشید. در این مطلب، هرآنچه برای خرید نات کوین در ایران به آن نیاز دارید، به شما آموزش داده می‌شود. در ادامه مراحل خرید نات کوین از ابتدا تا انتها و به‌ترتیب توضیح داده شده است.

ثبت‌نام و احراز هویت در نوبیتکس

برای شروع، باید یک حساب کاربری در نوبیتکس بسازید و مراحل احراز هویت را تکمیل کنید. این کار زمان بسیار کمی از شما می‌گیرد و به سرعت انجام می‌شود. اگر برای ثبت‌نام و احراز هویت در نوبیتکس نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید به بخش راهنمای نوبیتکس مراجعه کنید. در راهنمای نوبیتکس آموزش کامل ساخت حساب و احراز هویت به‌صورت تصویری قرار داده شده است.

واریز ریال یا تتر به نوبیتکس

بعد از تکمیل ثبت‌نام، امکان واریز ریال و ارزهای دیجیتال به نوبیتکس برای شما فراهم می‌شود. اگر قصد خرید نات کوین با موبایل خود را دارید، اپلیکیشن نوبیتکس بهترین و راحت‌ترین ابزار برای انجام معاملات است. اپلیکیشن نوبیتکس را می‌توانید برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS از این آدرس دریافت کنید.

امکان خرید نات کوین در نوبیتکس با پرداخت ریال و تتر (USDT) وجود دارد. بسته به انتخاب خود، می‌توانید به حساب نوبیتکس‌تان از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی ریال و از طریق یک کیف پول ارز دیجیتال، تتر واریز کنید. برای واریز ریال به نوبیتکس، کافیست از صفحه داشبورد روی دکمه واریز بزنید، گزینه تومان (IRT) را انتخاب و وارد بخش «درگاه اینترنتی پرداخت» شوید.

در صفحه بعدی باید کارت بانکی خود را انتخاب و مبلغ مورد نظر را به تومان وارد کنید. در ادامه روی دکمه واریز تومان بزنید تا به صفحه درگاه پرداخت هدایت شوید. باقی مراحل مانند خریدهای اینترنتی ساده است. با تکمیل پرداخت خود در درگاه اینترنتی به سایت با اپلیکیشن نوبیتکس بازگشته و موجود تومان شما به‌روزرسانی می‌شود.

خرید نات کوین در بازار نوبیتکس

حالا که موجودی حساب خود را افزایش دادید، می‌توانید وارد بخش «بازار» در اپلیکیشن نوبیتکس شوید و برای خرید اقدام کنید. برای این کار لازم است ابتدا روی نماد ارزها در بالا سمت راست صفحه بزنید. این بخش به‌صورت پیش‌فرض بازار «بیت کوین/ تومان» را به شما نشان می‌دهد. نام نات کوین را به‌صورت انگلیسی (not) جست‌وجو کرده و بازار «Not/IRT» را انتخاب کنید.

در صفحه بعد باید سفارش خود را ثبت کنید. دو روش مناسب برای ثبت سفارش خرید نات کوین در نوبیتکس سفارش «با تعیین قیمت» و سفارش «سریع» است. در روش با تعیین قیمت، می‌توانید قیمت خود را ارائه و صبر کنید تا نرخ در بازار به سطح مورد قبول شما برسد. توجه داشته باشید در این روش، تکمیل سفارش تضمین‌شده نیست و این احتمال وجود دارد که به‌دلیل نوسان بازار، قیمت هرگز به سطح سفارش شما نرسد و معامله نا‌تمام باقی بماند.

برای ثبت سفارش با تعیین قیمت باید قیمت واحد را به تومان وارد و مقدار نات کوین مورد نظر خود را نیز مشخص کنید. در ادامه، اگر موجودی شما کافی و متناسب باشد، می‌توانید روی خرید not بزنید و منتظر تکمیل سفارش بمانید. توجه داشته باشید در صورت تکمیل‌نشدن سفارش، هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را لغو و سفارشی با قیمت جدید ثبت کنید.

اگر هم می‌خواهید خرید شما بلافاصله انجام شود، باید سفارش خود را روی حالت سریع قرار داده و فقط مقدار نات کوین مورد نظر خود را وارد کنید و روی خرید not بزنید. در این حالت سفارش شما با نزخ لحظه‌ای بازار انجام می‌شود.

پس از تکمیل سفارش، در صورتی که به کیف پول خود مراجعه کنید، موجودی نات کوین شما نمایش داده می‌شود. این نات کوین‌ها را می‌توانید در صورت نیاز به کیف پولی دیگر انتقال دهید یا مشابه مراحل بالا، آنها را بفروشید و به ریال یا تتر تبدیل کنید.

جمع‌بندی

خرید نات کوین در ایران، به‌سادگی و در امنیت کامل از طریق صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس امکان‌پذیر است. با توجه به عرضه نات کوین در محیط تلگرام، بازارهای غیررسمی این ارز دیجیتال نیز در قالب گروه‌های تلگرامی شکل گرفته است. این بازارهای غیررسمی زمینه سوءاستفاده از کاربران را فراهم کرده است و افراد سودجو، ممکن است در این فضاها به دنبال راه‌های برای کلاهبرداری با نات کوین باشند. توجه داشته باشید که برای خرید نات کوین در ایران، نیازی به این بازارهای غیررسمی ندارید و می‌تواند خرید و فروش ارز دیجیتال Not را با اطمینان خاطر و در امنیت کامل در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس انجام دهید.

سؤالات متداول

از کجا نات کوین بخریم؟

برای خرید و فرشو نات کوین می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس مراجعه کنید.

چگونه با موبایل نات کوین بخریم؟

برای خرید نات کوین با موبایل می‌توانید اپلیکیشن نوبیتکس را نصب کنید.

از کجا نات کوین رایگان به دست آوریم؟

استخراج نات کوین به پایان رسیده و در حال حاضر امکان کسب نات کوین رایگان مثل گذشته وجود ندارد.

خرید نات کوین چقدر هزینه دارد؟

می‌توانید بسته به نیاز خود، از ۵۰٬۰۰۰ تومان به بالا در نوبیتکس نات کوین بخرید.

نوشته آموزش خرید نات کوین در ایران؛ چگونه NOT بخریم؟ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه با نوسانات زیادی مواجه شده است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *