آموزش احراز هویت در نوبیتکس؛ چگونه در نوبیتکس ثبت‌نام کنیم؟

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس، دروزاه ورود میلیون‌ها کاربر ایرانی به دنیای رمزارزهاست. بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بیت کوین و ارزهای دیجیتال در کشور که سال‌هاست در این حوزه فعال هستند، اولین تجربه‌های خود را در این فضا با نوبیتکس پشت‌سر گذاشته‌اند. تمرکز نوبیتکس در جلب رضایت کاربران از طریق پشتیبانی و توسعه خدمات، باعث شده است تا این پلتفرم، مورداعتماد‌ترین صرافی رمزارز کشور به انتخاب بیش از ۷ میلیون کاربر باشد.

اگر شما هم تصمیم دارید وارد فضای معامله‌گری و سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال شوید، اولین قدم، ثبت‌نام و احراز هویت در نوبیتکس است تا بتوانید ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را خرید و فروش کنید. فرایند ثبت‌نام و احراز هویت در نوبیتکس ساده، سریع و بدون هزینه است.

در این مطلب ثبت‌نام و احراز هویت در صرافی نوبیتکس را به‌صورت تصویری آموزش داده‌ایم تا برای شروع ماجراجویی در دنیای ارزهای دیجیتال، راهنمای قدم‌های ابتدایی شما باشد.

چگونه در نوبیتکس ثبت‌نام کنیم؟

جهت ثبت‌نام در نوبیتکس، می‌توانید از اپلیکیشن موبایل یا وب‌سایت صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس اقدام کنید. اگر قصد دارید از اپلیکیشن نوبیتکس اقدام به ثبت‌نام کنید، می‌توانید به آدرس‌های زیر مراجعه کنید:

اگر هم قصد استفاده از وب‌سایت نوبیتکس برای احراز هویت را دارید، باید به آدرس nobitex.ir/signup مراجعه کنید. مراحل ثبت‌نام و احراز هویت بین اپلیکیشن و وب‌سایت نوبیتکس یکسان است و بسته به راحتی خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

برای شروع روی دکمه ثبت‌نام بزنید و اطلاعات خواسته‌شده را به‌درستی وارد کنید. در این مرحله می‌توانید از بین دو روش ثبت‌نام با شماره تلفن یا تثب‌نام سریع با گوگل (جی‌میل) یکی را انتخاب کنید. سپس یک رمز عبور امن انتخاب کرده و کپچای امنیتی را مطابق تصویر وارد کنید. توجه داشته باشید مالکیت شماره تلفنی که با آن در نوبیتکس ثبت‌نام می‌کنید، باید به نام خودتان باشد؛ در غیر این صورت، به دلیل عدم مطابقت کد ملی با شماره تلفن، در سطح یک کاربری امکان برداشت رمزارز نخواهید داشت. پس از طی‌کردن این مراحل باید روی دکمه ثبت‌نام بزنید.

اگر روش ثبت‌نام با شماره تلفن (پیش‌فرض) را انتخاب کرده باشید، باید در ادامه کد ۶ رقمی ارسالی به شماره تلفن خود را وارد کنید.

پس از این مرحله، ثبت‌نام اولیه شما تکمیل می‌شود. با این حال، برای استفاده از تمام قابلیت‌های نوبیتکس نیاز است تا احراز هویت سطح یک حساب کاربری خود را انجام دهید که در ادامه آموزش می‌دهیم.

چگونه در نوبیتکس احراز هویت کنیم؟

بعد از ساخت حساب کاربری با صفحه زیر در داشبور خود مواجه می‌شوید. در این صفحه باید روی دکمه «احراز هویت سطح ۱» بزنید. اگر در شروع، روش ثبت‌نام سریع با گوگل را انتخاب کرده باشید، نیاز است قبل از واردکردن اطلاعات هویتی، شماره تلفن خود را نیز وارد و تأیید کنید.

در مرحله بعدی باید اطلاعات و مدارک هویتی زیر را به‌درستی و طبق راهنما وارد کنید:

  • نام
  • نام خانوادگی
  • کد ملی ده رقمی
  • جنسیت
  • تاریخ تولد
  • تصویر یکی از مدارک شناسایی از جمله کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت یا معافیت و گواهی‌نامه

ضمناً اگر در گذشته اطلاعات اطلاعات هویتی خود را در شناسنامه‌تان تغییر داده‌اید، نیاز است تا تیک «قبلاً در شناسنامه تغییرات هویتی داده‌ام» را فعال و صفحه اول و توضیحات شناسنامه خود را بارگذاری کنید. در نهایت یک بار اطلاعات واردشده را مرور کرده و روی دکمه تأیید بزنید.

اگر تمام اطلاعات را به‌درستی وارد کرده باشید، سطح یک به‌صورت خودکار یا سیستمی برای شما فعال می‌شود.

حالا می‌توانید طبق سقف سطح کاربری خود واریز و برداشت ریال و همین‌طور رمزارز داشته باشید. برای افزایش این سقف نیز می‌توانید مراحل احراز هویت سطح ۲ نوبیتکس را طی کنید. جهت طی‌کردن احراز هویت سطح ۲ نیاز است تا اطلاعات محل سکونت خود را وارد کرده و عکس تأیید هویت خود را ارسال کنید. آموزش مرحله‌به‌مرحله احراز هویت سطح ۲ در داشبورد شما قرار دارد و اگر سطح یک را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید، می‌توانید با زدن دکمه «ارتقا به سطح ۲» باقی مراحل را طی کنید.

سؤالات متداول

ثبت‌نام و احراز هویت در نوبیتکس چقدر زمان می‌برد؟

ثبت‌نام یا احراز هویت در نوبیتکس به سرعت انجام شده و معمولاً کمتر از ۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

تفاوت سطح ۱ و ۲ در احراز هویت نوبیتکس چیست؟

با انجام احراز هویت سطح ۲ می‌توانید روزانه به میزان بیشتری برداشت تومانی و رمزارزی انجام دهید.

شرایط سطوح کاربری نوبیتکس را از کجا ببینم؟

برای دیدن شرایط سطوح کاربری مختلف در نوبیتکس می‌توانید به صفحه احراز هویت و سطوح کاربری مراجعه کنید.

نوشته آموزش احراز هویت در نوبیتکس؛ چگونه در نوبیتکس ثبت‌نام کنیم؟ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه با نوسانات زیادی مواجه شده است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *