آمادگی کانون‌های وکلا برای همکاری با مجلس در راستای تدوین قوانین و مقررات

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، دکتر جعفر کوشا، رئیس اسکودا در این دیدار با تاکید بر ضرورت استفاده از نقطه نظرات وکلای دادگستری در تدوین لوایح و طرح‌ها در کشور گفت: ما امروز از دانشکده‌های حقوق و نیز دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و اساتید خوبی در حوزه حقوق برخورداریم که می‌توانند در تدوین لوایح و طرح‌ها از نظرات علمی آنها استفاده کرد. این مسئله قطعا باعث اتقان بیشتر قوانین و مقررات در کشور خواهد شد.

وی در ادامه از آمادگی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور برای همکاری با مجلس شورای اسلامی در راستای تدوین قوانین و مقررات خبر داد و گفت: وکلای دادگستری فرزندان این نظام هستند و انقلاب را دوست دارند و برای پیشرفت کشور از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و نخواهند کرد.

دکتر کوشا افزود: متاسفانه برخی مغرضان وقتی از وکیل در محافل مختلف از جمله صداوسیما نام می‌برند طوری جوسازی می‌کنند که گویی وکلای دادگستری خارج از نظام هستند، در حالی که امروز قلب آنها برای پیشرفت کشور می‌تپد و همواره آمادگی خود را برای کمک به بهبود امور به خصوص در حوزه‌های حقوقی و قضایی اعلام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی، عضو هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار، نماینده دلیجان و محلات در مجلس یازدهم و نماینده منتخب تهران در مجلس دوازدهم نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت ارتباط هرچه بیشتر دو نهاد قانونگذاری و حقوقی در کشور، گفت: انتقال نقطه نظرات به مجلس در زمان موثر خود، امری مهم است و کانون‌های وکلای دادگستری باید در امور مهم، نظرات خود را به مجلس منتقل کنند و ما نیز قطعا از این دیدگاه‌ها در تدوین طرح‌ها استفاده خواهیم کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته آمادگی کانون‌های وکلا برای همکاری با مجلس در راستای تدوین قوانین و مقررات اولین بار در اسکودا. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

داستان یک جفت جوراب زنانه

داستان کوتاه یک جفت جوراب زنانه: هوس زن گرفتن به سرم زده بود. دوست داشتم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *